SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH Chełm oferta pracy "HULANICKI BEDNAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: ewidencjonowanie sprzedaży krajowej i międzynarodowej, uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, monitoring i windykacja należności, przygotowywanie preliminarza płatności, współpraca z Euler ermes w zakresie obsługi umowy na windykację i ubezpieczenie należności, współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie spraw sądowych, współpraca z działem handlowym w zakresie kaucji
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: "HULANICKI BEDNAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszyńskiego 2B, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ewidencjonowanie sprzedaży krajowej i międzynarodowej, uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, monitoring i windykacja należności, przygotowywanie preliminarza płatności, współpraca z Euler ermes w zakresie obsługi umowy na windykację i ubezpieczenie należności, współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie spraw sądowych, współpraca z działem handlowym w zakresie kaucji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość aktualnych przepisów podatkowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość rozliczania transakcji w obrocie międzynarodowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość programu Comarch
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość programu Comarch.KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- osobisty: ul. Wyszyńskiego 2B, 22-100 Chełm- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: kadry (at) haberenergia.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
"HULANICKI BEDNAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 2B, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 2B
Profil działalności pracodawcy: produkcja elementów elektronicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 06.11.2018
Oferta pracy ważna do: 05.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynowanie i nadzorowanie importu produktów
"MARKIZETA" WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-23 - Skopanie (podkarpackie)
Sprzedaż bezpośrednia, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
nadzór i praca w magazynie
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych, nadzór nad współpracą z firmami partnerskimi, nadzór i wsparcie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta na rynkach wschodnich (Białoruś, Rosja, Kazachstan) przygotowanie dokumentów celnych, sprzedażowych, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe
ROSSY Natallia Yambzhytska - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
Wystawianie faktur dla realizowanych dostaw, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych, wprowadzanie faktur do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Biała Rawska (łódzkie)
Aktywna sprzedaż herbat i kaw.Miejsce pracy: Galeria Krakowska.
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
tworzenie i aktualizacja bazy danych klientów firmy,wyszukiwanie klientów,segregacja klientów w zależności od branży,nawiązywanie kontaktów i współpracy z klientami,obróbka zdobych informacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Zambrów (podlaskie)
realizacja sprzedaży usług według ustalonego budżetu, bieżąca obsługa klientów w poczatkowej fazie, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy (praca na terenie Polski)
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Mszczonów (mazowieckie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
-obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego -administracja zamówień klientów-monitorowanie potrzeb klientów-sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Ruda Śląska (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
-sprzedaż oraz profesjonalna obsługa klienta-przygotowywanie bufetu do pracy-organizowanie zaopatrzenia-przygotowanie towaru do sprzedaży-przygotowanie (polerowanie) szkła oraz innych urządzeń w bufecie-pomoc nabywcy w doborze towaru-inkasowanie należności za sprzedaż towaru-dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży-raportowanie o wynikach sprzedaży-współpraca w przygotowywanie oferty sprzedaży-sporządzanie faktur za towary-przestrzeganie warunków sanitarnych-uzupełnianie asortymentu sprzedawanych towarów-obsługa kasy fiskalnej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zakupionych produktów-serwowanie produktów bezalkoholowych przy barze-składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Suchedniów (świętokrzyskie)
wykonywanie obowiązków nauczyciela przedszkola /Oferta z GCP Koniecpol/
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Aleksandrówka (śląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kadrowo-płacową pracowników i zleceniobiorców. Wymagana znajomości zagadnień związanych z prawem pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomości programu Płatnik, znajomości pakietu MS Office i znajomość programu Comarch Optima (mile widziana).
FULL JOB POLSKA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-04 - Lublin (lubelskie)
- Aktywna sprzedaż ofert usług branży turystycznej- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi Klientami- Realizacja planów sprzedaży- Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert i koordynacja ich realizacji- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
AMW REWITA Sp. z o.o. - 2018-06-05 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Uzupełnianie bazy danych systemu (tworzenie technologii produkcyjnych). Tworzenie dokumentów wydania zewnętrznego. Meldowanie produkcji. Tworzenie harmonogramu produkcyjnego. Tworzenie harmonogramu produkcyjnego dla drukarni. Kontakt z przedstawicielami handlowymi w sprawie niekompletnych wysyłek i działań naprawczych. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac eksploatacyjnych na sieci kanalizacyjnej. Usuwanie awarii, naprawy rurociągów tłocznych. Prace w wykopach. Obsługa przepompowni ścieków. Prowadzenie rozpoznania w terenie na podstawie dokumentacji technicznej.
Saur Neptun Gdańsk S.A. - 2016-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie ofert przetargowych,obsluga urządzeń biurowych,przygotowanie oraz adm. korespondecji spółki,wypełnianie wniosków i biznes planów
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Magnes Media Sp. z o.o. Wydawnictwo Magnes Media działa na rynku wydawniczym od 2009 roku, aktualnie wydajemy nasze gazety w pięciu największych miastach Polski Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Łodzi. Praca polega na stacjonarnej sprzedaży powierzchni reklamowej w w/w gazetach.
Magnes Media Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Leszno (wielkopolskie)
Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
QUMAK S.A. - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wsparcie działu kadr w bieżących pracach; Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracownikom; Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, tj.: przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksów, porozumień, wypowiedzeń oraz świadectw pracy; Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników; Prowadzenie rejestru i kontrola urlopów pracowniczych; kontakt z pracodawca e-mailowy.
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja planów sprzedażowych poszukiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa handlowa, prezentacja oferty sprzedażowej, znajomość branży samochodowej, obsługa handlowa, obsługa klientów zagranicznych w języku azerbejdżańskim telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)
przygotowanie transakcji i zamówień sprzedaży, korespodencja z klientami, obsługa sprzedaży bezpośredniej i wysyłkowej, rozpatrywanie reklamacji, obsługa zamówien telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Janowo (pomorskie)
Pomoc w kadrach, zajmowanie się teczkami osobowymi, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, drukowanie pasków z wypłatami, pomoc w kompletowaniu dokumentów, pomoc w przygotowywaniu list płac.
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć logopedycznych w placówce specjalnej.
Czyż - Centrum Edukacji, Szkoleń i Języków Obcych, Centrum Terapii i Rehabilitacji Agnieszka Czyż - 2017-06-26 - Częstochowa (śląskie)