SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 520 PLN
Zakres obowiązków: - Wsparcie telefoniczne i udzielanie odpowiedzi na standardowe zapytania dostawców. - Obsługa telefoniczna i mailowa standardowych zapytań. - Umiejętność wyszukiwania informacji w dostępnych systemach. - Obsługa skarg i reklamacji. - Aktualizacja bazy danych dostawców. - Identyfikacja spraw priorytetowych i ich odpowiednia eskalacja. - Rejestracja spraw zgodnie ze standardowymi procedurami procesu.
Data publikacji: 2016-11-30
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wsparcie telefoniczne i udzielanie odpowiedzi na standardowe zapytania dostawców. - Obsługa telefoniczna i mailowa standardowych zapytań. - Umiejętność wyszukiwania informacji w dostępnych systemach. - Obsługa skarg i reklamacji. - Aktualizacja bazy danych dostawców. - Identyfikacja spraw priorytetowych i ich odpowiednia eskalacja. - Rejestracja spraw zgodnie ze standardowymi procedurami procesu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 520 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 520 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse i ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie minimum licencjackie (finanse i ekonomia), 2) staż pracy: minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, 3) umiejętność-specjalność: - doświadczenie w obsłudze klienta, - wysoce rozwinięte zdolności komunikacyjne, - wiedza z zakresu księgowoświ w obszarze zobowiązań, - bardzo dobra organizacja pracy, - znajomość MS Office, - umiejętność poruszania się w programie SAP, 4) inne: biegła znajomość branżowego języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy, znajomość drugiego języka
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 22.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż paliw i artykułów spożywczych
Mirosław Kłosiński STACJA PALIW - 2015-11-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie i realizacja wszystkich etapów procesu zakupu, ze względu na charakter przyszłych dostawców wymagana jest biegła znajomość języka tureckiego. Praca na 3/4 etatu, od poniedziałku do piątklu w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Raszyn (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień w sklepie internetowycm, przygotownie produktów do wysyłki, odpisywnie na e-maile, ewidencjonowanie zwrotów produktów, układanie produktów w magazynie, telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacja ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-08-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości - 2018-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Oferowanie i zakupy materiałów budowlanych na cele inwestycyjne, współpraca w zakresie prowadzonej dokumentacji z kierownikiem budowy, opieka ubezpieczeniowa nad flotą samochodową, obsługa sekretariatu
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
-zakładanie akt osobowych-naliczanie wynagrodzeń-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
LKW WOLF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, prowadzenie biura zarządu (korespondencja, sekretariat). Wynagrodzenie do negocjacji w zależności od posiadanych umiejętności.
SOEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Świebodzin (lubuskie)
przygotowywanie ofert dla klientów, uzupełnianie systemów rezerwacji w oparciu o zadane kryteria, przygotowywanie i rezerwacja oferty grupowej, poszukiwanie klientów, uzupełnianie firmowej strony internetowej, znajomość przepisów prawnych, praca 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
GOLD WAY PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Jaworowa (mazowieckie)
Zakres zadań:- Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi,- Sporządzanie umów o pracę, o dzieło i zleceń,- Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy,- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do GUS z zakresu kadr i płac- Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacOferujemy:- umowę o pracę, - atrakcyjny system wynagrodzeń,- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
- Poszukujemy kandydata na stanowisko Hadoop Administrator, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie platformy Big Data na której znajduje się kompleksowy ekosystem analityczny. Platforma Hadoop oparta jest na dystrybucji Hortonworks HDP zintegrowanej z innymi systemami dystrybucji, między innymi Elasticsearch, Kafka i wieloma innymi systemami które dostarczają mierzalne i niezawodne mechanizmy przetwarzania dużych ilości danych.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Po okresie próbnym na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie pracy równoważnym w ciągu całej dobry. Wymagane wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym. Doświadczenie z Hadoop (preferowana dystrybucja Hortonworks) budową i wsparciem włączając w to projektowanie, capasity planning, cluster set up, performance tuning oraz monitoring. Doświadczenie w utrzymaniu i używaniu relacyjnych baz danych (MySQL, PostgreSQL, itp.). Doświadczenie z ciągłą integracją i automatyzacją narzędzi (Git, Puppet, Jenkins, itp.). Doświadczenie w programowaniu (preferowane Pearl/Python lub Ruby). Doświadczenie w pracy z podstawami Java Garbage collection. Doświadczenie w pracy ze środowiskiem Linux. Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i ich usuwaniu w odniesieniu do aplikacji i procesów Java. Doświadczenie w podnoszeniu wydajności aplikacji. Wymagana znajomość Java testing frameworks takich jak Junit. Wymagana znajomość narzędzi Elasticsearch lub Solr. Praca z NoSQL, bazami danych MongoDB, Hbase, Cassandra. Praca z Kafka, Logstash. Umiejętność czytania, tworzenia i modyfikacji skryptów shell.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Katowice (śląskie)
sprzedaż mięsa i wyrbów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-13 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru (branża spawalnicza)
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie i koordynowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Nadleśnictwo w zakresie infrastruktury budowlanej, monitorowanie realizacji prowadzonych remontów i inwestycji (w wymiarze rzeczowym i finansowym) w odniesieniu do planów rocznych, udział w opracowaniu planów rzeczowych i finansowych inwestycji i remontów, prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeglądami okresowymi,nadzór nad zagadnieniami związanymi z utrzymaniem infrastruktury (prowadzenie oraz organizowanie zadań z zakresu robót budowlanych), wykonywanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej inwestycji i remontów, zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych.
Nadleśnictwo Wichrowo - 2016-09-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
codzienna analiza struktury czasowej nalezności, zapewnienie termionowości spłat nalezności, przygotowywanie monitów oraz uzgodnienia warunków spłata z klientami, kontrolowanie limitów kredytowych, terminów płatności, sporzadzanie raportów nalezności
Polmlek Sp. z o. o. - 2017-03-01 - Pułtusk (mazowieckie)
Sprzedaż powierzchni reklamowej
Agata Dworak Jurajska Agencja Reklamy - 2018-01-11 - Zawiercie (śląskie)
kontakt z klientem zagranicznym
Adriana S.A. - 2016-05-20 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Brzeg (opolskie)
kompletowanie zamówień; sprawdzanie stanu magazynu, kontrola odbieranych przesyłek
HERMEX Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Połupin (lubuskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do obróbki drewna.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "JAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: odpowiedzialność za rozwój kanału sprzedaży online, opracowywanie i realizacja strategii i taktyk działań z zakresu marketingu online, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży online oraz podnoszenie efektywności działania sklepu (sprzedaż, konwersje, usability), zarządzanie kampaniami e-commerce, planowanioe i prowadzenie akcji promocyjnych, wdrożenie i zarządzanie programem lojalnościowym, poszukiwanie szans na wyróżnienie się w Online, wsparcie działu marketingu we wprowadzaniu nowych rozwiązań e-marketingowych, monitoring i analiza efektów prowadzonych działań e-marketingowych; WYMAGANIA:minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce (sklepy internetowe, CMS), kompleksowe zrozumienie środowiska zakupów Online, Promocje, Sprzedaż i eMarketing. Biegłość w pragramach: Google Analytiecs, Google Adwords i Web Master Tools. Znajomość wytycznych Google w zakresie SEO oraz zasad ich wdrożenia na własnych stronach www / w sklepie online. Doświadczenie we wdrażaniu systemów Marketing Automation - zarządzanie bazą mailową, procesy. schematy automatyzacji. Doświadczenie w zakresie procesów i zasad e-Commerce: Up sale, cross sale, promocje. Zrozumienie i optymalizacja koszyka zakupowego - lejek zakupowy, poprawianie i zwiększanie konwersji zakupów. Znajomość zasad pozycjonowania stron w Internecie. Znajomość zagadnień związanych z wdrożeniem kanałem e-commercce lub systemami informatycznymi wykorzystywanymi tych obszarach. Pożądane doświadczenie w koordynacji projektów. Znajomość języka angielskiego.
Ottimo Systems Sp. z o.o. S.K. Lubliniec - 2017-05-15 - Lubliniec (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON, dekretacja list płac.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-09-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)