SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Wólka Kosowska oferta pracy MAGAN SP.Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie faktur od dostawców; prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi; sporządzanie listy płac; uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic; rozliczanie faktur z importu i eksportu; wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych; obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS; sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracjiZUS;
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: MAGAN SP.Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nadrzeczna 5F/A12, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie faktur od dostawców; prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi; sporządzanie listy płac; uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic; rozliczanie faktur z importu i eksportu; wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych; obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS; sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracjiZUS;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lesznowola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Certyfikowany kurs na samodzielnego księgowego z naliczaniem wynagrodzeń z Płatnikiem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet programów office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : mile widziana znajomość programu WF-FAKIR i KAPER
Nazwa pracodawcy: MAGAN SP.Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Nadrzeczna 5F/A12, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Brak danych.CV na e-mail: biuro (at) magan-consulting.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Lesznowola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wólka Kosowska
Ulica pracodawcy: Nadrzeczna
Numer budynku pracodawcy: 5F/A12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.10.2019
Oferta pracy ważna do: 22.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9d5d69e19849f125a52d01881e322984
Podobne oferty pracy
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i obsługa sprzedaży za pośrednictwem serwisów sprzedażowych, komunikacja z kilentami, zamówienia
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowanie procesu kontrolii produktów. Analiza niezgodnych produktów. Współpraca z dostawcami. Zarządzanie reklamacjami odbiorców i dostawców.
Agencja Pracy Tymczasowej Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Osła (dolnośląskie)
Ogólny zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Kawczyn (wielkopolskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obchód wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Kodowanie obiektu. Praca w godz.: 6-13, 13-20, 8-14, także w soboty. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 575 410 453.
EVRES CLEANING Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentów importowych, korespondencja zagraniczna, współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych rynków i dostawców (Ameryka Łacińska), negocjowanie warunków współpracy z producentami i pośrednikami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Bronisze (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie zbiorczej bazy danych dotyczącej stanu technicznego lotniczych środków bojowych.2. Prowadzenie analiz wielkości zapasów lotniczych środków bojowych.3. Udział w opracowywaniu, aktualizowaniu i opiniowaniu dokumentów normatywnych w zakresie gospodarowania lotniczymi środkami bojowymi.4. Typowanie lotniczych środków bojowych do badań na bezpieczeństwo użytkowania i przechowywania. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa traka taśmowego, przecieranie drewna
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ROL-DRZEW Szpunar Grzegorz - 2016-03-21 - Białopole (lubelskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kartuzy (pomorskie)
wykształcenie wyższe lub średniemile widziane doświadczenie w pracy w dziale zaopatrzeniaznajomośc obsługi programów komputerowych i magazynowychbardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiedodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i branży metalowejSkładanie zapytań ofertowych i zamówień na materiały, przyjmowanie i wydawanie materiałów - ewidencja przychodów i rozchodów magazynowych w systemie komputerowym, gospodarka materiałami produkcyjnymi, przygotowanie ekspedycji wysyłkowych wyrobów gotowych, produktów i usług, sprawozdawczość magazynowa, tłumaczenie pism i emaili1 zmianawynagrodzenie: 2500 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE ZAP - MECHANIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kontrola stanów magazynowych, składanie zamówień, kontrola bieżącej realizacji dostaw , organizowanie pracy magazynu
Pearl Ocean sp. zo.o/ HICS sp z o.o. - 2017-06-02 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie umów podwykonawczych, załączników, aneksów, kompletowanie dokumentów, monitorowanie prac poprawkowych na budowach, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-11 - Luzino (pomorskie)
Umawianie spotkań zgodnie z dyspozycyjnością doradców, dbanie o kalendarz pracy doradcy, praca na systemie do dzwonienia
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów orz kontrahentów, prezentowanie oferty, pozyskiwanie nowych klientw, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, szukanie nowych kanałów zbytu oraz nawiązywanie stałej współpracy z dystrybutorami produktów, utrzymanie czystości powierzchni sklepu oraz ogrodu zewnętrznego
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Prochowice (dolnośląskie)
Przewodzenie długoterminowym Strategiom Wdrażania i Rozszerzania Oferty Cisco poprzez punkty stałego kontaktu z klientem, koncentrując się na pomyślnym dopasowaniu priorytetów strategicznych klienta i pożądanych wynikach biznesowych/operacyjnych; Śledzenie i mierzenie za pomocą wspólnie opracowanego Planu Zaangażowania we Wdrożenie [Adoption Engagement Plan]; Ścisła współpraca z działem sprzedaży i serwisu Cisco; Bycie integralną częścią zespołów zarządzających sprzedażą i dostawą, ze szczególnym naciskiem na wdrażanie subskrypcji SW oraz identyfikowanie możliwości rozszerzenia; Koncentrowanie się na wsparciu wdrażania, integracji biznesowej i rozszerzaniu subskrypcji oprogramowania Cisco związanych ze współpracą, bezpieczeństwem, Cisco One, NGFW, Zaawansowaną ochroną przed złośliwym oprogramowaniem dla sieci i punktów końcowych, Urządzeniem zabezpieczającym pocztę elektroniczną, Urządzeniem do zabezpieczania stron internetowych, Enterprise Network, usługi Smart Net Total Care, ThreadGrid, Data Center Hyperflex, Cyfrowym Centrum Architektury Sieci; Współpraca zarówno z klientami, jak i wewnętrznymi interesariuszami w celu świadczenia usługi.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kraków (małopolskie)
1.przygotowanie planu i wdrożenie controllingu i budżetowania,2.analizy kontroli kosztów we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,3.wykorzystywanie narzędzi rachunkowości zarządczej,4.nadzorowanie realizacji budżetu, kontrola wykonania oraz analiza odchyleń,5.raportowanie wskaźników finansowych dla Zarządu,6.controlling sprzedaży i produkcji we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,7.przygotowywanie analiz i kalkulacji wspierających Zarząd w procesie podejmowania decyzji,8.poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów.
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-11-15 - Łubiana (pomorskie)
pełnienie obowiązków koordynatora bhp na terenie budowy; nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp na terenie budowy; etapowa kontrola nowobudowanego zakładu pod kątem spełniania wymogów bhp
WIPASZ S.A. - 2018-08-21 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Planownie i realizowanie działań promocyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu, współpraca przy organizacji szkoleń, seminariów, konferencji i innych wydarzeniach, pozyskiwanie środków zewnętrznych, pozyskiwanie nowych firm członkowskich.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
Według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa realizacja tematów kadrowych i płacowych, prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy (m.in. badania lekarskie, umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu), rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych, współpraca z ZUS, US, GUS, PEFRON (sporządzanie deklaracji), prowadzenie sraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przygotowywanie zestawień i statystyk dla Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jasło (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, współpraca z kontrahentami zagranicznymi
PATKAR Stanisław Szydełko - 2019-09-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Obsługa dziennika podawczego, wykonywanie pracy administracyjnej oraz porządkowej w Biurze Rzeczy Znalezionych, sporządzanie rejestru spraw z zakresu pracy Wydzialu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Zakopane (małopolskie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Nowa Sól (lubuskie)
przygotowanie kebabów, surówek, warzyw, sosów i lodów; dowóz do klienta, utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy; miła obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Zambrów (podlaskie)
Nadzór nad systemami teleinformatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwisów, pozycjonowanie stron www. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Amii Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
- agrochemiczna obsługa rolnictwa w rejonie brodnicko-rypińskim - badania gleb na potrzeby doradztwa nawozowego;- działalnośćszkoleniowa, informacyjna i doradcza w sprawach nawożenia;- pobieranie próbek do badańmonitoringowych;- pobieranie próbek nawozów mineralnych, organicznych, naturalnych i środków wspomagających uprawę roślin wg potrzeb terenu
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO-ROLNICZA W BYDGOSZCZY - 2016-03-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)