SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Suchedniów oferta pracy Krzysztof Włodarczyk Biuro Rachunkowe "STOLAR"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie operacji gospodarczych
Data publikacji: 2020-09-08
Lokalizacja: Suchedniów (świętokrzyskie)
Pracodawca: Krzysztof Włodarczyk Biuro Rachunkowe "STOLAR"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bugaj 38C, 26-130 Suchedniów, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: księgowanie operacji gospodarczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suchedniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2610
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suchedniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2020
Data zakończenia pracy: 07.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Samodzielne prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych, wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
Nazwa pracodawcy: Krzysztof Włodarczyk Biuro Rachunkowe "STOLAR"
danePracodawcy_nip: 6630005083
danePracodawcy_regon: 290500479
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
Bugaj 38C, 26-130 Suchedniów, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: skarżyski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2610
Gmina pracodawcy: Suchedniów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Suchedniów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0948360
Ulica pracodawcy: Bugaj
Numer budynku pracodawcy: 38C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.09.2020
Data dodania oferty pracy: 08.09.2020
Oferta pracy ważna do: 07.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ab66aee03574d7834d7406a6b29b4e6
Podobne oferty pracy
Rozmowy z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert dla klienta w j.niemieckim, układanie transportów. Okres próbny do 3 miesięcy, następnie umowa na czas określony. Godz. pracy 8-16.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ALFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-02 - Charnowo (pomorskie)
- organizacja pracy na produkcji- monitorowanie zapasów, wyposażenia i komponentów- realizacja zamówień klientów- kontakt z klientami, głównie z Unii Europejskiej i z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Łódź (łódzkie)
zagadnienia kadrowe - od przyjęcia do zwolnienia pracownika - przy obsłudze programu kadrowego - Płatnik
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2016-09-23 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Czerwin (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2020-05-14 - Międzyrzecz (lubuskie)
Przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu; zapewnienie organizacji procesów zaopatrzeniowych zgodnie z założonymi celami Pracodawcy; wdrażanie standardów materiałowych pracodawcy; określanie poziomu jakości towarów od potencjalnych dostawców; pozyskiwanie ofert cenowych poszukiwanych towarów; dokonywanie wyceny towarów;nawiązywanie długofalowych relacji z dostawcami towarów w procesie negocjacji handlowych prowadzonych w celu ustalenia warunków współpracami pomiędzy stronami; prowadzenie kompleksowej dokumentacji i raportów dotyczących procesu zakupów.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Chrzanów (małopolskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- Realizowanie założonych planów sprzedażowych- Pozyskiwanie nowych członków Kasy- Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Praca poniedziałek - piątek 8:30-16:30, pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce z możliwością przedłużenia umowy.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-07 - Mikołów (śląskie)
Praca na terenie: Łódź oraz woj. łódzkie - spedycja.
PATRYCJA PSTH SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
Obsługa biura, przygotowanie ofert przetargowych, kosztorysowanie, prowadzenie i rozliczanie budów.
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE BUD-DRÓG Sp. z o.o. - 2019-12-20 - Podbrzezie Dolne (lubuskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala, sprzedaż detaliczna, obsługa komputera ( program dbanie o zaopatrzenie sklepu i wizualizację, promowanie sprzedazy.Small bussines), przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Będzin (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie zamówień/kontraktów handlowych (odpowiedzialność za wszystkie aspekty związane z ich prawidłową i terminową realizacją)- opracowanie i negocjacja umów sprzedaży- przygotowywanie dokumentów eksportowych- prowadzenie korespondencji handlowej oraz tłumaczenia w języku rosyjskim i angielskim
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EXPORT-IMPORT JÓZEF WILK - 2018-04-19 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie bazy danych klientów firmy, zbieranie zamówień w języku rosyjskim i ukraińskim, tworzenie dokumentacji formy, utrzymywanie kontakórw z ukraińskojęzycznymi i rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie świadczeń medycznych w ramach umów z NFZ. Obsługa kontraktów z NFZ. Obsługa portalu świadczeniodawcy.
"VITAL MEDIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-22 - Kluczbork (opolskie)
Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
kontakt z klientem zagranicznym, kontrola zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie zleceń, doświadczenie na podobnym stanowisko
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-01-30 - Myślina (opolskie)
poszukiwanie zleceń na realizacje szkoleń, sprzedaż szkoleń przez telefon i Internet, prowadzenie działań marketingowych w Internecie, współpraca i budowanie relacji z klientami, obsługa organizacyjna szkoleń;
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A & A Polańska Sp.j. - 2016-07-01 - Lublin (lubelskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa stałych klientów zagranicznych poprzez kontakty telefoniczne, pocztę elektroniczną oraz czat, realizacja zamówień od stałych klientów, , sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz innych dokumentów handlowych dla stałych klientów, monitorowanie płatności i obsługiwanych klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów i monitorowanie ich załatwienia, raportowanie aktywności sprzedaży oraz o potrzebach klientów, budowanie i utrzymanie długotrwałych kontaktów i relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-25 - Zawiercie (śląskie)
Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności:utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej,przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości,rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.Pracw w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa 30%.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
Uczestniczenie w pracach zespołu realizującego zadania w zakresie: -Przygotowania kalkulacji ofert handlowych - Przygotowaniazamówienia do produkcji i montażu - Zabezpieczenia materiałów doprodukcji i montażu - Opracowania i aktualizacji standardówjakościowych w przedsiębiorstwie - Planowania i rozliczania produkcji- Opracowania dokumentacji technicznej prefabrykatów -Przygotowania dokumentacji powykonawczej
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Żory (śląskie)
sporządzanie mieszanek zapachowych wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, koordynacja sprzedaży wyrobów gotowych
SELENA s.c. - 2017-11-08 - Kobyłka (mazowieckie)
UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT DLA KLIENTÓW Z ZAGRANICY, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
POSITEQ SP. Z O.O. - 2019-04-25 - Gdańsk (pomorskie)
analizowanie wyników i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puck (pomorskie)
rekrutacja pracowników, wystawianie ogłoszeń na portale,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Rozliczanie dostaw, transportów, prowadzenie dokumentacji związanej z magazenem Praca w logistyce
WORK TEMP SERVICE - 2016-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe; znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel; znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych znajomość programu Xpertis; 5 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku specjalista ds. personalnych; dobra znajomość j. ukraińskiego. Obowiązki: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji (w tym w j. ukraińskim); naliczanie wynagrodzeń; wspieranie i bezpośredni kontakt z pracownikami (w tym z obywatelami Ukrainy); obsługa systemu kadrowo płacowego.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie pracowników japońskojęzycznych oraz angielskojęzycznych, wsparcie japońskojęzycznych członków zarządu, Weryfikacja i tworzenie dokumentów umożliwiających legalną pracę pracownikom zagranicznym. Kompleksowe wsparcie w codziennych zadaniach dla biura Dyrektora Zarządzającego, planowanie, prowadzenie i administrowanie harmonogramem podróży służbowych pracowników i gości angielsko i japońskojęzycznych. Negocjowanie i zamykanie umów z agentami nieruchomości, hotelami, szkołami itp w imieniu i na rzecz japońsko i angielskojęzycznych pracowników i członków zarządu oraz członków ich rodzin. Przygotowywanie listów, dokumentów, streszczeń, zapisów i prezentacji dla dyrektora zarządzającego w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Bochnia (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
utzutrzymanie i nawiazywanie kontaktów handlowych z klientem krajowym i zagranicznym w branży rolnej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)