SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Suchedniów oferta pracy Krzysztof Włodarczyk Biuro Rachunkowe "STOLAR"

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: księgowanie operacji gospodarczych

Data publikacji: 2020-09-08

Lokalizacja: Suchedniów (świętokrzyskie)

Pracodawca: Krzysztof Włodarczyk Biuro Rachunkowe "STOLAR"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bugaj 38C, 26-130 Suchedniów, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: księgowanie operacji gospodarczych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suchedniów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2610

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suchedniów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2020

Data zakończenia pracy: 07.03.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Samodzielne prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych, wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym

Nazwa pracodawcy: Krzysztof Włodarczyk Biuro Rachunkowe "STOLAR"

danePracodawcy_nip: 6630005083

danePracodawcy_regon: 290500479

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Adres pracodawcy:
Bugaj 38C, 26-130 Suchedniów, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26

Powiat pracodawcy: skarżyski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2610

Gmina pracodawcy: Suchedniów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Suchedniów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0948360

Ulica pracodawcy: Bugaj

Numer budynku pracodawcy: 38C

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.09.2020

Data dodania oferty pracy: 08.09.2020

Oferta pracy ważna do: 07.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ab66aee03574d7834d7406a6b29b4e6

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRZEDAŻY NA RYNEK NIEMIECKI - od 4 060 PLN

Rozmowy z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert dla klienta w j.niemieckim, układanie transportów. Okres próbny do 3 miesięcy, następnie umowa na czas określony. Godz. pracy 8-16.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ALFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-02 - Charnowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA I ORGNIZACJI - od 4 158 PLN

- organizacja pracy na produkcji- monitorowanie zapasów, wyposażenia i komponentów- realizacja zamówień klientów- kontakt z klientami, głównie z Unii Europejskiej i z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS KADR - od 1 850 PLN

zagadnienia kadrowe - od przyjęcia do zwolnienia pracownika - przy obsłudze programu kadrowego - Płatnik
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2016-09-23 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Czerwin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 600 PLN

Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2020-05-14 - Międzyrzecz (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 6 700 PLN

Przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu; zapewnienie organizacji procesów zaopatrzeniowych zgodnie z założonymi celami Pracodawcy; wdrażanie standardów materiałowych pracodawcy; określanie poziomu jakości towarów od potencjalnych dostawców; pozyskiwanie ofert cenowych poszukiwanych towarów; dokonywanie wyceny towarów;nawiązywanie długofalowych relacji z dostawcami towarów w procesie negocjacji handlowych prowadzonych w celu ustalenia warunków współpracami pomiędzy stronami; prowadzenie kompleksowej dokumentacji i raportów dotyczących procesu zakupów.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- Realizowanie założonych planów sprzedażowych- Pozyskiwanie nowych członków Kasy- Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Praca poniedziałek - piątek 8:30-16:30, pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce z możliwością przedłużenia umowy.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-07 - Mikołów (śląskie)

KIEROWCA CE - od 4 000 PLN

Praca na terenie: Łódź oraz woj. łódzkie - spedycja.
PATRYCJA PSTH SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PROWADZENIA I ROZLICZEŃ BUDÓW - 2 600 - 5 000 PLN

Obsługa biura, przygotowanie ofert przetargowych, kosztorysowanie, prowadzenie i rozliczanie budów.
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE BUD-DRÓG Sp. z o.o. - 2019-12-20 - Podbrzezie Dolne (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA I SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Obsługa kasy fiskalnej i terminala, sprzedaż detaliczna, obsługa komputera ( program dbanie o zaopatrzenie sklepu i wizualizację, promowanie sprzedazy.Small bussines), przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 5 000 - 12 000 PLN

Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I EKSPORTU (J. ROSYJSKI) - od 2 900 PLN

- prowadzenie zamówień/kontraktów handlowych (odpowiedzialność za wszystkie aspekty związane z ich prawidłową i terminową realizacją)- opracowanie i negocjacja umów sprzedaży- przygotowywanie dokumentów eksportowych- prowadzenie korespondencji handlowej oraz tłumaczenia w języku rosyjskim i angielskim
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EXPORT-IMPORT JÓZEF WILK - 2018-04-19 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 000 PLN

Tworzenie bazy danych klientów firmy, zbieranie zamówień w języku rosyjskim i ukraińskim, tworzenie dokumentacji formy, utrzymywanie kontakórw z ukraińskojęzycznymi i rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH Z NFZ - od 2 600 PLN

Rozliczanie świadczeń medycznych w ramach umów z NFZ. Obsługa kontraktów z NFZ. Obsługa portalu świadczeniodawcy.
"VITAL MEDIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-22 - Kluczbork (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS.HANDLU - od 3 000 PLN

kontakt z klientem zagranicznym, kontrola zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie zleceń, doświadczenie na podobnym stanowisko
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-01-30 - Myślina (opolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI SZKOLEŃ - od 2 500 PLN

poszukiwanie zleceń na realizacje szkoleń, sprzedaż szkoleń przez telefon i Internet, prowadzenie działań marketingowych w Internecie, współpraca i budowanie relacji z klientami, obsługa organizacyjna szkoleń;
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A & A Polańska Sp.j. - 2016-07-01 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) (NR REF. SP/BG/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 000 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RYNKÓW ZAGRANICZNYCH - od 3 000 PLN

bieżąca obsługa stałych klientów zagranicznych poprzez kontakty telefoniczne, pocztę elektroniczną oraz czat, realizacja zamówień od stałych klientów, , sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz innych dokumentów handlowych dla stałych klientów, monitorowanie płatności i obsługiwanych klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów i monitorowanie ich załatwienia, raportowanie aktywności sprzedaży oraz o potrzebach klientów, budowanie i utrzymanie długotrwałych kontaktów i relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-25 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA OSIEDLEM - 2 500 - 3 000 PLN

Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności:utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej,przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości,rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.Pracw w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa 30%.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I OFERTOWANIA - od 3 000 PLN

Uczestniczenie w pracach zespołu realizującego zadania w zakresie: -Przygotowania kalkulacji ofert handlowych - Przygotowaniazamówienia do produkcji i montażu - Zabezpieczenia materiałów doprodukcji i montażu - Opracowania i aktualizacji standardówjakościowych w przedsiębiorstwie - Planowania i rozliczania produkcji- Opracowania dokumentacji technicznej prefabrykatów -Przygotowania dokumentacji powykonawczej
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DS. MIESZANEK ZAPACHOWYCH "C" - od 2 200 PLN

sporządzanie mieszanek zapachowych wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, koordynacja sprzedaży wyrobów gotowych
SELENA s.c. - 2017-11-08 - Kobyłka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 250 PLN

UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT DLA KLIENTÓW Z ZAGRANICY, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
POSITEQ SP. Z O.O. - 2019-04-25 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

analizowanie wyników i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puck (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - 997,4 PLN

rekrutacja pracowników, wystawianie ogłoszeń na portale,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRODUKCJI - od 11,9 PLN

Rozliczanie dostaw, transportów, prowadzenie dokumentacji związanej z magazenem Praca w logistyce
WORK TEMP SERVICE - 2016-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH (J. UKRAIŃSKI) K/M - od 3 000 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe; znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel; znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych znajomość programu Xpertis; 5 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku specjalista ds. personalnych; dobra znajomość j. ukraińskiego. Obowiązki: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji (w tym w j. ukraińskim); naliczanie wynagrodzeń; wspieranie i bezpośredni kontakt z pracownikami (w tym z obywatelami Ukrainy); obsługa systemu kadrowo płacowego.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S WSPARCIA EKSPATÓW - od 6 400 PLN

Wsparcie pracowników japońskojęzycznych oraz angielskojęzycznych, wsparcie japońskojęzycznych członków zarządu, Weryfikacja i tworzenie dokumentów umożliwiających legalną pracę pracownikom zagranicznym. Kompleksowe wsparcie w codziennych zadaniach dla biura Dyrektora Zarządzającego, planowanie, prowadzenie i administrowanie harmonogramem podróży służbowych pracowników i gości angielsko i japońskojęzycznych. Negocjowanie i zamykanie umów z agentami nieruchomości, hotelami, szkołami itp w imieniu i na rzecz japońsko i angielskojęzycznych pracowników i członków zarządu oraz członków ich rodzin. Przygotowywanie listów, dokumentów, streszczeń, zapisów i prezentacji dla dyrektora zarządzającego w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Bochnia (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

utzutrzymanie i nawiazywanie kontaktów handlowych z klientem krajowym i zagranicznym w branży rolnej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)