SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac, dokumentacji w zakresie ZUS, deklaracji rozliczeniowych z US, prowadzenie ewidencji magazynowej, uzgodnienia w zakresie podatków towarów i usług VAT, deklaracje-prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji gospodarczych, zestawienia wynagrodzeń i polecenia księgowania, analityka wynagrodzeń, sprawozdawczość
Data publikacji: 2021-02-25
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac, dokumentacji w zakresie ZUS, deklaracji rozliczeniowych z US, prowadzenie ewidencji magazynowej, uzgodnienia w zakresie podatków towarów i usług VAT, deklaracje-prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji gospodarczych, zestawienia wynagrodzeń i polecenia księgowania, analityka wynagrodzeń, sprawozdawczość
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne, bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, znajomość prawa podatkowego, rozliczenia kasowe, programy finansowo-księgowe, pakiet MS Office, program Płatnik
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8391003052
danePracodawcy_regon: 000277807
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Dominikańska
Numer budynku pracodawcy: 5-9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.02.2021
Oferta pracy ważna do: 12.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d127d5b8da6d3a22ac5bb25688680575
Podobne oferty pracy
sprzedaż towarów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
SKLEP SPOŻYWCZY Zbigniew Opaliński - 2017-11-07 - Lubsko (lubuskie)
wspieranie aktualnych prac działu administracyjnego,wykonywanie prac biurowychPraca w godz. 8-16
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)
Praca na stanowisku kierowcy, do obowiązków należy punktualny stawianie się na miejscu pracy, załadunek towarów, odpowiednie zabezpieczanie powierzonego towaru na samochodzie, dostarczenie towaru na wskazany adres, korzystanie z elektronicznych urządzeń niezbędnych do przekazywania informacji Centrali.Godziny pracy: 6-18Gdańsk, województwo pomorskie
M.R. CONSULTING MACIEJ ROŻENTALSKI - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Oława (dolnośląskie)
Specjalista ds. Sprzedaży na rynek Czeski Zakres Obowiązków· obsługa klienta· obsługa zamówień· współpraca z działem handlowym firmy· pomoc w zakresie procesów handlowych· dbanie o dobry wizerunek firmy Oczekiwania: biegła znajomość języka Czeskiego· umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami – warunek konieczny· wysoka kultura osobista – warunek konieczny· duże zaangażowanie i motywacja do działania – warunek konieczny· znajomość obsługi komputerów, pakietu MS Office· dobra organizacja pracy własnej Oferujemy:• atrakcyjne warunki pracy• pracę w dynamicznym młodym zespole• niezbędne narzędzia pracy
TOMASZ FUNKA AGROFUNKA - 2020-01-22 - Zielona Wieś (wielkopolskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia funkcjonalnego i technicznego w celu rozwiązywania problemów aplikacji SAP ERP zgłaszanych przez SAP Key User, identyfikowanie, rozwiązywanie problemów związanych z SAP, wspieranie testowania systemu i transferu serwisowego, wspieranie procesu zarządzania zmiana poprzez: gromadzenie wymagań od Key Users. Projektowanie, dokumentowanie i budowanie nowych funkcjonalności, zapewnienie komunikacji pomiędzy Key Users i IT cencept owners. Obserwowanie potrzeb szkoleniowych oraz gromadzenie informacji zwrotnych.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Premier Tax Free Shared Services Centre sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych. /praca w Łomży/
KMORDER sp.zo.o. - 2015-12-23 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowychdokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych z planemfinansowym, przygotowanie projektów budżetu, naliczanie zaliczekpodatkowych, składek ZUS itp oraz ich terminowe przekazywanie,sporządzanie dokumentów płacowych, sporządzanie sprawozdańfinansowych, obsługa programu PŁATNIK, wykonywanie analiz,odpowiedzialność za składniki majątkowe, realizacja umówcywilnoprawnych.Umiejętności i uprawnienia: zgodne z wymaganiami z art. 54 ustawy o finansach publicznych.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU - 2017-02-06 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Zgłoszenia pracowników do ZUS, prowadzenie teczek osobowych, GUS, PEFRON, umowy zlecenia, płace, prowadzenie pakietów pracowniczych, mile widziane osoby posiadające doświadczenie w pracy na programie OPTIMA. Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane kursy specjalistyczne, 1 rok doświadczenia zawodowego, wiedza i doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych, znajomość KP, KC i programu Płatnik, znajomość pracy na komputerze, zdolność organizacji pracy, dokładność. Pracodawca oferuje zatrudnienie na 1/2 etatu, ale jest otwarty również na współpracę na podstawie umowy w wymiarze 3/4 etatu. Dodatkowo pracodawca jest zainteresowany zatrudnieniem osoby posiadającej orzeczony stopień niepełnosprawności.
"Logistal" sp. z o.o. - 2016-02-23 - Reda (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
koordynowanie procesów transportowych, nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy
"DANMAR" Maryna Iasevych - 2016-02-17 - Skarbimierz (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Zakupy surowców i materiałów dla produkcji, Kontrola i optymalizacja przepływu materiarów. Negocjacje z dostawcami. Współpraca z klientem zagranicznym. - Wynagrodzenie: 2250 zł brutto + 10% premii. Po okresie 12 miesięcy wynagrodzenie: 3000 zł brutto + 10% premi. . Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Mile widziane doświadczenie zawodowe. Kontakt w-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-31 - Katowice (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego (wymagana biegła obsługa komputera, w szczególności dot. obsługi sklepu internetowego)
"MAX" Spółka Jawna B.M. Kowalewscy i A. Omilian - 2017-08-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Kluczbork (opolskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na tereniekraju i za granicą. Pozyskiwanie kontrahentów w zakresie nowych rybnków zbytu dla branzy odzieżowej i futrarskiejAnalizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planówsprzedażowych.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą telefoniczny Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kraków (małopolskie)
obsługa gosci, sprzedaż usług hotelowych.
HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka - 2019-09-30 - Starachowice (świętokrzyskie)
jw.
MANUTAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy;WYMAGANIA - OCZEKIWANIA PRACODAWCY:wykształcenie na poziomie minimum średnim; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność organizacji pracy własnej; PRACA O CHARAKTERZE ZADANIOWYM WYKONYWANA ZDALNIE;ELASTYCZNY ROZKŁAD CZASU PRACY;
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Wołów (dolnośląskie)
wycena stolarki, pomiar, składanie ofert
Complex-Bud Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2019-09-24 - Szczucin (małopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowanie dokumentacji w procesie zatrudnienia; sporządzanie sprawozdań, deklaracji do ZUS, US, GUS; rejestrowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników; zapewnienie terminowości transakcji płacowych; uzupełnianie raportów kadrowo-płacowych.
AUTOPOL MICHALSKI MOTORS SJ - 2020-12-07 - Płońsk (mazowieckie)
obsługa wózka widłowego
SKAMET Kamieniarstwo J.Cybuch - 2016-08-25 - Strzegom (dolnośląskie)
prace pomocnicze w kuchni - stołówka pracownicza, wydawanie posiłków
REGINA OSUCH - 2019-10-14 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości i rozliczanie podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Złotów (wielkopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -Obsługa i utrzymywanie długoterminowej relacji z klientami vip za pomocą emaila, telefonu i czatu,- Procesowanie płatności i zdarzeń na kontach klientów,- Inwestygacja, eskalacja nieprawidłowości, - Usprawnianie procesów poprzez wykrywanie potencjalnych błędów w systemach i aplikacjach, -Codzienna współpraca z zespołem belgijskim, -Prowadzenie szkoleń dla nowych członków zespołów z zakresu obsługi klienta oraz systemów,- Raportowanie w systemie ERP.Wysokość wynagrodzenia nie mniej niż 5400 zł
kontakt przez PUP - 2020-11-04 - Kraków (małopolskie)