SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Starachowice oferta pracy HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka
Zapoznaj si臋 z ofert膮 sklepu internetowego na sklep 艂azienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga gosci, sprzeda偶 us艂ug hotelowych.
Data publikacji: 2019-09-30
Lokalizacja: Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
Pracodawca: HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Bankowa 7, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: 艣wi臋tokrzyskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga gosci, sprzeda偶 us艂ug hotelowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Starachowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣wi臋tokrzyskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: starachowicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Starachowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: do艣wiadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy: HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Starachowicach
Adres pracodawcy:
Bankowa 7, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: 艣wi臋tokrzyskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣wi臋tokrzyskie
Powiat pracodawcy: starachowicki
Gmina pracodawcy: Starachowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Starachowice
Ulica pracodawcy: Bankowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: us艂ugi hotelerskie
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Starachowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 30.09.2019
Oferta pracy wa偶na do: 31.10.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 30.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?278c00b0a51511a7978dcefcb0063302
Podobne oferty pracy
- Obs艂uga komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarz膮dzania backupem. Obs艂uga program贸w komputerowych.- Wynagrodzenie: 2250 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Kolejna umowa na czas okre艣lony 2 lata. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Katowice (艣l膮skie)
Do zakresu czynno艣ci, obowi膮zk贸w i uprawnie艅 specjalisty ds. kadr i ochrony danych osobowych nale偶y:A. Zakres dzia艂ania w ramach obs艂ugi spraw kadrowych:1) prowadzenie akt osobowych dla ka偶dego pracownika oraz prawid艂owe przechowywanie tych akt;2) opracowywanie raport贸w, analiz i statystyk dotycz膮cych zatrudnienia w Sp贸艂dzielni; 3) prowadzenie kart ewidencji czasu pracy dla pracownik贸w umys艂owych; 4) przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem: um贸w o prac臋, wypowiedze艅, 艣wiadectw pracy i innych dokument贸w kadrowych; 5) ustalanie z zatrudnionymi spraw zwi膮zanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami, lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Sp贸艂dzielni plan贸w urlopowych; 6) nadz贸r nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy bada艅 wst臋pnych, okresowych i kontrolnych przez pracownik贸w;7) obs艂uga programu placowo-kadrowego wykorzystywanego przez Sp贸艂dzielni臋; 8) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie prezesa Zarz膮du o zmianach dotycz膮cych Sp贸艂dzielni oraz opracowanie wymaganych przez nie dzia艂a艅;9) wsp贸艂praca z dzia艂ami i kom贸rkami organizacyjnymi Sp贸艂dzielni; 10) wykonywanie wszelkich pozosta艂ych czynno艣ci zwi膮zanych prowadzeniem dzia艂u kadr. B. Zakres dzia艂ania w ramach ochrony danych osobowych:1) informowanie administratora oraz pracownik贸w, kt贸rzy przetwarzaj膮 dane osobowe, o obowi膮zkach spoczywaj膮cych na nich na mocy rozporz膮dzenia RODO oraz innych przepis贸w Unii lub pa艅stw cz艂onkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;2) monitorowanie przestrzegania przepis贸w o ochronie danych osobowych oraz wewn臋trznych dokument贸w, procedur firmy i zalece艅 dla przetwarzania danych, a tak偶e bie偶膮ce informowanie kierownictwa o wnioskach;3) przeprowadzanie audyt贸w zgodno艣ci przetwarzania danych osobowych z przepisami oraz opracowywanie sprawozda艅 i zalece艅 dla Zarz膮du Sp贸艂dzielni;4) informowanie pracownik贸w oraz wsp贸艂pracownik贸w o ich obowi膮zkach wynikaj膮cych z przepis贸w o ochronie danych oraz przyjmowanie od nich o艣wiadczenia o zachowaniu poufno艣ci;5) informowanie kierownictwa Sp贸艂dzielni o obowi膮zkach wynikaj膮cych z przepis贸w o ochronie danych, w tym aktywne doradzanie, jakie dzia艂ania powinny by膰 podejmowane; 6) przeprowadzanie analizy ryzyka i zagro偶e艅 oraz przedstawianie wniosk贸w i zalece艅 Zarz膮dowi; 7) w przypadku konieczno艣ci przeprowadzania oceny skutk贸w, aktywne wspieranie kierownictwa w jej realizacji; 8) organizowanie szkole艅 wst臋pnych i okresowych z ochrony danych osobowych; 9) bie偶膮ce doradzanie oraz podnoszenie 艣wiadomo艣ci os贸b przetwarzaj膮cych danych, dla kt贸rych administratorem jest Sp贸艂dzielnia lub kt贸re zosta艂y jej powierzone; 10) doradzanie w kwestiach zwi膮zanych z powierzeniem danych; 11) pe艂nienie roli punktu kontaktowego dla os贸b, kt贸rych dane dotycz膮, w tym przygotowywanie odpowiedzi na ich 偶膮danie i udzielanie odpowiedzi; 12) wsparcie administratora oraz pracownik贸w w realizacji 偶膮da艅 os贸b, kt贸rych dane dotycz膮;13) monitorowanie udost臋pnie艅 danych osobowych, w tym wydawanie opinii w zakresie realizacji wniosku o udost臋pnienie; 14) pe艂nienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urz臋du Ochrony Danych; 15) aktywne wsparcie Zarz膮du w przypadku naruszenia poufno艣ci poprzez przygotowanie odpowiednich zalece艅 dzia艂a艅, okre艣lenie poziomu ryzyka dla naruszenia praw i wolno艣ci, przeprowadzenie audytu, wsparcie przy zg艂oszeniu naruszenia oraz udzielaniu wyja艣nie艅 z tym zwi膮zanych; 16) aktywne w艂膮czenie si臋 we wszelkie sprawy zwi膮zane z przetwarzaniem danych osobowych;17) nadz贸r nad aktualno艣ci膮 dokumentacji i wewn臋trznych procedur zarz膮dzania bezpiecze艅stwem danych osobowych, w tym proponowanie nowych procedur.C.Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynno艣ci prac zleconych przez Prezesa Zarz膮du zgodnych z Kodeksem pracy.
Gostyni艅ska Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa - 2019-07-23 - Gostynin (mazowieckie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w indyjskich, kontaktowanie si臋 z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jab艂onowo (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych kilent贸w, przed艂u偶anie um贸w, podtrzymywanie relacji handlowych
STUDIONET MEDIA DANUTA GRZEGORCZYK - 2018-02-13 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
planowanie produkcji, planowanie i organizowanie wysy艂ek do klient贸w, nadz贸r nad dokumentacj膮 wysy艂kow膮 , zam贸wnienia, monitoring transport贸w, tworzenie raport贸w i analiz w obszarze logistyki; min.2 lata do艣wiadczenia; bradzo dobra znajomo艣膰 j.angielskiego, mile widziany j.niemiecki
COROPLAST SP. Z O.O. - 2016-02-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
MIN. KOORDYNACJA I WDRA呕ANIE PROJEKT脫W WSP脫艁FINANSOWANYCH ZE 艢RODK脫W UNIJNYCH I POZABUD呕ETOWYCH W RAMACH DZIA艁A艃 USTAWOWYCH OHP
kontakt przez OHP - 2016-07-22 - Gda艅sk (pomorskie)
Kontakty z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych kontakt贸w handlowych, realizowanie polityki handlowej.
WA-BIS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-26 - 艁any (艣wi臋tokrzyskie)
Wykszta艂cenie 艣rednie kierunkowe; do艣wiadczenie zawodowe; obs艂uga klienta; dyspozycyjno艣膰; komunikatywno艣膰; sprzeda偶 ofert turystycznych Biura Podr贸偶y Itaka; jedna zmiana; 1/2 lub 1/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
FHU "M & R CAMPBELL" - 2016-02-04 - Gliwice (艣l膮skie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzeda偶 towar贸w z zakresu CCTV (kamery przemys艂owe, alarmy itp.)
MWS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-10-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga telefoniczna i meilowa klienta chi艅skiego
M.B.B. LOGISTICS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-12-21 - S艂ubice (lubuskie)
aktywne i skuteczne nawi膮zywanie wsp贸艂pracy z nowymi klientami, przygotowywanie ofert marketingowych, realizacja i koordynowanie zam贸wie艅, realizacja cel贸w wynikajacych z przyj臋tej strategii marketingowej, itp.
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2019-01-29 - Ciepiel贸w (mazowieckie)
Pog艂臋bianie umiej臋tno艣ci wyszukiwania profili kandydat贸w, tworzenie najbardziej efektywnej strategii pozyskiwania kandydat贸w na poszczeg贸lne stanowiska, wdra偶anie plan贸w rekrutacyjnych, okre艣lanie wymaga艅 dotycz膮cych stanowisk i opracowywanie innowacyjnych metod pozyskiwania kandydat贸w; poszukiwanie kandydat贸w za pomoc膮 r贸偶nych 藕r贸de艂 (np. Xing lub Linked-In), zarz膮dzanie oczekiwaniami klienta poprzez bezpo艣redni kontakt z Managerami ds. Rekrutacji oraz Rekruterami przygotowywanie szczeg贸艂owych raport贸w zwi膮zanych z procesem rekrutacyjnym, wdra偶anie efektywnego procesu rekrutacyjnego i strategii, przy wykorzystaniu dost臋pnych 藕r贸de艂 pozyskiwania kandydat贸w, zarz膮dzanie licznymi kampaniami, zarz膮dzanie projektami dotycz膮cymi rozpoznania rynku.
kontakt przez PUP - 2019-04-13 - Gda艅sk (pomorskie)
Doradztwo w doborze win i trunk贸w oraz dodatk贸w spo偶ywczych. Promocje degustacyjne
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Gdynia (pomorskie)
Bie偶膮ca obs艂uga klienta, realizacja zam贸wie艅; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klient贸w; Promowanie i sprzeda偶 produkt贸w; Dbanie o relacj臋 z klientami; Kszta艂towanie dobrego wizerunku firmy; Pe艂nienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produkt贸w do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewn臋trznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zarzadzanie zam贸wieniami klient贸w oraz utrzymywanie dobrych relacji, przygotowywanie raport贸w zgodnie z potrzebami klienta, wsp贸艂praca z dzia艂ami transportu, zaopatrzenia, fabrykami i produkcji ustalanie strategii i wsp贸艂praca z dzia艂em sprzeda偶y, odpowiadania na zapytania ofertowe w j臋zyku angielskim nowym oraz sta艂ym klientom, praca od 14:00-23:00 w tym 1h na lunch.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
nadz贸r nad jako艣ci膮 surowc贸w oraz materia艂贸w opakowaniowych, kontroila produkcji w toku, ocena gotowych wyrob贸w, nadz贸r nad procesami mycia i dezynfekcji, tworzenie dokumentacjio jako艣ciowej
Polskie Mi臋so i W臋dliny 艁UKOSZ Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Chybie (艣l膮skie)
prace biurowe
INSTAL-FILTER SA Przemys艂owe Systemy Ochrony Powietrza - 2016-08-23 - Ko艣cian (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klient贸w - Tworzenie oferthandlowych dopasowanych do oczekiwa艅 Klienta -Negocjowanie warunk贸w handlowych - Utrzymywanietrwa艂ych kontakt贸w z dotychczasowymikontrahentami - Realizowanie plan贸w sprzeda偶owych- Wprowadzenie danych klient贸w, zak艂adanie kartotekpozyskanych klient贸w - baza danych - Przyjmowanie iewidencja zam贸wie艅 - Przygotowanie raport贸wsprzeda偶owych - analiza wynik贸w sprzeda偶y - Obs艂ugareklamacji (zg艂oszenia, monitoring) - Aktywny wk艂adw tworzenie dobrego wizerunku firmy
STIGAL Marcin St臋pie艅 - 2017-06-05 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Fakturowanie,sk艂adanie ofert,przygotowywanie dokument贸w do przetarg贸w.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Marynin (lubelskie)
Prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raport贸w, kontrola nad wewn臋trznyminprocedurami firmy, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Krak贸w (ma艂opolskie)
-Naliczanie wynagrodze艅, sporz膮dzanie listy p艂ac, sporz膮dzanie deklaracji ZUS, pomoc w prowadzeniu prac ksi臋gowo - finansowych,-Miejsce pracy Tczew,-Kontakt: 512-021-944-CV na mail: info (at) gladpol.pl
P.H.U. GLADPOL STANIS艁AW G艁ADYSZ - 2016-08-25 - Tczew (pomorskie)
OPRACOWANIE WNIOSK脫W APLIKACYJNYCH W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE 艢RODK脫W UNIJNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Rzesz贸w (podkarpackie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Roguszyn (mazowieckie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-11-13 - Koluszki (艂贸dzkie)
Wystawianie i obs艂uga graficzna zam贸wie艅 i produkt贸w sprzeda偶owych na aukcjach Ebay, Allegro
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Wiechlice (lubuskie)
Kompleksowa obs艂uga dotychczasowych klient贸w, pozyskiwanie nowych klient贸w, prowadzenie procesu sprzeda偶y, fachowe doradztwo, aran偶owanie i prowadzenie prezentacji wyrob贸w, realizowanie plan贸w sprzeda偶y
JMB Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Reda (pomorskie)
bie偶膮ca wsp贸艂praca z dostawcami, planowanie zakup贸w na podstawie analizy bie偶膮cego zapotrzebowania produkcji, koordynacja i kontrola dostaw, zarz膮dzanie poziomem zapas贸w, kontrola koszt贸w, negocjacje z dostawcami, prowadzenie post臋powa艅 reklamacyjnych
PPUH PLANDEX SP脫艁KA JAWNA - 2018-03-22 - St臋szew (wielkopolskie)
- generowanie danych w informatycznym systemie obs艂ugi bud偶etu pa艅stwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,- bie偶膮ce weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrz臋dnej projekt贸w i plan贸w finansowych, harmonogram贸w i zapotrzebowa艅 na 艣rodki bud偶etowe, wniosk贸w o decyzje bud偶etowe oraz sprawoda艅 bud偶etowych i finansowanych z poziomu dysponenta II stopnia, w informatycznym systemie obs艂ugi bud偶etu pa艅stwa TREZOR,- weryfikowanie, kompletowanie i przekazywanie do jednostki nadrz臋dnej bud偶et贸w jednostek w uk艂adzie zadaniowym,- gromadzenie i wst臋pn膮 weryfikacj臋 pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym, danych liczbowych zawartych w sprawozdawczo艣ci finansowej podleg艂ych jednostek,- sporz膮dzanie zbiorczych sprawozda艅 bud偶etowych i finansowych z obszaru Prokuratury Regionalnej we Wroc艂awiu,- realizacj臋 uprawnie艅 jednostki nadzoruj膮cej, wynikaj膮cej z rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w w sprawie sprawozdawczo艣ci bud偶etowej, dotycz膮cej kontroli merytorycznej prawid艂owo艣ci z艂o偶onych sprawozda艅 finansowych podleg艂ych jendostek,- reakuzacj臋 zapis贸w ustawy o finansach publicznych oraz obowi膮zuj膮cych procedur w zakresie kontoli finansowo-gospodarczych w Prokuraturze Regionalnej i w podleg艂ych jednostkach,- przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo-gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,- przeprowadzanie kontroli finansowo-gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli dora藕nych w podleg艂ych prokuraturach,- gromadzenie i wst臋pne opracowywanie danych analitycznych uzyskanych z podleg艂ych jednostek dla potrzeb informacji 艂膮cznych,- wykonanie analiz ekonomiczno-finansowych zlecanych przez prze艂o偶onych lub organ nadrz臋dny.Konkurs sk艂ada si臋 z trzech etap贸w:1. etapu pierwszego - selekcji wst臋pnej zg艂osze艅 kandydat贸w pod k膮tem spe艂nienia wymog贸w formalnych przyst膮pienia do konkursu, przeprowadzanego w opraciu o analiz臋 przekazanych zg艂osze艅,2 etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiej臋tno艣ci,3 etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej.Termin sk艂adania zg艂osze艅: 9 pa藕dziernika 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wst臋pna weryfikacja zg艂osze艅 kandydat贸w pod k膮tem spe艂nienia wymog贸w formalnych przyst膮pienia do konkursu) - 16 pa藕dziernika 2019 r. Informacje zawieraj膮ce listy kandydat贸w dopuszczonych do kolejnych etap贸w konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, b臋d膮 umieszczane na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wroc艂awiu, na stronie internetowej tej偶e prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydat贸w dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiej臋tno艣ci), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie og艂oszona, w wy偶ej wskazany spos贸b, nie p贸藕niej ni偶 na 7 dni przed terminem rozpocz臋cia drugiego etapu.Wymagane dokumenty:- wniosek o dopuszczenie do konkursu,- 偶yciorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,- kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie DOC- w zak艂adce oferty pracy),- orygina艂 lub urz臋dowo po艣wiadczony odpis dyplomu uko艅czenia studi贸w wy偶szych w Polsce i uzyskania tytu艂u magistra lub zagranicznych studi贸w uznanych w Polsce albo za艣wiadcze艅 o zdanym egzaminie magisterskim,- o艣wiadczenie kandydata o tym, 偶e nie jest prowadzone przeciwko niemu post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe (plik do pobrania w formacie PDF - w zak艂adce oferty pracy),- aktualna fotografia, zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,- o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (plik do pobrania w formacie PDF - w zak艂adce oferty pracy),- dokumenty po艣wiadczaj膮ce posiadanie uprawnie艅 niezb臋dnych do zajmowania stanowiska.Sk艂adane o艣wiadczenia winny by膰 w艂asnor臋cznie podpisane przez kandydat贸w.Do zg艂oszenia kandydat mo偶e do艂膮czy膰 dokumenty potwierdzaj膮ce dodatkowe kwalifikacje i osi膮gni臋cia. Kwestionariusz osobowy dost臋pny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wroc艂awiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni z艂o偶y膰 zg艂oszenie do konkursu - zawieraj膮ce wskazane wy偶ej dokumenty - w terminie do dnia 9 pa藕dziernika 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wroc艂awiu ul. Pi艂sudskiego 76/78, 50-020 Wroc艂aw, osobi艣cie w biurze podawczym (parter, pok贸j nr 3, w godzinach urz臋dowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za po艣rednictwem operatora pocztowego (za dat臋 z艂o偶enia uwa偶a si臋 dat臋 nadania przesy艂ki w plac贸wce pocztowej operatora) Wnioski sk艂adane za po艣rednictwem poczty elektronicznej nie b臋d膮 rozpatrywane. Lista kandydat贸w wybranych na stanowisko, na kt贸re przeprowadzony by艂 konkurs podawana jest do publicznej wiadomo艣ci poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikacj臋 na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wroc艂awiu oraz BIP. Ca艂o艣膰 dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisj przeka偶e Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporz膮dzenia protoko艂u. Protok贸艂 w cz臋sci dotycz膮cej wynik贸w i oceny kandydata udost臋pnia si臋 na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wy艂onieni w drodze konkursu kandydaci, odbywaj膮 sta偶 urz臋dniczy, kt贸ry trwa 6 miesi臋cy i ko艅czy si臋 egzaminem. W okresie sta偶u wybrana osoba zatrudniona jest na czas okre艣lony. Wynagrodzenie w okresie odbywania sta偶u wynosi 3400 z艂 brutto. Okres sta偶u mo偶e by膰 skr贸cony decyzj膮 Prokuratora Regionalnego we Wroc艂awiu, w zale偶no艣ci od posiadanego do艣wiadczenia zawodowego kandydata.Po zako艅czonym sta偶u przewidaywane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi膰 b臋dzie ok. 3800 z艂 + dodatek sta偶owy ( w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji)Pocz膮tkowo 6 miesiecy - sta偶, umowa na czas okre艣lony. P贸藕niej na czas nieokre艣lony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:30 - 15:30.Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: tel. 33 06 880, e-mail: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna we Wroc艂awiu - 2019-09-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej- rozliczenie listy plac- przygotowywanie deklaracji do ZUS-u
A&M PROFESSIONAL MA艁GORZATA ANKUDOWICZ, AGNIESZKA MA艁KOWSKA S.C. - 2018-10-10 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)