SPECJALISTA D/S STOLARKI OTWOROWEJ Szczucin oferta pracy Complex-Bud Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA D/S STOLARKI OTWOROWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wycena stolarki, pomiar, składanie ofert
Data publikacji: 2019-09-24
Lokalizacja: Szczucin (małopolskie)
Pracodawca: Complex-Bud Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 42, 33-230 Szczucin, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wycena stolarki, pomiar, składanie ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S STOLARKI OTWOROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczucin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dąbrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczucin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu AutoCAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: czytanie rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: współpraca w zespole,
Nazwa pracodawcy:
Complex-Bud Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 42, 33-230 Szczucin, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: dąbrowski
Gmina pracodawcy: Szczucin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczucin
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 24.09.2019
Oferta pracy ważna do: 24.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d52728fe0362e50fc4abf240fee17a4c
Podobne oferty pracy
Obsługa i kontrola prawidłowego działania maszyny foliowej i tunelu grzewczego. Utrzymanie ciągu produkcyjnego w należytej czystości.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wykrawanie elementów z materiałów za pomocą wykrojników, sklejanie materiałów za pomocą klejów termotopliwych i dociskanie ich w próżni lub prasie pneumatycznej, nanoszenie warstw kleju na materiały, sklejanie elementów przy pomocy temperatury, formowanie elementów na rogrzanych formach w prasach hydraulicznych, formowanie rozgrzanych elementów na zimnych formach w prasach hydraulicznych, nanoszenie na elementy specjalistycznego środka i suszenie, nanoszenie przy pomocy stempla i tempretaury oraz sitodruku cech charakterystycznych, nanoszenie na opakowanie naklejek i opisów
SPECIAL WORKS Sp. z o.o. Sp.K. - 2019-08-09 - Jaworzno (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Drawsko (wielkopolskie)
branża finansowa, ubezpieczeniowa
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży i produkcyjnym- ustalanie zleceń produkcji- kontrola wykonania zleceń produkcyjnych- ścisły kontakt i raportowanie z postępu prac do Klienta- pomoc w ustalaniu harmonogramu i organizacji przy jego wykonaniu- udział w koordynacji wydań wyprodukowanych elementów- sporządzanie i przedkładanie przełożonemu sprawozdań z postępu w realizacji założeń- praca od pon-pt w godz. 8:00-16:00.
Wavenet sp. z o.o. - 2019-03-19 - Pruszków (mazowieckie)
Specjalista ds. kadr i płac. Samodzielne i kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PEFRON i sprawozdań GUS, przygotowywanie informacji dla pracowników o naliczonym wynagrodzeniu, wsparcie procesów HR, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, raportów, udział w szkoleniach i wyjazdach służbowych w Polsce jak i za granicą, kontrola budżetu i raportowanie do grupy dbania o dobry wizerunek firmy i godne jej reprezentowanie. Wymagane wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu polskiego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doskonała organizacja pracy, energiczna i przyjazna osobowość, doświadczenie na podobnym stanowisku, sumienność i zaangażowanie w wykonaniu obowiązków. Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Tel. 538 896 992 Paulina Kliszewska
KOWNATY PARK I SPÓŁKA Z O. O. - 2019-05-14 - Kownaty (lubuskie)
Przygotowywanie wycen, obsługa klientów, prace biurowe
F.H.U. STYL Alina środa, Krystian Środa S.C. - 2019-01-28 - Wadowice (małopolskie)
1. Szkolenie z zakresu BHP i ppoż., 2. Zapoznanie się ze strukturą działania oddziału, 3. Obsługa komputera i programów komputerowych, 4. Zapoznanie się z ofertą handlową dla klientów, 5. Obsługa urządzeń biurowych, 6. Nawiązanie kontaktów handlowych z firmami powiatu łęczyckiego, 7. Obsługa klientów - reklamodawców w zakresie zamieszkania reklam w gazetach wydawanych przez Polska Press, 8. Przedstawianie klientom ofert handlowych, 9. Przyjmowanie ogłoszeń drobnych, 10. Raportowanie swoich działań handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łęczyca (łódzkie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. włoskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
zapoznanie się z funkcjonowaniem firmy, przygotowywanie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie zestawień i raportów z zakresu kadr, płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT, organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe kierunek BHP; min. rok stażu pracy w służbie bhp; obsługa komputera- Ms Office; zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie bhp w 33 Rejonowym Przedstawicielstwie Wojskowym w Gliwicach- szczegółowy zakres obowiązków do zapoznania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej; 1/4 etatu
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-10-12 - Gliwice (śląskie)
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2018-05-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klientów zgłaszających się do firmy, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, sprawdzanie poprawności informacji i dokumentów przekazanych przez klienta, przygotowanie zleceń dla kuriera. Wynagrodzenie godzinowe.
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)
nauka języka w klasach 1-3, wysokość wynagrodzenia uzależnione jest od stopnia awansu zawodowego
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Wolsztynie - 2019-09-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracowniczych. Ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich. Nadzór nad badaniami lekarskimi. Ewidencja czasu pracy pracowników.
DAM-BUD Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Wszelkie informację znajdują się na stronie internetowej: www.katowice.po.gov.pl - dot. sygn. PO V WO 1111.29.2018- Prokurator Okręgowy w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze - specjalisty do spraw inwestycji i remontów w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach. Liczba etatów 1Miejsce pracy: Prokuratura Okręgowa w Katowicach, Wydział VII Budżetowo-Administracyjny.- Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: - przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, - przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych, - uzyskiwaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym: uzgodnień i pozwoleń, - ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, - udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, - rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, - monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, - rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadać i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, - nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę, - współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości,- udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzaniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomości użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach.- Wysokość wynagrodzenia zasadniczego, określona na podstawie rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 03 marca 2017r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U.2017.485, ze zmianami), pomiędzy 4.000 zł., a 6.000,00 zł. brutto, w zależności od posiadanych uprawnień i doświadczenia zawodowego oraz regulaminowe premie i nagrody, za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej, w wysokości określonej przez Prokuratora Okręgowego w Katowicach. Praca na umowę o prace na czas określony 6 miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.Wymagania stawiane kandydatom :- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem,- posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz.U.2017.1332 j.t., ze zmianami), - wykształcenie wyższe drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- znajomość przepisów prawa budowlanego,- nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe :- doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych,- doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanymi ze środków zewnętrznych ( środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych np. AutoCAD, NormaPro, MS Project itp;- znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-11-06 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów azersko- i angielskojęzycznych. Umowa o dzieło: 26 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
obsługa uroczystości pogrzebowych, przewóz osób zmarłych, prace na cmentarzu.
BŁAŻEJEWSKI MARIUSZ "PRZYMORZE", "EFEZ" USŁUGI POGRZEBOWE - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Diagnoza oraz naprawa sprzętu elektronicznego.
Sklep Komputerowy PIXEL Grzegorz Motak - 2016-01-13 - Czchów (małopolskie)
Prowadzenie windykacji związanej ze Strefą Płatnego Parkowania (SPP), w tym: prowadzenie ewidencji wezwań, sporządzanie, wysyłanie i ewidencja upomnień oraz tytulów wykonawczych, współpraca z urzędami skarbowymi i komornikami. Księgowanie wyciągów bankowych, dekretacja na kontach księgowych dochodów związanych z SPP. Sporządzanie przelewów związanych z rozliczeniem kontrahentów. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2016-12-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
- tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;- tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego , w celu umożliwienia kontaktu między stronami;- udział w przygotowaniu spotkań leżąych we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań centrum;- przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji;
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-02-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca biurowa, rekrutacja do pracy za granicę ( Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń na internecie itp., opieka i utrzymywanie długoterminowych relacji z pracownikiem, prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej.
HERZOG Sp.z o.o.- Oddział w Koszalinie - 2018-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- sporządzanie list płac, deklaracji, zasiłków,- sporządzanie przelewów bankowych.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Halinowie - 2019-03-01 - Halinów (mazowieckie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentów, weryfikacja ofert
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2019-03-11 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych Odzdiału zgodnie z zasadmi rachunkowości, obsługa finansowo-księgowa Odziału Regionalnego oraz Placówek Terenowych, uzgadnianie miesięcznych wpływów z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne z komórkami ds. ubezpieczeń, sporządzanie zprawozdań, uzgadnianie rozrachunków, sporzadzanie dowodów księgowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-26 - Poznań (wielkopolskie)
Praca przy komputerze, obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Brzesko (małopolskie)
specjalista do spraw kadr i płac, naliczanie wynagrodzeń, kasa, teczki osobowe, urlopy, ubezpieczenia pracowników i uczniów, badania okresowe pracowników
LICEUM PLASTYCZNE IM. PIOTRA POTWOROWSKIEGO - 2019-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-05-06 - Kęty (małopolskie)
przygotowywanie i kompletowanie oraz prowadzenie dokumentacji niezbędnej do udziału w przetargu, prowadzenie rejestru i archiwizacja prowadzonych postępowań
AMW REWITA Sp. z o.o - 2019-04-05 - Jurata (pomorskie)