GŁÓWNY KSIĘGOWY Duszniki-Zdrój oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowychdokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych z planemfinansowym, przygotowanie projektów budżetu, naliczanie zaliczekpodatkowych, składek ZUS itp oraz ich terminowe przekazywanie,sporządzanie dokumentów płacowych, sporządzanie sprawozdańfinansowych, obsługa programu PŁATNIK, wykonywanie analiz,odpowiedzialność za składniki majątkowe, realizacja umówcywilnoprawnych.Umiejętności i uprawnienia: zgodne z wymaganiami z art. 54 ustawy o finansach publicznych.
Data publikacji: 2017-02-06
Lokalizacja: Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zdrojowa 8, 57-340 Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowychdokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych z planemfinansowym, przygotowanie projektów budżetu, naliczanie zaliczekpodatkowych, składek ZUS itp oraz ich terminowe przekazywanie,sporządzanie dokumentów płacowych, sporządzanie sprawozdańfinansowych, obsługa programu PŁATNIK, wykonywanie analiz,odpowiedzialność za składniki majątkowe, realizacja umówcywilnoprawnych.Umiejętności i uprawnienia: zgodne z wymaganiami z art. 54 ustawy o finansach publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Zdrojowa 8, 57-340 Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentówpotwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, oświadczenie o niekaralności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Duszniki-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Duszniki-Zdrój
Ulica pracodawcy: Zdrojowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.02.2017
Oferta pracy ważna do: 13.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera,sprzedaż polis i innych produktów ubezpieczeniowych,prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Będzin (śląskie)
współpraca z PFRON, ZUS, US, GUS
MHSI Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie pracy pracowników w sklepie
Firma Handlowo-Usługowa "MAK-CHEMIA" Elbląg - 2016-10-13 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; mile widziane doświadczenie; znajomość j. angielskiego na poziomie B1-B2; znajomość procesów APQP i PPAP oraz podstawowych narzędzi inżynierskich IT (Auto Cad, Inventor, Catia); zakres obowiązków: projektowanie i nadzorowanie procesu w zakresie technicznym i organizacyjnym, czynne i aktywne uczestnictwo w pracy zespołów zadaniowych, raportowanie postępu prac; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY METALOWE "POSTĘP"SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
SZKOŁA PODSTAWOWA W KRZECZYNIE WIELKIM - 2018-02-14 - Krzeczyn Wielki (dolnośląskie)
- pedicure, manicure, zabiegi kosmetyczne, masaż, henna, depilacja woskiem.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta w okienku kasowym, obsługa komputera ( przyjmowanie wpłat gotówkowych )
Firma INKASO Łukasz Podlewski - 2016-08-02 - Panki (śląskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Łopuszka Mała (podkarpackie)
Główne obowiązki: koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją usług, robót inwestycyjnych i remontowo-budowlanych oraz postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami, prowadzenie uzgodnień i korespondencji z wykonawcami oraz reprezentowanie inwestora, udział w odbiorach robót budowlanych i usług. przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia i projektów umów na realizację usług i robót remontowo - budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie techniczneWymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej.Pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
Pomocniczy robotnik budowlany- staz WRPo 109
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kaczanowo (wielkopolskie)
Pełna księgowość firmy.
DAWIEL Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Wielgolas (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów obuwoniczych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów bankowych- praca w oparciu o cele sprzedażowe, bieżąca obsługa klientów zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie klientów i dbałość o utrzymywanie relacji z nimi, doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwesytycyjnych, obsługa gotowkowa i kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wulkanizacja opon, montaz opon
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bychawa (lubelskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pajęczno (łódzkie)
wystawianie FV, prowadzenie książki przychodów rozchodów, kartoteki magazynowej i innej dokumentacji biurowej
MK "KOSNOSTAL" S.C. Bożena Kosno, Damian Kosno - 2017-12-29 - Sosnowiec (śląskie)
Układanie i sortowanie jajek ze sortownicy
Ferma Kur Niosek - 2016-05-06 - Siepraw (małopolskie)
Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka, prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nad pracami podległych pracowników realizujących zadania finansowo księgowe OLU w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nad pracami finansowoksięgowymi dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, rozliczaniem i ewidencją wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywaniem projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo - księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwalych oraz sporządzanie corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nadzór nad sporządzaniem listy plac nadzór nad terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem dekleracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo - księgowo - kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik, pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw: o działalności leczniczej, o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo-księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
samodzielna praca na stanowisku głównego księgowego (pełna księgowość w firmie o profilu produkcyjnym)
SÜDPACK KŁOBUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Kłobuck (śląskie)
inicjowanie, organizacja i realizacja imprez sportowych dla różnych grup wiekowych i społecznych, w szczególności dla dzieci i młodzieży
POWIATOWE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. Z. PUŁAWSKIEGO - 2016-03-31 - Świdnik (lubelskie)
Obserwowanie wyznaczonego obszaru wodnego, niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej, udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Sprzedawca
"MOTOZBYT" Stępniewski Kazimierz,Stępniewski Artur - 2016-09-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Nauczanie podstaw prawa z przygotowaniem pedagogicznym. Wymiar etatu 2/18.
Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Rumi - 2018-07-24 - Rumia (pomorskie)
-
USŁUGOWY ZAKŁAD ELEKTRYCZNY BOGDAN ZAWADZKI - 2016-09-22 - Płoty (zachodniopomorskie)
wykonywanie ścianek działowych, sufitów podwieszanych, montaż płyt kartonowo-gipsowych, gipsowanie na łączeniach płyt, gładzie. Praca na terenie kraju, najczęściej Zabrze i okolice.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BIENIA Artur Bienia - 2016-09-06 - Zabrze (śląskie)
lakierowanie samochodów pistoletem ręcznycm. Składanie samochodów -poszczególnych części.
Jarosław Belda AUTO NAPRAWA - 2017-07-07 - Gorzesław (dolnośląskie)
kierowanie pojazdem powyżej 3,5 DMCzabezpieczanie przewożonych ładunków przy pomocy pasów mocujących i łańcuchów,codzienna obsługa pojazdu,dokonywanie odpraw celnych-na wskazanych urzędach, a także dokonywania wpisów w karnetach TIR
JD TRANSPORT JAROSŁAW DYDAK - 2016-06-08 - Dąbrowa Górna (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Praca w godz.7.00-14.35
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ustce - 2017-05-08 - Lędowo (pomorskie)
Prowadzenie księgowości Szkoły i Przedszkola
Zespół Szkół w Czarnowąsach - 2016-12-28 - Czarnowąsy (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)