GŁÓWNY KSIĘGOWY Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka, prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nad pracami podległych pracowników realizujących zadania finansowo księgowe OLU w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nad pracami finansowoksięgowymi dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, rozliczaniem i ewidencją wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywaniem projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo - księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwalych oraz sporządzanie corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nadzór nad sporządzaniem listy plac nadzór nad terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem dekleracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo - księgowo - kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik, pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw: o działalności leczniczej, o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo-księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych.
Data publikacji: 2016-05-13
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka, prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nad pracami podległych pracowników realizujących zadania finansowo księgowe OLU w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nad pracami finansowoksięgowymi dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, rozliczaniem i ewidencją wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywaniem projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo - księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwalych oraz sporządzanie corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nadzór nad sporządzaniem listy plac nadzór nad terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem dekleracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo - księgowo - kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik, pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw: o działalności leczniczej, o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo-księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 7.35
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 01.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagany zawody dla kandydatów: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Gratyfikant GT i Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU REWIZOR GT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo - księgowo - kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik, pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw: o działalności leczniczej, o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo-księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + List motywacyjny + kserokopia świadectw i dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie + kserokopie świadectw pracy + kserokopia dowodu osobistego + oświdczenie o niekaralności. Informacje o dokumentach potrzebnych do aplikacji dostępne na stronie internetowej: www.olu.lublin.pl (BIP, Ogłoszenia, Praca)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2016
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 22.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozładunek surowców i komponentów, przygotowanie form i kompnentów do wylewania, wylewanie wyrobów, wykańczanie odlanych wyrobów, załadunek gotowych wyrobów, prace porządkowe, przygotowanie do montażu, transport do miejsca zamontowania i montaż paneli izolacyjnych na placu budowy.
EUTHERM - 2016-12-29 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Spawanie metodą TIG i 135, 141, 136, przygotowanie powierzchni, elementów i części do spawania, łączenie części i elementów konstrukcyjnych wykonanych ze stali, aluminium, metali niezależnych, zachowanie zasad technologicznych, przestrzegania norm jakościowych, prawidłowa eksploatacja narzędzi i urządzeń.
ASM GRAND sp.z.o.o. - 2016-09-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie codziennej gimnastyki z osobami niepełnosprawnymi, prowadzenie różnego rodzaju zajęć związanych z rehabilitacją społeczną, współpraca z instruktorem terapii zajęciowej, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji związanej z wykonywaną pracą.
Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralniczych - 2015-12-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów,- analiza wymagań systemowych- programowanie aplikacji i systemów informatycznych- tworzenie dokumentacji systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
obsługa i konserwacja urządzeń grzewczych, utrzymanie porzadku na terenie szpitala,
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- koordynowanie pracy działu księgowości w firmie produkcyjnej, prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi przepisami rachunkowości, koordynacja działań i księgowanie operacji związanych z zamknięciem m-ca i roku,samodzielne przygotowywanie sprawozdańfinansowych oraz innych zestawień związanych z raportowaniem miesięcznym/ rocznym,sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji podatkowej PIT, CIT, VAT, przygotowywanie sprawozdawczości statystycznej dla GUS, nadzorowanie cyklicznychinwentaryzacji oraz gospodarki materiałowej w ujęciu księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, - nadzorowanie spraw i rozliczeń kadrowo-płacowych, - praktyczna znajomość systemów finansowo księgowych. - wynagrodzenie podstawowe 1800zł brutto + premia uznaniowa. Praca w godzianch 7:00-15:00
Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna - 2016-09-26 - Opole (opolskie)
-
P.P.H.U. TREBOR ROBERT STĘPIEŃ W POBIEROWIE - 2017-01-18 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Dbanie o prawidłowy obieg towarówNadzór nad jakością (brak ubytków) i ilością towaru przyjmowanego i wydawanego z magazynuSprawne rozmieszczenie i rozłożenie przyjętego towaru w pomieszczeniach magazynowych Zabezpieczenie towaru przed pożarem, kradzieżą, zalaniem, szkodnikami, zepsuciem i zniszczeniem zgodnie z procedurami wewnętrznymi.Przeprowadzenie bieżących inwentaryzacjiUtrzymywanie czystości w pomieszczeniach magazynowychWydawanie materiałów na podstawie prawidłowych dokumentówProwadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji ruchu i stanów zapasów (ilościowej ewidencji magazynowej) oraz innych wymaganych ewidencji, rejestrów, wykazów, sprawozdań.Przestrzeganie zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu dokumentów magazynowych
Assel - 2016-08-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie manikiure różnymi technikami
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Sieradz (łódzkie)
Praca na magazynie.
FIRMA "ROGALA" EWELINA WÓJCIK - ROGALA I JERZY ROGALA SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-02 - Michałów (świętokrzyskie)
Staż w firmie FHP ANGELINA Program stażu do zapoznania w pokoju 38
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc elektromontera sieci elektrycznych.
Zakład Elektryczny Instalacje Siły i Światła A. i T. Detkowscy - 2016-04-14 - Ossowice (łódzkie)
prowadzenie pełnej księgowości, praca jednozmianowa miedzy godz. 08.00-17.00 od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie do uzgodnienia
Universal Express Distribution Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Gromadzenie baz danych, administrowanie stroną internetową, projektowanie i wykonywanie projektów reklamowych, udział w organizacji prezentacji dla klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Lubaczów (podkarpackie)
Ochrona obiektu.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Nysa (opolskie)
Utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Malbork (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów bankowych, obsługa klientów Banku
ALIOR BANK S. A. - 2016-08-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzątanie biur i hali
Danuta Ogrodowczyk Czapla ZPCH ZPH "ANDEX" - 2017-03-09 - Widziszewo (wielkopolskie)
Wykonywanie elementów betonowych żelbetonowych służących jako konstrukcje nośne budynków. Praca na terenie Niemiec, wynagrodzenie 9 euro/h.
WASYL MOROC - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprawdzanie dostaw pod względem jakościowym. Próby technologiczne nowych wyrobów. Opracowywanie i wprowadzanie nowych wyrobów.
AGNEX Krzysztof Wierzbicki - 2016-08-17 - Białystok (podlaskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2017-03-08 - Pleszew (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń w zakładzie produkcyjnym.
Zakłady Konfekcyjne "Anetex" Ewa Skowrońska - 2016-01-12 - Legionowo (mazowieckie)
-prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi-prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej-dekretacja dokumentów księgowych-uzgadnianie sald rachunków z wierzycielami i dłużnikami-przygotowanie informacji oraz sporządzanie bilansu-prowadzenie sprawozdawczości budżetowej-prowadzenie nadzoru nad prawidlowością naliczania składek-prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych i likwidacji środków trwałych i wyposażenia- uzgadnianie i koordynowanie wielkości planów finansowych-nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych-sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS-prowadzenie spraw kadrowych jednostki-wykonywanie innych nie wymienionych zadań, które wynikają z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika jednostki
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRZYCKU - 2016-02-15 - Obrzycko (wielkopolskie)
Obsługa pralnicy - pranie odzieży ochronnej.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
spawacz
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "SANITAR" - 2016-08-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Brak danych
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - 2016-12-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy , aktywna praca na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2016-10-21 - Trablice (mazowieckie)
doradztwo techniczne, sprzedażowe dla klientów - sektor Urządzasz
CASTORAMA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Leszno (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa organizacyjna i administracyjna Zarządu Spółki Koordynacja i nadzór nad zadaniami zleconymi bezpośrednio przez Zarząd Spółki Organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych Prowadzenie kalendarza spotkańDbanie o właściwy przepływ informacjiWspółpraca z pozostałymi działami firmy
HAMMERMED Medical Polska Sp. z o.o. Sp.k. - 2015-12-15 - Łódź (łódzkie)