GŁÓWNY KSIĘGOWY / A Obrzycko oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRZYCKU
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY / A
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi-prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej-dekretacja dokumentów księgowych-uzgadnianie sald rachunków z wierzycielami i dłużnikami-przygotowanie informacji oraz sporządzanie bilansu-prowadzenie sprawozdawczości budżetowej-prowadzenie nadzoru nad prawidlowością naliczania składek-prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych i likwidacji środków trwałych i wyposażenia- uzgadnianie i koordynowanie wielkości planów finansowych-nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych-sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS-prowadzenie spraw kadrowych jednostki-wykonywanie innych nie wymienionych zadań, które wynikają z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika jednostki
Data publikacji: 2016-02-15
Lokalizacja: Obrzycko (wielkopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRZYCKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYNEK 19, 64-520 Obrzycko, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi-prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej-dekretacja dokumentów księgowych-uzgadnianie sald rachunków z wierzycielami i dłużnikami-przygotowanie informacji oraz sporządzanie bilansu-prowadzenie sprawozdawczości budżetowej-prowadzenie nadzoru nad prawidlowością naliczania składek-prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych i likwidacji środków trwałych i wyposażenia- uzgadnianie i koordynowanie wielkości planów finansowych-nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych-sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS-prowadzenie spraw kadrowych jednostki-wykonywanie innych nie wymienionych zadań, które wynikają z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika jednostki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY / A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Obrzycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Obrzycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość zasad finansowania zadań pomocy społecznej na szczeblu miasta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znomość obsługi komputera: MS Office, MS Excel, program Płatnik, Kadry i Płace, Księgowość Budżetowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ukończone jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ukończoną średnią, policealną lub pomaturalną szkołe zawodową o kierunku rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywność, dyskrecja, umiejętność korzystaniaz przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, rzetelność, kreatywność, samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
predyspozycje do pracy na stanowisku kierowniczym, gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zasad księgowości budżetowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
posiada wiedzę i umiejętność w prowadzeniu spraw kadrowych jednostki
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRZYCKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
RYNEK 19, 64-520 Obrzycko, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowany kontakt z pracodawcą: telefoniczny.Praca na 1/2 etatu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Obrzycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Obrzycko
Ulica pracodawcy: RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.02.2016
Oferta pracy ważna do: 14.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wierzbica (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rachunkowości szkoły, opracowywanie planów i budżetu
Szkoła Podstawowa nr 5 - 2017-05-17 - Zakopane (małopolskie)
utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach i wokół budynku
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
według stanowiska
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2017-09-27 - Narew (podlaskie)
prowadzenie i kontrola finansów, nadzór
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Gorlice (małopolskie)
Prace dekarskie na budynkach wielorodzinnych(wspólnoty, kamienice).Praca na wysokości na terenie miasta Nowa Sól.
PL DACH ROBERT PTAK - 2018-06-22 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa maszyny - wiertarki
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Ksawerów (łódzkie)
Lakierowanie części do samochodów ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kotowa Wola (podkarpackie)
• Obsługiwanie, regulowanie i monitorowanie maszyn do obróbki metali• Monitorowanie procesu za pomocą odpowiednich metod pomiarowych (suwmiarki, mikrometry)• Kontrola jakości produktu końcowego
MSE Personal Service AG - 2018-02-27 - Austria (Austria)
obsługa komputera
JAGIEŁŁO Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa - 2017-03-07 - Strzegom (dolnośląskie)
- Prowadzenie księgowości oraz płac i kadr.- Wynagrodzenie: 2000 do 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana umiejętność prowadzenia księgowości, kadr i płac.
"INWEST-ENERGO-GAZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)
Kompletowanie, składanie i uzyskanie zatwierdzenia wniosków o płatność Wykonawcy,Prace związane z likwidacja faktur,Obsługa systemu INTENS,Obsługa systemu SAP w zakresie tworzenia , zgłoszenia zapotrzebowania oraz zamówień,Wykonanie zestawień, analiz ekonomicznych na potrzeby kierownictwa projektu,Prowadzenie ewidencji i szczegółowych wykazów wniosków o płatność,Współpraca z działem kontrolingu i księgowości,Nadzór nad terminowością płatności faktur,Tworzenie planu płatności, udział w aktualizacji budżetu budowy.
PGNIG TECHNOLOGIE - 2018-06-12 - Sanok (podkarpackie)
obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, przyjmowanie, weryfikacja dostarczonych przezmieszkańców odpadów,utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy (PSZOK, Kompostownia, tereny znajdujące się przy budynkach),prace związane z przygotowywaniem odpadów do ich przekazania odbiorcom odpadów zbieranych wPSZOK,prace związane z przygotowywaniem dostarczonego materiału do procesu technologicznego oraz prace związane z prowadzonym procesem,obsługa wagi i ewidencja dostarczanych odpadów,obsługa urządzeń i sprzętu (mobilna rozdrabniarko-mieszarka, przerzucarka bramowa, przesiewarka bębnowa, rębak do drewna Skorpion) oraz czynności związane z ich eksploatacją,prowadzenie powierzonego samochodu do i z wyznaczonych miejsc w ramach wykonywanych obowiązków,prace związane z bieżącą eksploatacją budynków, wykonywanie drobnych prac remontowych.Umowa na okres próbny, równoważny system czasu pracy.Kontakt kandydatów z pracodawcą: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl, 71 75 86 906
Ekosystem Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w sklepie, praca na kasie fiskalnej, rozładowywanie towaru
LIDL Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-09-09 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie materiałów dydaktycznych dla portalu Dlalektora.com, opracowywanie konspektu do zajęć, prowadzenie zajęć dla róznych grup wiekowych, prowadzenie indywidualnych zajęć za pomocą programu Skype
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie planów finansowych insektoratu. Realizacja budżetu zgodnie z palnem finansowym. Ewidencja operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości. Obsługa banków inspektoratu. Realizacja zadań pokontrolnych. Opracowywanie planów zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz inspektoratu. Prowadzenie spraw zwiaznaych z tworzeniem i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego. Realizacja obowaiazków sprawozdawczych. Osoba bedzie kierowała zespołem do spraw administaracyjno-finansowych.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-05-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
zaopatrywanie, sprzedaż oraz pozyskiwanie nowych odbiorców.
ADAMCZAK Spółka z o. o. - 2017-05-16 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie księgowości firmy, prowadzenie kadr, pilnowanie terminów ubezpieczeń obsluga interesantów w sprawach czynszowych
LM NIERUCHOMOŚCI MICHAŁ MACIOROWSKI - 2015-11-27 - Białystok (podlaskie)
1. Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami2. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami3. Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych (w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji Narodowej, Pracy i Polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora szkoły4. Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami5. Przygotowywanie i przedstawianie przełożonym informacji o stanie finansów placówki6. Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych, GUS, SIO7. Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych8. Czuwanie nad całokształtem prac w zakresie rachunkowości oraz instruowanie w tym względzie pracowników9. Analiza gospodarki finansowej placówki i dokonywanie wstępnej kontroli zgodności przeprowadzanych operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym10. Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nieprzekraczanie wydatków przewidzianych planem finansowym11. Planowe realizowanie budżetu w zakresie wydatków szkoły12. Instruowanie pracowników, przygotowywanie dokumentów, druków oraz współdziałanie w ramach komisji powołanych do okresowej kontroli składników majątkowych szkoły13. Czuwanie nad właściwym gospodarowaniem i skuteczną ochroną mienia placówki, okresowe kontrolowanie i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie14. Niedopuszczanie do tworzenia nadmiernych zapasów albo zadłużeń finansowych placówki15. Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej, kontroli operacji gospodarczych placówki, stanowiących przedmiot księgowań16. Badanie legalności, kompletności, rzetelności i prawidłowości wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w tym: faktur, umów, dokumentów obrotu środkami pieniężnymi i składnikami rzeczowymi oraz dokumentów o charakterze rozliczeniowym17. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą specjalisty do spraw płac 18. Terminowe dokonywanie przelewów bankowych19. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej działalności socjalno-bytowej szkoły20. Wykorzystywanie, w zakresie wykonywanych zadań, programów komputerowych według zasad określonych przepisami ustawowymi21. Zgodnie z potrzebami placówki wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora szkoły.
Szkoła Podstawowa Nr 20 im. 2 Morskiego Pułku Strzelców - 2018-02-26 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie korespondencji, umawianie spotkań, wykonywanie telefonów (język wietnamski potrzebny do kontaktu z pracodawc, pracownikami oraz klientami pochodzenia wietnamskiego)
AS Nieruchomości Tri Tue Dao - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
załadunek, rozładunek samochodów dystrybucyjnych (do 18 palet) i liniowych ( 33-38 palet), praca ze skanerem magazynowym, inwentaryzacja i weryfikacja stanu magazynowego, prace porządkowe w magazynie. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 3-11; 12:30-20:30; 14-22. 3 miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia umowy
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-10-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
Zakład Budowlany Michalak Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonywanie kontroli wewnętrznej.Wymagania: wykształcenie wyższe mgr-kierunek ekonomia, rachunkowość, finanse; conajmniej 3 lata stażu w jednostkach samorządu terytorialnego; uprawnienia do prowadzenia rachunkowości, umiejętność obsługi komputera, programów; znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i finansach publicznych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. J. KUSOCIŃSKIEGO - 2017-09-13 - Racibórz (śląskie)
Staż dla osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy ze środków POWER. Staż w Pyrzyckiej Bibliotece Publiczne w Pyrzycach.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Fizjoterapeuta.Praca w godz. 8-16, 10-18
Adam Chmiel - AD-MED - 2017-03-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prace pomocnicze w kuchni lub przygotowywanie posiłków
Mediterian Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń socjalnych, biurowych, toalet.
PHU AnnaPach - 2017-12-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowywanie wycen stolarki okiennej, drzwiowej w oparciu o dokumentacje techniczną, wykonywanie pomiarów u klienta, godziny pracy do indywidualnego ustalenia 8.00 -16.00, pierwsza umowa na okres próbny
OSTAL GROUP Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Zgorzelec (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy samoobsłudze dzieci i przygotowywaniu posiłków, dbanie o bezpieczeństwo dzieci, pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu pomocy dydaktycznych, pomoc w prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zakrzew (lubelskie)