SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Radzionków oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS i podatku, potrącenia komornicze
Data publikacji: 2020-08-13
Lokalizacja: Radzionków (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kużaja Jana 17, 41-922 Radzionków, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS i podatku, potrącenia komornicze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzionków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2413
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radzionków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki na stanowisku związanym z prowadzeniem płac, znajomość programu Płatnik, znajomość Pakietu MS Office (zwłaszcza Excel), mile widziana znajomość programu Optima Comarch; więcej informacji o naborze na stronie: bip.pgk.radzionkow.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6452544977
danePracodawcy_regon: 363078245
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Kużaja Jana 17, 41-922 Radzionków, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: tarnogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2413
Gmina pracodawcy: Radzionków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Radzionków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938806
Ulica pracodawcy: Kużaja Jana
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 13.08.2020
Oferta pracy ważna do: 12.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?daf985deecd2b82f374dc1a9efcec75f
Podobne oferty pracy
Ogłoszenie nr 32/FFK/2019 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM- Zakres obowiązków:1. prawidłowe i kompletne zestawianie dowodów księgowych oraz dokonywanie odpowiednich zapisów na kontach syntetycznych i analitycznych,2. kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych,3. uzgadnianie sald kont księgowych w odniesieniu do stosowanych zapisów i dowodów księgowych,4. kontrola poprawności rozliczeń na kontach,5. prowadzenie i przechowywanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,6. organizacja i prowadzenie ewidencji księgowej projektów i programów.- Firma oferuje: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego. - Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-11-08 - Katowice (śląskie)
Zawieranie umów/kontraktów z zagranicznymi kontrahentami Europy Wschodniej (dot. firm państwowych oraz prywatnych).Analiza oraz zabezpieczenie umów pod rygorem wykonalności oraz wypłacalności.Praca korespondencyjna z kontrahentami. Sporządzenie listów ds. handlowych w języku rosyjskim.Rozstrzyganie sporów z podmiotem zagranicznym w odpowiednich instytucjach, w tym w sądowych.Praca w terenie. Możliwość regularnego wyjazdu do Rosji w celu zawarcia/negocjacji umów.Rekrutacja kadry.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Korzenna (małopolskie)
- obsługiwanie maszyn produkcyjnych oraz panelu dotykowego,- kontrolowanie jakości produktów,- pakowanie części zgodnie ze standardami firmy,- prowadzenie dokumentacji.Praca trzyzmianowa w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Proponowany okres zatrudnienia: 33 miesiące z możliwością przejścia na czas nieokreślony.
Gestamp Wrocław Sp. z o.o. - 2020-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zapoznanie się z obiegiem dokumentów w procesie spedycyjno-transportowym,zapoznanie się z zasadami działania giełdy transportowej,nauka obsługi oprogramownia giełdy.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Zambrów (podlaskie)
- Obsługa klientów salonu sprzedaży sieci komórkowej Orange- sprzedaż produktów i usług Orange- podpisywanie umów- raportowanie wyników pracy do przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Sanok (podkarpackie)
praca w dziale zaoptrzenia
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łazy (lubelskie)
m.in. sporządzanie umów, aneksów na dzierżawę sprzętu i najem pomieszczeń; sprawdzanie i potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur dot. zakupów w.z obsługą gospodarczą
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Żywiec (śląskie)
utrzymanie w sprawności technicznej maszyn i urzadzeń produkcyjnych, diagnozowanie i usuwanie awarii
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2019-08-06 - Mława (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa maszyn
ENERGO-MECHANIK Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Chrzanów (małopolskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa pracy oraz procedurami obowiązującymi w Organizacji;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników;- kompleksowa obsługa płacowa pracowników oraz zleceniobiorców;- sporządzanie analiz i raportów płacowych.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
SYSTEM-BAROSZ GWIEMT SP. Z O.O. - 2019-02-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wyżnianka-Kolonia (lubelskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia:Zakupy towarów od kontrahentów z Polski oraz z zagranicy.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Łódź (łódzkie)
- obsługa kadrowa pracowników- wystawianie świadectw pracy, umów o pracę, aneksów- sporządzanie umów cywilno-prawnych- zgłoszenia do Zus-u w programie Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
specjalista do spraw sprzedaży i reklamy
AGROHANDLER Monika Wilczyńska - 2015-11-25 - Grzebienisko (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzennie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
współtworzenie pozycji firmy w Internecie poprzez działania z zakresu komunikacji marketingowej tj: -prowadzenie firmowych profili w social media: Facebook, Youtube, Twitter, Instagram; - tworzenie i rozmieszczanie reklam, artykułów prasowych w sieci w portalach branżowych; - przygotowywanie i rozsyłanie e-maili, newsletterów.• uczestnictwo w imprezach branżowych i promocjach handlowych;• raportowanie statusu realizacji wyznaczonych zadań.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Lublin (lubelskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy prowadzenierozmów kwalifikacyjnych przygotowywanie ofert, ogłoszeń iaplikacji utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami praceadministracyjne dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca od 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2018-07-05 - Opole (opolskie)
realizowanie kampanii wychodzących dla klientów oraz aktywna sprzedaż telefonicnz produktów bankowych
PLUS BANK S.A. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie; zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, obsługa i sprzedaż ubezpieczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
DELTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Pyskowice (śląskie)
1. Budowanie i rozwijanie relacji handlowych w sektorze ekspresów do kawy.2. Aktywna sprzedaż.3. organizacja i udział w targach (eventach).4. Zadania marketingowe (strona www, banery).5. Zaangażowanie w baristacommunity.
KOREE Sp. zo.o. - 2019-05-24 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa księgowa i podatkowa firm współpracująca z kancelarią.
TAX-PRO LESZEK KURCIN - 2019-06-19 - Złotów (wielkopolskie)
WYMAGANIA:- Nawiązywanie kontaktów z klientami na rynkach zagranicznych.- Rozliczanie założonych planów w sprzedaży eksportowej- Tworzenie ofert handlowych- Analiza i koordynacja postępowań przetargowych- Pozyskiwanie podwykonawców- Prowadzenie rejestrów złożonych ofert- Przygotowywanie niezbędnych raportówDoświadczenie: 1 rok w sprzedaży na rynkach zagranicznychZnajomość języków obcych:Języka angielski dobra w mowie i piśmiePonadto jeden dodatkowy język obcy z listy: słowacki, niemiecki, czeski, węgierski, litewski, łotewski, estońskiOsoba wskazana przez pracodawcę do kontaktów :Iwona Ksiądz - Koordynator projektów Telefon: 730 100 935 mail: apis (at) apis.eu.pl
Apis Polska Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Jarosław (podkarpackie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn,urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)