SPECJALISTA DS. EKSPORTU Legnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zawieranie umów/kontraktów z zagranicznymi kontrahentami Europy Wschodniej (dot. firm państwowych oraz prywatnych).Analiza oraz zabezpieczenie umów pod rygorem wykonalności oraz wypłacalności.Praca korespondencyjna z kontrahentami. Sporządzenie listów ds. handlowych w języku rosyjskim.Rozstrzyganie sporów z podmiotem zagranicznym w odpowiednich instytucjach, w tym w sądowych.Praca w terenie. Możliwość regularnego wyjazdu do Rosji w celu zawarcia/negocjacji umów.Rekrutacja kadry.
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zawieranie umów/kontraktów z zagranicznymi kontrahentami Europy Wschodniej (dot. firm państwowych oraz prywatnych).Analiza oraz zabezpieczenie umów pod rygorem wykonalności oraz wypłacalności.Praca korespondencyjna z kontrahentami. Sporządzenie listów ds. handlowych w języku rosyjskim.Rozstrzyganie sporów z podmiotem zagranicznym w odpowiednich instytucjach, w tym w sądowych.Praca w terenie. Możliwość regularnego wyjazdu do Rosji w celu zawarcia/negocjacji umów.Rekrutacja kadry.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent prawny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
polski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość Prawa Zamówień Publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Analiza dokumentów prawnych w. języku rosyjskim , przygotowywanie i opiniowanie umów, znajomość przepisów prawnych Federcji Rosyjskiej[Umiejętność 1] : zawarcie umów/kontraktów handlowych w Państwach Europy Wschodniej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Andersa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: Andersa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 10
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 24.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
Podobne oferty pracy
Współpraca z dostawcami w celu identyfikacji oraz wdrożeniausprawnień w transporcie, Codzienne planowanie transportu ioptymalizacja ładunków transportowych w celu zmaksymalizowaniailości ładunków, Monitorowanie zgodności wyników z planami orazzałożonym celem, Odpowiedzialność za konfigurację systemu,Analiza kluczowych wskaźników wydajności i optymalizacja kosztów,Identyfikację odchyleń od założonych celów i wdrażanie działańnaprawczych, Współpraca z firmami transportowymi na tereniePolski, Negocjacje stawek transportowych, praca w godz. 7-15
PPU Energetyk - Serwis Sp. z o.o - 2016-02-08 - Opole (opolskie)
Awizacja dostaw do klientów, wyjaśnienie reklamacji, wykonywanie raportów
FABRYKI MEBLI "FORTE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-06 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Znajomość kadr i płac.Kontakt z pracodawcą e-mail: KATARZYNA (at) KLENART.COM.PL lub tel. 509128020Informacja o ofercie w sali E
Biuro Rachunkowe Krystyna Lenart - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
-Optymalizacja procesów produkcyjnych i łańcucha dostaw-standaryzacja procesów-wykonywanie badań i analiz porównawczych-sporzadzanie raportów , rozwój i kontrola strategii firmy-organizacja warsztatów KAIZENZnajomośc j.angielskiego w stopniu biegłym,umożliwiająca swobodną komunikację ze współpracownikami z siedziby w Kanadzie.Tworzenie umów w j.angielskim, kontaktowanie się z zagranicznymi klientami i dostawcami.
"MOBILE CLIMATE CONTROL" Sp.zoo-Oława,ul.Szwedzka 1 - 2017-03-30 - Oława (dolnośląskie)
WPROWADZANIE DOKUMENTÓW-PRODUKTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ BRANŻY, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, J.NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL sekretariat (at) realbud.pl
HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH REALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
staż - przygotowanie półproduktów i obróbka art. spożywczych (mycie, obieranie, krojenie, dzielenie na części żywności), pomoc przy przygotowaniu dań, utrzymanie czystości naczyń, narzędzi oraz sprzętu używanego w kuchni, - czystość stanowiska pracy, mycie pomieszczeń kuchennych, zaplecza, inne czynności wykonywane na zlecenie prcodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Planowanie, zarządzanie, koordynowanie, nadzorowanie i realizowanie projektów. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej; analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu; monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2016-07-19 - Zawiercie (śląskie)
Bieżąca obsługa zagadnień technicznych, nadzór nad robotami konserwatorskimi, przeglądy.
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-01-18 - Sopot (pomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Polski, koordynowanie zatrudnionych już pracowników, praca na terenie Sosnowca
HR Investment Sp. z o.o. - 2018-11-13 - Sosnowiec (śląskie)
Wspomaganie nauczania dzieci z autyzmem
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr.2 im. Marii Skłodowskiej- Curie - 2019-02-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów indywidualnych oraz wykonawców. Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy. Obsługa komputera, kasy fiskalnej, programu Subiekt Lock, obliczanie projektów, koordynacja zamówień oraz magazynu
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Pińczów (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-05-09 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Reprezentowanie firmy jako pierwszy i kluczowy kontakt dla klientów w sprawie zapytań związanych z HR SSC i HR. Przejmowanie kompleksowej odpowiedzialność za przychodzące wnioski obejmujące koordynację i regularne działania następcze od innych zainteresowane stron i zespołów zaangażowanych w rozpatrywanie wniosku, jak również dostarczanie klientowi końcowego rozwiązania. Obsługiwanie przydzielonych rynków koordynując i wykonując różne czynności związanych z cyklem pracowników zgodnie z wytycznymi PMI, wewnętrzne kontrole standardów, a także praktyki i procesy charakterystyczne dla danego kraju, z wykorzystaniem wspierania systemów HR oraz w ramach kluczowych wskaźników KPI i SLA. Przejęcie kompleksowego rozliczania wszystkich przychodzących zapytań, w tym: - koordynacja i działania następcze z klientami i wewnętrznymi stronami (inne zespoły HR SSC, HR Local Services, HR Managers, People Managers,Strony trzecie itd.) - dochodzenie i eskalacja spraw wyjątkowych i niestandardowych, rozwiązywać niespójności i / lub problemów systemowych dla odpowiednich zespołów - informowanie klienta o statusie wniosku - dostarczanie klientom kompletnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, praktykami i procesami, w ramach kluczowych wskaźników KPI i SLA oraz wydajnego korzystania z zasobów ludzkich narzędzia i systemy. - szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów SSC HR Uruchamianie, przygotowywanie i zapewnianie raportów ad-hoc i standardowych raportów SAP HR dla klientów i wewnętrznych interesariuszy w dokładnie i terminowo. Konsolidacja informacji dostarczanych przez inne zespoły działu usług HR aby dostarczyć raport końcowy klientom.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z produktem , który ma być przedmiotem reklamy, opracowywanie produktów lub usług zlecanych przez klienta z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nia stosowanych a także wyników badań rynkowych pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Słupno (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, sporządzanie dokumentów magazynowych
HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-31 - Witaszyczki (wielkopolskie)
- rozpoznanie i zanalizowanie potrzeb klientów anglojęzycznych oraz ustalanie ich hierarchii - ukształtowanie działań usprawniających obsługę klientów- przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Łódź (łódzkie)
budowanie pozytywnego wizerunku HCM SA, opracowywanie i realizacja akcji marketingowych oraz eventów
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
regeneracja skrzyni biegów
Arkadiusz Gajaszek "ARGA" - 2017-10-31 - Grabów Szlachecki (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klienta arabskojęzycznego, kontakt i opieka z klientem, negocjowanie cen zakupu towrów na rynku arabskim, finalizacja transakcji zakupowych , kontakt z firmami spedycyjnymi na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzedaż powierzchni reklamowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów do pracy na rynku ukraińskim, białoruskiem, rosyjskim, oraz ocena predyspozycji kandydatów i stopnia zgodności z wymaganiami firmy. Praca w delegacjach na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie księgowosci, rozliczenia finansowe Wspólnot mieszkaniowych, praca od godz.8-16
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
Rehabilitacja i fizjoterapia osób niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej Warsztat Terapii Zajęciowej - 2019-01-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
-UDZIAŁ W PLANOWANIU KAMPANII WIZERUNKOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH PROWADZONYCH W ŚRODOWISKU E-COMMERCE-TWORZENIE PORYWAJĄCYCH POSTÓW – W TYM REDAGOWANIE TEKSTÓW MARKETINGOWYCH (INFORMACJI NA TEMAT NOWYCH USŁUG, PRODUKTÓW, MAREK)-PR I UMACNIANIE MARKI: WSPÓŁTWORZENIE WIZERUNKU FIRMY NA ZEWNĄTRZ I WEWNĄTRZ ORGANIZACJI-ORGANIZACJA AKCJI PROMOCYJNYCH I KONKURSÓW, PROWADZENIE BLOGA FIRMOWEGO,DBANIE O WIZERUNEK MARKI,
TMS AUDIT - 2017-05-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, dokumentacji mandatowej, prowadzenie rejestru spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Chrzanów (małopolskie)
współpraca z klientami korporacyjnymi; podtrzymanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi, zapewnienie utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór dokum. pracowników, nadzór budynku, przeglądy, bieżące sprawy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Międzyrzecz (lubuskie)