SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM (OGŁOSZENIE NR 32/FFK/2019) Katowice oferta pracy UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM (OGŁOSZENIE NR 32/FFK/2019)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Ogłoszenie nr 32/FFK/2019 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM- Zakres obowiązków:1. prawidłowe i kompletne zestawianie dowodów księgowych oraz dokonywanie odpowiednich zapisów na kontach syntetycznych i analitycznych,2. kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych,3. uzgadnianie sald kont księgowych w odniesieniu do stosowanych zapisów i dowodów księgowych,4. kontrola poprawności rozliczeń na kontach,5. prowadzenie i przechowywanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,6. organizacja i prowadzenie ewidencji księgowej projektów i programów.- Firma oferuje: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego. - Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Data publikacji: 2019-11-08
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-287 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogłoszenie nr 32/FFK/2019 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM- Zakres obowiązków:1. prawidłowe i kompletne zestawianie dowodów księgowych oraz dokonywanie odpowiednich zapisów na kontach syntetycznych i analitycznych,2. kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych,3. uzgadnianie sald kont księgowych w odniesieniu do stosowanych zapisów i dowodów księgowych,4. kontrola poprawności rozliczeń na kontach,5. prowadzenie i przechowywanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,6. organizacja i prowadzenie ewidencji księgowej projektów i programów.- Firma oferuje: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego. - Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto + wysługa lat + premia uznaniowa max. do 20% za miesiąc + świadczenia socjalne. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Planowane zatrudnienie: od grudnia 2019 r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM (OGŁOSZENIE NR 32/FFK/2019)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:- wykształcenie wyższe ekonomiczne, wskazana specjalność rachunkowość, - co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,- znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych,- znajomość systemów finansowo księgowych,- znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela,- samodzielność, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy.Wymagania dodatkowe:- mile widziane doświadczenie i znajomość przepisów w zakresie projektów i programów współfinansowanych ze środków europejskich i środków innych pochodzących ze źródeł zagranicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-287 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: - CV,- List motywacyjny,- Skany odpisów/kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie wymagane w procesie rekrutacji na dane stanowisko pracy.Pliki/skany dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja_kadry (at) ue.katowice.pl (w tytule wiadomości należy wpisać: Ogłoszenie nr 32/FFK/2019).Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia: 21 listopada 2019 r. Po wstępnej weryfikacji złożonych ofert, w dniach od 22 do 28 listopada 2019 r., zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami. Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do dnia: 2 grudnia 2019 r. W przypadku podania danych osobowych w szerszym zakresie niż wynikający z art 22 § 1 Kodeksu pracy (tzn. w przypadku umieszczenia dodatkowych danych osobowych, poza tymi które są wymagane), kandydat powinien dołączyć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji.W przypadku, gdy kandydat jest zainteresowany wzięciem udziału w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez okres najbliższego roku przez Uniwersytet, powinien dołączyć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji przyszłych procesów rekrutacji, także danych osobowych poza tymi, które są wymagane.1.Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, z siedzibą przy ul. 1 Maja 50, 40 287 w Katowicach, zwany dalej: administratorem.2. Z odpowiednią klauzulą informacyjną RODO[1] administratora można się zapoznać u administratora, na stronie internetowej administratora oraz w Biuletynie Informacji Publicznej administratora.-------------------------[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, poz. 1, z późn. sprost.].
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia: 21 listopada 2019 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.ae.katowice.pl
Profil działalności pracodawcy: SZKOŁY WYŻSZE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 21.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ae2952fdd8d4a4b18f231533ec53b7af
Podobne oferty pracy
- zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ., prawo pracy,- zapoznanie z Programem Stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego,- zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi u Organizatora, specyfiką pracy,- przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych kopiarka, fax, skaner,- przyjmowanie telefonów od klientów i obsługa interesantów,- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,- sporządzanie świadectw pracy,- przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,- wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń bhp, p.poż.,- przygotowywanie dokumentacji i instrukcji BHP i PPOZ., programów szkoleń,- wprowadzanie danych pracowników do programu Gratyfikant,- bindowanie dokumentów,- laminowanie dokumentów,- przygotowywanie dokumentacji HACCP,- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy,- sporządzanie kart wypadków uczniowskich,- przygotowywanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń,- przygotowywanie korespondencji,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-09-15 - Rososzyca (wielkopolskie)
Wymagania; wykształcenie średnie ogólnokształcące; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka angielskiego na poziomie C1. Obowiazki: telefoniczna i mailowa obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
- współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów- przyjmowanie i realizacja zamówień- doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Wynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy - samochód, telefon służbowy, laptop
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-06-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Programowanie w C#Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektroniczny. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
zapoznanie się z funkcjonowaniem firmy, przygotowywanie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie zestawień i raportów z zakresu kadr, płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT, organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sformułowanie polityki logistycznej z uwzględnieniem wszystkich istotnych czynników dla zintegrowanego zarządzania- definiowanie i zarządzanie komercyjnym przepływem integralnych towarów logistycznych między organizacjami sprzedaży, magazynami i dostawcami, przy minimalnych kosztach i zapasach przy zachowaniu uzgodnionego poziomu obsługi klienta- odpowiedzialność za zamawianie materiałów i usług oraz określanie warunków obniżania kosztów, wydłużanie czasu reakcji i skrócenie czasu- inicjowanie zmian w koncepcjach zarządzania logistyką zgodnie z wymaganiami rynków, prowadzącymi do ciagłych ulepszeń w całym łańcuchu dostaw- odpowiedzialność za przepływ materiałów do i z magazynu, zapewniając spełnienie wszystkich wymagań i doradzając kierownictwu w przypadku konieczności ustalenia priorytetów dla dostaw produktów- zorganizowanie personelu departamentu w celu zapewnienia skutecznego i efektywnego zarządzania przepływem towarów w tym w dłuższej perspektywie- praca będzie wykonywana w języku angielskim- praca w siedzibie firmy w Łodzi oraz dodatkowo w Warszawie, al. Jerozolimskie 195B
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie, rejestrowanie reklamacji od klienta. Kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt. Windykacja klienta.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
- obsługa zamówień klientów zagranicznych,- przygotowywanie ofert handlowych,- nadzorowanie spłaty należności przez kontrahentów,- reprezentowanie firmy na targach za granicą i w kraju,-kontakt z firmami spedycyjnymi,- wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,- nadzorowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenia dokumentów,tłumaczenia ustne kosektutywne
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Ignatki (podlaskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Server 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
przedstawianie korzyści wynikajacych z połączeń kilku usług, obsługa logistycznych systemów operatorów telekomunikacyjnych, sprzedaż urządzeń i ich konfiguracja
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe, średnie techniczne lub wyższe techniczne (elektronik, mechanik precyzyjny, elektryk, energoelektronik, automatyk, informatyk, optyk, zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samodokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: j. angielski, podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Katowice (śląskie)
rejestrowanie zamówień klientów, fakturowanie, kontrola cen zakupu i sprzedaży, wprowadzanie raportów do systemy, przygotowywanie wpłat do banku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Słubice (lubuskie)
Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń klientów składanych przez stronę internetową, w tym także prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług / produktów przez Internet na platformach chińskich: Aliexpress, Taobao etc. Obsługa klienta chńskojęzycznego
BASHIBA Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów, nadzorowanie i zarządzanie procesem produkcyjnym, analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym, inicjowanie i branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne, regularne opracowywanie i śledzenie wskaźników TPM dla Wydziału, szkolenie pracowników z narzędzi TPM, członkostwo w filarze Focused Improvement i Autonomus Maintenance (TPM)
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-19 - Kalisz (wielkopolskie)
tworzenie wizerunku firmy i prowadzenie sklepu internetowego
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt mailowy z klientem indywidualnym, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów na rynku indyjskim
D&D TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
cykliczne wystawianie faktur dla klientów; przygotowanie dokumentów do URE; prowadzenie sprawozdawczości w obszarze gazu ziemnego zgodnie z aktualnym stanem prawnym, m.in. do Ministerstwa Energii, GUS, ARE itp.; prowadzenie dokumentacji certyfikującej dot. kontroli nad jakością gazu LNG; prowadzenie ewidencji notowań paliw płynnych, gazu ziemnego i walut; bieżąca współpraca z Działem Zakupu; wsparcie Działu Sprzedaży; przygotowywanie analiz na potrzeby przełożonych.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-25 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie akt osobowych pracowników ośrodka zgodnie z przepisami. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. Prowadzenie ewidencji pracowników i emerytow, ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich. Obsługa programu Kadry i programu Płatnik, sporzadzanie kart zgłoszeniowych do ubezpieczeń społecznych pracowników i wychowanków. Sporządzanie sprawozdań GUS i innych dot. zatrudnienia. Sporządzanie wniosków zwiazanych z odznaczeniami, nagrodami. Przyjmowanie interesantów w sprawach pracowniczych, korespondencja z byłymi pracownikami. Bieżąca korespondencja z instytucjami w sprawach pracowniczych.WYMAGANIA: wykształcenie - preferowane wyższe, specjalność HR, z doświadczeniem zawodowym, umiejętność pracy w zespole
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY HERBY - 2018-11-16 - Herby (śląskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
SORAIKHANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie umów, prowadzenie ewidencji czasu pracy,obsługa programu PŁATNIK, obsługa kadrowa pracowników młodocianych,pomoc de minimis
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-01-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
sprzątanie hal
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wymagania; wykształcenie średnie ogólnokształcące; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka angielskiego na poziomie C1. Obowiazki: telefoniczna i mailowa obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Zadania wykonywane na stanowisku: kompleksowe prowadzenie zagadnień z zakresu administracji budynkiem, prowadzenie Biura Obsługi, obsługa kasy fiskalnej,sporządzanie umów cywilno-prawnych, obsługa korespondencji przychodzącej (m.in. ePUAP), przygotowywanie protokołów i sprawozdań.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Samodzielne stanowisko; System motywacyjny (premie i nagrody roczne); Świadczenia urlopowe.- Godziny pracy: 2 razy w tygodniu: 8:00-14:00, 3 razy w tygodniu 12:00-18:00.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2019-09-11 - Katowice (śląskie)
jw.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert w zakresie wentylacji, tworzenie kosztorysów, robienie przedmiarów, zestawień materiałowych, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
Alles Cool Chłodnictwo Klimatyzacja Wentylacja Jacek Stempin - 2016-07-06 - Kępno (wielkopolskie)
• Realizacja procesów rekrutacyjnych• Aktywne pozyskiwanie Kandydatów• Prowadzenie dokumentacji• Kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami oraz Pracownikami• Inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
Prace przy układaniu kostki brukowej na terenie kraju
Firma Usługowo - Handlowa ADBRUK Adrian Janicki - 2019-03-13 - Marszałki (wielkopolskie)