SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Piastów oferta pracy Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie księgowości wydatków i dochodów placówek oświatowych wraz z ZFŚS- bieżące wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych- sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-27S, RB-28S, RB-34S, RB-N, RB-Z- wystawianie faktur- przyjmowanie i opisywanie dokumentów finansowych - faktur- kontrola bieżących wydatków w stosunku do planu budżetowego- sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz przekazywanie do Urzędu Miasta- znajomość programu FINANSE – VULCAN (mile widziane)Praca na pełen etat, od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00. Umowa na okres próbny z mozliwośćia przedłużenia.
Data publikacji: 2020-10-07
Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie księgowości wydatków i dochodów placówek oświatowych wraz z ZFŚS- bieżące wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych- sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-27S, RB-28S, RB-34S, RB-N, RB-Z- wystawianie faktur- przyjmowanie i opisywanie dokumentów finansowych - faktur- kontrola bieżących wydatków w stosunku do planu budżetowego- sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz przekazywanie do Urzędu Miasta- znajomość programu FINANSE – VULCAN (mile widziane)Praca na pełen etat, od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00. Umowa na okres próbny z mozliwośćia przedłużenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1421
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów o finansach publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie - średnie ogólnokształcące. Mile widziana znajomość przepisów o finansach publicznych oraz biegła obsługa komputera - pakiet Office. Staż pracy na podobnym stanowisku 5 lat.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
danePracodawcy_nip: 5341733456
danePracodawcy_regon: 000800150
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: pruszkowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1421
Gmina pracodawcy: Piastów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piastów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921496
Ulica pracodawcy: Popiełuszki
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.10.2020
Oferta pracy ważna do: 21.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6fad955dc64310f7b41bd27ae1393e1f
Podobne oferty pracy
obsługa klientów sklepu, rozkładanie ubrań na półkach, porządkowanie sklepu, obsługa klientów pochodzenia tureckiego, znakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Mroków (mazowieckie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: - kompleksowa obsługa klienta zagranicznego w zakresie operacyjno-logistycznym - koordynacja procesu wysyłek produktów do krajów z obszaru Skandynawii - stała współpraca ze wszystkimi działami firmy - budowanie pozytywnego wizerunku firmy - Wymagania: Od kandydata/kandydatki oczekujemy: - wykształcenia wyższego - minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - umiejętności planowania, dotrz
Lars Laj - 2016-11-24 - Dobra (zachodniopomorskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, obsługa sklepów internetowych
PHU MAJA II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Józefów (wielkopolskie)
wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące zasady specjalisty, zgodnie ze standardami metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej, przeprowadzanie badań i wydawanie opinii na zlecenie sądu lub prokuratury zgodnie z tezą sądu (prokuratury), analiza akt spraw, realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego- w terminie wcześniej ustalonym przez kierownika OZSS, sporządzanie opinii wraz z wnioskami w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych-zakres opinii ujmuje wyniki badań, które specjalista uzna za niezbędne, omawianie z pozostałymi członkami zespołu opiniującego całokształtu opinii-wnioski z badań specjaliści opracowują wspólnie; Praca na czas określony: 1 rok z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
SĄD OKRĘGOWY - 2020-09-02 - Chojnice (pomorskie)
dokonywanie zakupów surowców i opakowań celem zabezpieczenia surowców i opakowań do produkcji wyrobów, analiza kosztów zakupów, negocjowanie i określanie warunków dostaw, określanie bezpiecznych zapasów magazynowych
"LACTIMA" Morąg Sp. z o.o - 2019-04-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
a).Czuwanie nad sprawnością wszystkich urządzeń na terenie zakładu, przeglądy, reklamacje,b).Prowadzenie dokumentacji,c).Sporządzanie ofert, zapytań ofertowych,d).Kontrola prac podległych pracowników, m. in. działu gospodarczego, tj. pralnia, pracowników sprzątających, brygady remontowo-budowlanej, konserwatorów. e).Kontrola pracy firm wykonawczych,f).Odbiory techniczne wykonanych pracg).Szukanie najkorzystniejszych ofert i cen na wykonane na terenie firmy inwestycje,h) rozliczanie czasu pracy kierowców
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-09-13 - Jarocin (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzenia oraz zasiłków, prowadzenie rozliczeń ZUS, PEFRON, SODKontakt telefoniczny 41 341-20-30 lub e-mail: rekrutacja (at) karabelack.pl
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa gości, nakrywanie stołów, utrzymywanie porządku w jadalni, mycie sztućców, pomoc w przygotowywaniu prowiantów
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2020-03-26 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ogółu spraw pracowniczych w MOSiR w Łomży;/Pełną informację nt. ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. Kadr można znaleźć na stronach: MOSiR w Łomży (link do strony: http://www.mosir.biplomza.pl/index.php?wiad=237) oraz PUP w Łomży w zakładce dla bezrobotnych i poszukujących pracy (link do strony: http://pup.lomza.pl/wiad/969/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-kadr-mosir-w-lomzy- )
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży - 2016-08-17 - Łomża (podlaskie)
-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami-nadzorowanie procesu realizacji zamówień-obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-03-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
-prowadzenie obsługi księgowej szpitala-realizacja zapłat w systemie elektronicznym-sporządzanie sprawozdań-konstruowanie wskaźników i mierników oceny sytuacji finansowej-operatywny controling finansowy-ewidencja dokumentów finansowo-księgowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2017-04-26 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERT W JĘZYKU ANGIELSKIM I OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM- CERTYFIKAT ADVANCEDPRACA W GODZINACH: 10:00-14:00
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów na terenie Polski, Ukrainy, pisanie ofert, telemarketing, rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Trzebinia (małopolskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego i tureckiego jest konieczna do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.7-15
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2016-06-29 - Opole (opolskie)
....
kontakt przez PUP - 2020-09-18 - Koło (wielkopolskie)
tworzenie ofert handlowych, doradztwo techniczne dla klientó, sporządzeie dokumentacji sprzedaży, zamawianie towaru u dostawców, prowadzenie korespondencji i utrzynywanie kontaktów z dostawcami
MX NORM Sp. z o.o. - 2018-07-30 - Tychy (śląskie)
-prowadzenie rejestru zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,-prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, projektów decyzji administracyjnych,-przeprowadzanie wyrywkowej kontroli pasa drogowego,-obsługa OC zarządcy dróg.
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta - 2020-02-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły tj. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego, organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,b) utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości tj. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, dokonywanie kontroli wewnętrznej,c) prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,d) uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,e) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,f) prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości (prowadzenie magazynu środków czystości i sporządzanie raportu zużycia tych środków na koniec miesiąca), zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,g) organizacja remontów bieżących i inwestycji tj. poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją, zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo budowlanych, itp.), udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych, kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów,h) odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,i) przestrzeganie dyscypliny budżetowej,j) organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników obsługi szkoły, prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły, sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników obsługi,k) realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora tj. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.),l) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych tj. przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej,m) organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,n) prowadzenie korespondencji związanej z pozyskiwaniem najemców pomieszczeń szkoły oraz przygotowywanie danych będących podstawą do zawarcia umowy najmu i prowadzenie harmonogramu wynajmu pomieszczeń,o) prowadzenie rejestru wszystkich umów w szkole i na stronie BIP Urzędu Miasta Słupska,p) prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne, za wyjątkiem finansowych, prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,q) przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,r) obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),s) nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska),t) wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.Praca na okres próbny: 01.09.2020 - 30.11.2020 z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
II Liceum Ogółnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Mickiewicza w Słupsku - 2020-07-27 - Słupsk (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych z partnerami z Ukrainy i państw Unii Europejskiej. Rozmowy negocjacyjne z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Okopy-Kolonia (lubelskie)
- Obsługa telefoniczna klientów z Chin, wsparcie techniczne. Prowadzenie kampanii reklamowych w Azji.- Wynagrodzenie: 4210 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 4 lata w obsłudze klienta w branże e-commerc. Wymagane umiejętności: obsługa komputera na wysokim poziomie, w tym programu Baidu Ads. Wymagana znajomość języka chińskiego w stopniu zaawansowanym C2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
DOM SENIORA BOŻENA - 2016-03-02 - Siewierz (śląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych (kadry, płace), prowadzenie całokształtu spraw dotyczących ZUS, prowadzenie dokumentacji PFRON; praca w godz. 8-12
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2016-08-01 - Ustka (pomorskie)
Zakres obowiązków:•Przyjmowanie, koordynacja oraz realizacja zamówień (współpraca z działem handlowym w zakresie zamówień),•Nadzór nad realizacją zamówień,•Przygotowywanie zleceń transportowych,•Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,•Przygotowywanie, prowadzenie oraz nadzór dokumentacji, raportów oraz bieżącej korespondencji firmy,•Dbanie o właściwy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów,•Wykonywanie innych zleconych prac administracyjnych,•Stała współpraca i wsparcie innych działów firmy,•Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami
INTERPLASTIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-27 - Pustków (podkarpackie)
- przygotowanie specyfikacji dot. przetargów,- konsultacje, pomoc administratorom budynków,- przygotowywanie dokumentacji w zakresie robót budowlanych
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wielkoblokowa" w Białymstoku - 2017-05-18 - Białystok (podlaskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji; realizowanie planów sprzedażowych; sprzedawanie produktów branżowych (usługi księgowe, usługi nauki języków obcych); obsługa klienta; pozyskiwanie nowych klientów;utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie pracowników Philip Morris z Serbii, Czarnogóry, Macedonii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Albanii i Słowenii z zapyutaniami związanymi z obsługą HR, utrzymywanie wniosków w bazie danych iTicket i przygotowanie dokumentacji związanej z HR, utrzymywanie danych pracownika w systemie SAP, generowanie standardowych raportów SAP, wspomaganie procesów ogłaszania, a także uczestniczenie w tłumaczeniu i przeglądaniu dokumentów związanych z procesami HR.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)