SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Piastów oferta pracy Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie księgowości wydatków i dochodów placówek oświatowych wraz z ZFŚS- bieżące wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych- sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-27S, RB-28S, RB-34S, RB-N, RB-Z- wystawianie faktur- przyjmowanie i opisywanie dokumentów finansowych - faktur- kontrola bieżących wydatków w stosunku do planu budżetowego- sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz przekazywanie do Urzędu Miasta- znajomość programu FINANSE – VULCAN (mile widziane)Praca na pełen etat, od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00. Umowa na okres próbny z mozliwośćia przedłużenia.

Data publikacji: 2020-10-07

Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)

Pracodawca: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie księgowości wydatków i dochodów placówek oświatowych wraz z ZFŚS- bieżące wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych- sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-27S, RB-28S, RB-34S, RB-N, RB-Z- wystawianie faktur- przyjmowanie i opisywanie dokumentów finansowych - faktur- kontrola bieżących wydatków w stosunku do planu budżetowego- sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz przekazywanie do Urzędu Miasta- znajomość programu FINANSE – VULCAN (mile widziane)Praca na pełen etat, od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00. Umowa na okres próbny z mozliwośćia przedłużenia.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1421

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów o finansach publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie - średnie ogólnokształcące. Mile widziana znajomość przepisów o finansach publicznych oraz biegła obsługa komputera - pakiet Office. Staż pracy na podobnym stanowisku 5 lat.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa

danePracodawcy_nip: 5341733456

danePracodawcy_regon: 000800150

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Adres pracodawcy:
Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: pruszkowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1421

Gmina pracodawcy: Piastów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Piastów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921496

Ulica pracodawcy: Popiełuszki

Numer budynku pracodawcy: 12

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 08.10.2020

Oferta pracy ważna do: 21.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6fad955dc64310f7b41bd27ae1393e1f

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

obsługa klientów sklepu, rozkładanie ubrań na półkach, porządkowanie sklepu, obsługa klientów pochodzenia tureckiego, znakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Mroków (mazowieckie)

Specjalista ds. obsługi zamówień zagranicznych - -

Lars Laj Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: - kompleksowa obsługa klienta zagranicznego w zakresie operacyjno-logistycznym - koordynacja procesu wysyłek produktów do krajów z obszaru Skandynawii - stała współpraca ze wszystkimi  działami firmy - budowanie pozytywnego wizerunku firmy - Wymagania: Od kandydata/kandydatki oczekujemy: - wykształcenia wyższego - minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - umiejętności planowania, dotrz
Lars Laj - 2016-11-24 - Dobra (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

Bezpośrednia obsługa klienta, obsługa sklepów internetowych
PHU MAJA II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Józefów (wielkopolskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII - od 2 700 PLN

wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące zasady specjalisty, zgodnie ze standardami metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej, przeprowadzanie badań i wydawanie opinii na zlecenie sądu lub prokuratury zgodnie z tezą sądu (prokuratury), analiza akt spraw, realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego- w terminie wcześniej ustalonym przez kierownika OZSS, sporządzanie opinii wraz z wnioskami w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych-zakres opinii ujmuje wyniki badań, które specjalista uzna za niezbędne, omawianie z pozostałymi członkami zespołu opiniującego całokształtu opinii-wnioski z badań specjaliści opracowują wspólnie; Praca na czas określony: 1 rok z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
SĄD OKRĘGOWY - 2020-09-02 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 250 PLN

dokonywanie zakupów surowców i opakowań celem zabezpieczenia surowców i opakowań do produkcji wyrobów, analiza kosztów zakupów, negocjowanie i określanie warunków dostaw, określanie bezpiecznych zapasów magazynowych
"LACTIMA" Morąg Sp. z o.o - 2019-04-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO - od 3 500 PLN

a).Czuwanie nad sprawnością wszystkich urządzeń na terenie zakładu, przeglądy, reklamacje,b).Prowadzenie dokumentacji,c).Sporządzanie ofert, zapytań ofertowych,d).Kontrola prac podległych pracowników, m. in. działu gospodarczego, tj. pralnia, pracowników sprzątających, brygady remontowo-budowlanej, konserwatorów. e).Kontrola pracy firm wykonawczych,f).Odbiory techniczne wykonanych pracg).Szukanie najkorzystniejszych ofert i cen na wykonane na terenie firmy inwestycje,h) rozliczanie czasu pracy kierowców
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-09-13 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Strzelce Wielkie (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzenia oraz zasiłków, prowadzenie rozliczeń ZUS, PEFRON, SODKontakt telefoniczny 41 341-20-30 lub e-mail: rekrutacja (at) karabelack.pl
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)

KELNER/KA - od 2 640 PLN

Obsługa gości, nakrywanie stołów, utrzymywanie porządku w jadalni, mycie sztućców, pomoc w przygotowywaniu prowiantów
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2020-03-26 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS.KADR - 2 500 - 3 000 PLN

Prowadzenie ogółu spraw pracowniczych w MOSiR w Łomży;/Pełną informację nt. ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. Kadr można znaleźć na stronach: MOSiR w Łomży (link do strony: http://www.mosir.biplomza.pl/index.php?wiad=237) oraz PUP w Łomży w zakładce dla bezrobotnych i poszukujących pracy (link do strony: http://pup.lomza.pl/wiad/969/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-kadr-mosir-w-lomzy- )
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży - 2016-08-17 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - 3 500 - 4 000 PLN

-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami-nadzorowanie procesu realizacji zamówień-obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-03-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA/KSIĘGOWY - od 2 500 PLN

-prowadzenie obsługi księgowej szpitala-realizacja zapłat w systemie elektronicznym-sporządzanie sprawozdań-konstruowanie wskaźników i mierników oceny sytuacji finansowej-operatywny controling finansowy-ewidencja dokumentów finansowo-księgowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2017-04-26 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

PRZYGOTOWYWANIE OFERT W JĘZYKU ANGIELSKIM I OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM- CERTYFIKAT ADVANCEDPRACA W GODZINACH: 10:00-14:00
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA-HANDLOWIEC - 13,7 - 4 000 PLN

pozyskiwanie klientów na terenie Polski, Ukrainy, pisanie ofert, telemarketing, rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - 3 200 - 3 500 PLN

- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego i tureckiego jest konieczna do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH - od 2 200 PLN

obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.7-15
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2016-06-29 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 100 PLN

tworzenie ofert handlowych, doradztwo techniczne dla klientó, sporządzeie dokumentacji sprzedaży, zamawianie towaru u dostawców, prowadzenie korespondencji i utrzynywanie kontaktów z dostawcami
MX NORM Sp. z o.o. - 2018-07-30 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH - od 2 600 PLN

-prowadzenie rejestru zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,-prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, projektów decyzji administracyjnych,-przeprowadzanie wyrywkowej kontroli pasa drogowego,-obsługa OC zarządcy dróg.
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta - 2020-02-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARCZYCH - od 3 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły tj. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego, organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,b) utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości tj. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, dokonywanie kontroli wewnętrznej,c) prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,d) uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,e) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,f) prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości (prowadzenie magazynu środków czystości i sporządzanie raportu zużycia tych środków na koniec miesiąca), zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,g) organizacja remontów bieżących i inwestycji tj. poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją, zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo budowlanych, itp.), udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych, kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów,h) odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,i) przestrzeganie dyscypliny budżetowej,j) organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników obsługi szkoły, prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły, sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników obsługi,k) realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora tj. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.),l) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych tj. przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej,m) organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,n) prowadzenie korespondencji związanej z pozyskiwaniem najemców pomieszczeń szkoły oraz przygotowywanie danych będących podstawą do zawarcia umowy najmu i prowadzenie harmonogramu wynajmu pomieszczeń,o) prowadzenie rejestru wszystkich umów w szkole i na stronie BIP Urzędu Miasta Słupska,p) prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne, za wyjątkiem finansowych, prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,q) przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,r) obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),s) nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska),t) wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.Praca na okres próbny: 01.09.2020 - 30.11.2020 z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
II Liceum Ogółnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Mickiewicza w Słupsku - 2020-07-27 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Nawiązywanie kontaktów biznesowych z partnerami z Ukrainy i państw Unii Europejskiej. Rozmowy negocjacyjne z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Okopy-Kolonia (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHIŃSKI) - od 4 210 PLN

- Obsługa telefoniczna klientów z Chin, wsparcie techniczne. Prowadzenie kampanii reklamowych w Azji.- Wynagrodzenie: 4210 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 4 lata w obsłudze klienta w branże e-commerc. Wymagane umiejętności: obsługa komputera na wysokim poziomie, w tym programu Baidu Ads. Wymagana znajomość języka chińskiego w stopniu zaawansowanym C2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

zgodny z wykonywanym zawodem
DOM SENIORA BOŻENA - 2016-03-02 - Siewierz (śląskie)

SPECJALISTA DS ZATRUDNIENIA I PŁAC - od 1 500 PLN

prowadzenie spraw pracowniczych (kadry, płace), prowadzenie całokształtu spraw dotyczących ZUS, prowadzenie dokumentacji PFRON; praca w godz. 8-12
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2016-08-01 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ODSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

Zakres obowiązków:•Przyjmowanie, koordynacja oraz realizacja zamówień (współpraca z działem handlowym w zakresie zamówień),•Nadzór nad realizacją zamówień,•Przygotowywanie zleceń transportowych,•Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,•Przygotowywanie, prowadzenie oraz nadzór dokumentacji, raportów oraz bieżącej korespondencji firmy,•Dbanie o właściwy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów,•Wykonywanie innych zleconych prac administracyjnych,•Stała współpraca i wsparcie innych działów firmy,•Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami
INTERPLASTIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-27 - Pustków (podkarpackie)

SPECJALISTA DS BUDOWLANYCH - 2 000 - 3 500 PLN

- przygotowanie specyfikacji dot. przetargów,- konsultacje, pomoc administratorom budynków,- przygotowywanie dokumentacji w zakresie robót budowlanych
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wielkoblokowa" w Białymstoku - 2017-05-18 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY K/M (J. ROSYJSKI) - od 2 900 PLN

analizowanie rynku i ofert konkurencji; realizowanie planów sprzedażowych; sprzedawanie produktów branżowych (usługi księgowe, usługi nauki języków obcych); obsługa klienta; pozyskiwanie nowych klientów;utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA OPERACYJNY P&C - od 5 420 PLN

Wspieranie pracowników Philip Morris z Serbii, Czarnogóry, Macedonii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Albanii i Słowenii z zapyutaniami związanymi z obsługą HR, utrzymywanie wniosków w bazie danych iTicket i przygotowanie dokumentacji związanej z HR, utrzymywanie danych pracownika w systemie SAP, generowanie standardowych raportów SAP, wspomaganie procesów ogłaszania, a także uczestniczenie w tłumaczeniu i przeglądaniu dokumentów związanych z procesami HR.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat