SPECJALISTA DS BUDOWLANYCH Białystok oferta pracy Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wielkoblokowa" w Białymstoku
Stanowisko: SPECJALISTA DS BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie specyfikacji dot. przetargów,- konsultacje, pomoc administratorom budynków,- przygotowywanie dokumentacji w zakresie robót budowlanych
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wielkoblokowa" w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wasilkowska 1, 15-117 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowanie specyfikacji dot. przetargów,- konsultacje, pomoc administratorom budynków,- przygotowywanie dokumentacji w zakresie robót budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doswiadczenie, uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wielkoblokowa" w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Wasilkowska 1, 15-117 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Wasilkowska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia mieszkaniowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2017
Data dodania oferty pracy: 15.05.2017
Oferta pracy ważna do: 15.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad stanami opakowań ( zamawianie i rozliczanie rozchodu), nadzór nad przygotowaniem projektów opakowań, opracowywanie tekstów etykiet, monitorowanie zmian w aktach prawnych dotyczących opakowań
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-12-13 - Cmolas (podkarpackie)
praca nad pozyskiwaniem nowych firm wykonawczych, obsługawykonawców, przyjmowanie faktur, robienie ofert, robienie zamówień. Praca w godz.8-16
KOSTA Sp. z o.o - 2017-06-27 - Opole (opolskie)
Osoba odpowiedzialna jest za wydajność, jakość oraz ciągłość pracy instalacji do zbiórki surowca pracującychw zakładach dostawców surowca na terenie całego kraju.Osoba na danym stanowisku stanowi wizytówkę firmy w kontaktach z dostawacami surowca stąd pełnbi wyjatkow ważną funkcję techniczną i reprezentacyjną. Osoba musi osiągnąc ekspertyzę w dziedzinie budowy, funkcjonowania oraz naprawy różnych wariantów instalacji do pozyskania surowca. Oprócz wiedzy technicznej osoba musi również być w stanie szybko i osobiście zdiagnozować i rozwiązać wszelkie problemy technicznezwiązane z instalacją firmy DEVERIS na terenie zakładu dostawcy surowca. Wdrożenie wytyczonych przez Dyrektora Produkcji standardów operacyjnych dla funkcjonowania instalacji pozyskania surowca ("IPS"), Koordynowanie działań z pozostałymi STOT-ami, Zapewnienie właściwych parametrów pracy IPS, Monitorowanie i dokumentowanie funkcjonowania poszczegolnych IPS-ów, Utrzymanie odpiwednich zapasów środków i sprzetu pomocniczego procesowi pozyskiwania surowca, Planowanie okresowych przeglądów IPS-ów, Prewencyjne i doraźne serwisowanie IPS-ów tak aby utrzymać ciągłość produkcji, Szybkie reagowanie na awaryjne sytuacje techniczne na terenie zakładów dostarczających surowiec, Profesjonalne raportowanie o stanie IPS-ów do wyznaczonych pracowników zakładów dostraczających surowiec, Raportowanie do Dyrektora Produkcji o stanie IPS-ów, Szkolenie nowych pracowników, Uczestniczenie w procesach mających na celu poprawę wydajności urządzeń i procesów produkcyjnych, Stworzenie w zespole produkcyjnym kultury pracy odzwierciedlającej wartyości firmy DEVERIS i zapewniającej bezpieczne, angażujące i motywujące warunki pracy, praca wyjazdowa na terenie całego kraju
DEVERIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Turek (wielkopolskie)
kontakt z dostawcami i klientami za granicą i w Polsce
"SE-DA" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem,opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia),prowadzenie negocjacji handlowych,wprowadzanie zamówień do tabel,współpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowych,zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji).
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2018-02-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi głównie z Rosji i Ukrainy; przygotowywanie ofert handlowych w języku poskim, ukraińskim oraz rosyjskim; budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych, tj.konferencje, targi itp. Praca na umowę zlecenie. 5 godzin pracy miesięcznie. wynagrodzenie miesięczne ze stawka godzinową. Miejsce pracy; Wrocław-praca zdalna w domu lub w póżniejszym czasie w wynajętym lokalu. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAWIERANIE UMÓW GENERALNYCH DOTYCZĄCYCH ODTWARZANIA UTWORÓW MUZYCZNYCH I SŁOWNOMUZYCZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ DOBREJ ORGANIZACJI PRACY, OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W PRACY PRZY TELEFONIE, W CALLCENTER LUB SPRZEDAŻY; MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: SZCZECIN, UL. FIRLIKA; GODZINY PRACY: 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA MAILA: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2015-12-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
11 zł / h - Kontakt z Klientami w celu przedstawienia oferty oraz sprzedaży ubezpieczenia (przedewszystkim ubezpieczenia komunikacyjne). Oczekujemy: -wykształcenia średniego -niekaralności -nienagannej dykcji-kreatywność -determinacji w dążeniu do postawionych sobie celów -podstawowej obsługi komputera
ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów na różnestanowiska,planowanie i realizacja procesów rekrutacji, kontakt z kandydatamize Wschodu, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego. Biegłaznajomośc j. ukraińskiego, praca w godz. 8-16
DREMAN Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism; - obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
praca biurowa;przygotowywanie rozwiązań technicznych i odpowiedzi na zapytania ofertowe;obsługa zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI POMPOWEJ IMPELLER LASKOWSKI ROBERT - 2017-08-10 - Zajezierze (kujawsko-pomorskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Radomsko (łódzkie)
samodzielne prowdzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Poznań (lubelskie)
kontakt z klientem, aktywna sprzedaż, formułowanie ofert
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2015-12-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie szkoleń w zakresie doradztwa rolniczego, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, organizacja szkoleń dla rolników.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-10-06 - Lublin (lubelskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarach wiejskich - podpisywanie umów z abonentami - działania marketingowe: roznoszenie ulotek, plakatów, promowanie prowadzonego projektu - obsługa telefoniczna zgłoszeń - raportowanie o postępach - wizyty w terenie
ALIAS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Głogów (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGOPRZYJMOWANIE I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW ROZLICZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH
FIRMA HANDLOWA KINGMAN SP. ZO.O. - 2018-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
utrzymywanie dotychczasowych relacji z klientami, analiza rynku i ofert konkurencji - prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie dzialań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Tarnowskie Media Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Tarnów (małopolskie)
- Praca w biurze polegająca na sporządzaniu ofert i kalkulacji w firmie z sektora energetycznego (opracowywanie ofert przetargowych, wykonywanie kalkulacji, współpraca z innymi działami w zakresie wykonywanych zadań, analizowanie kosztów, kontakt z klientami i dostawcami).- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek energetyka lub budownictwo). Wymagane doświadczenie minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy. Umiejętności: czytanie rysunku i dokumentacji technicznej (warunek konieczny), umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Mile widziana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Katowice (śląskie)
Zakup materiałów budowlanych w branży elektrycznej
PPHU ELEKTROPAKS - 2015-12-09 - Puławy (lubelskie)
- Praca w Wydziale Interwencji Kryzysowej jako pracownik pierwszego kontaktu,- Udzielanie specjalistycznego poradnictwa,Kontakt telefoniczny: 58 530-44-40; e-mail: pcpr (at) pcpr.tczew.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TCZEWIE - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
-analiza sprzedaży, analiza zamówień,itd..
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Świebodzin (lubuskie)
- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 10zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
gospodarka magazynowa
"PRONAR" Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Narew (podlaskie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)