SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Piastów oferta pracy Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości wydatków i dochodów placówek oświatowych wraz z ZFŚS - bieżące wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego; - prowadzenie ewidencji ilościowo -wartościowej wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; - sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-27S, RB-28S, RB-34S, RB-N, RB-Z; - wystawianie faktur; - przyjmowanie i opisywanie dokumentów finansowych - faktur; - kontrola bieżących wydatków w stosunku do planu budżetowego; - sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz przekazywanie do Urzędu Miasta; - znajomość programu FINANSE – VULCAN (mile widziane). Praca od poniedzialku do piątku w godz. 8-16.
Data publikacji: 2020-10-29
Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości wydatków i dochodów placówek oświatowych wraz z ZFŚS - bieżące wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego; - prowadzenie ewidencji ilościowo -wartościowej wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; - sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-27S, RB-28S, RB-34S, RB-N, RB-Z; - wystawianie faktur; - przyjmowanie i opisywanie dokumentów finansowych - faktur; - kontrola bieżących wydatków w stosunku do planu budżetowego; - sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz przekazywanie do Urzędu Miasta; - znajomość programu FINANSE – VULCAN (mile widziane). Praca od poniedzialku do piątku w godz. 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1421
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów o finansach publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia - średnie ogólnokształcące. Umiejętności - znajomość przepisów o finansach publicznych, biegła obsługa komputera, w tym pakietu Ms Office.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
danePracodawcy_nip: 5341733456
danePracodawcy_regon: 000800150
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: pruszkowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1421
Gmina pracodawcy: Piastów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piastów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921496
Ulica pracodawcy: Popiełuszki
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.10.2020
Oferta pracy ważna do: 20.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a1dcda23b1c80f024b1d491ecd22ed8
Podobne oferty pracy
•Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;•Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;•Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;•Praca w środowisku opartym o KPI; •Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;•Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;•Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;•Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;•Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;•Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;•Wycena materiaPraca w godz. 7-15.
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2016-10-21 - Słupsk (pomorskie)
-
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2018-08-08 - Kłodawa (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Tychach, tj. file: / C:/Users/User/Downloads/KMP_TYCHY%20(2).pdf
Komenda Miejska Policji w Tychach - 2017-09-22 - Tychy (śląskie)
nadzór nad procesami windykacyjnymi, promowanie zmiain w procesach windykacyjnych
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
Zapoznanie się ze struktura organizacyjną i działalnością ODR,udział przy organizowaniu i przygotowywaniu wystaw, konkursów , współpraca z organizacjami na terenie gmin, powiatu w zakresie wspierania amatorskiej twórczości
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Łosiów (opolskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,– kierowanie ewidencją czasu pracy,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy– nadzór nad wykonywaniem wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, dokonywanie wpłat
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" - 2019-01-30 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie i konserwacja elementów drewnianych używanych w budownictwie ( np. schodów, drzwi, okien, parkietów, szaf wnękowych).Wykonywanie i konserwacja mebli zwykłych oraz ozdobnych.Wykonywanie i konserwacja drewnianych przedmiotów codziennego użytku.
TAVRIA SP. Z O.O. - 2018-01-25 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z EKSPLOATACJĄ, REMONTAMI I KONSERWACJA URZĄDZEŃ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-12-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z ajmowanym stanowiskiem
TERMY RZYMSKIE Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Czeladź (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie: brak wymagań; dobra znajomość jęz. angielskiego; umiejętność obsługi komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: organizacja biura, poczty, przyjmowanie i wys. korespondencji; sprzedaż przez telefon, tworzenie ofert dla klientów; wykonywanie raportów, kontakty z zagranicznymi klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
TVPASJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)
Obowiązki kadrowo-płacowe
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie kierunkowe,wymagane 5 lat doświadczenia w pracy na ww stanowisku
TECHNOPOL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu; rejestrowanie i obsługa zamówień; kontakt z klientem;
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2018-12-14 - Człuchów (pomorskie)
Obsługa programu Vulcan Optimum księgowość, obsługa komputera, czynności rachunkowe w zakresie księgowości budżetowej, podatek VAT, czynności księgowe zlecone przez główną księgową.
Zespół Placówek Młodzieżowych - BURSA - 2017-09-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
raportowanie i wnioskowanie o konkurencyjności reklamodawców w danej branży, tworzenie map stron zgodnych z protokołem Google Sitemaps, samodzielne wprowadzanie poprawek optymalizacyjnych na stronach klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
- pełna obsługa kadrowa pracowników- prowadzenie ewidencji czasu pracy- rozliczanie czsu pracy, grafików- prowadzenie spraw związanych z PPK
Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych - 2020-09-11 - Łódź (łódzkie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje,analiza zapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiempojazdów, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
Doradztwo w zakresie rozliczania projektów, przeprowadzenie procesu naboru wniosków, monitorowanie wdrażania lsr oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2016-06-03 - Chodzież (wielkopolskie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za: Realizację obowiązków z obszaru BHP zgodnie z wymogami prawnymi. Monitorowanie i prewencję zagrożeń zawodowych. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Ciągłe podnoszenie świadomości i budowanie kultury BHP wśród pracowników. Nadzór nad prowadzeniem postępowań powypadkowych. Przeprowadzanie oraz aktualizację ocen ryzyka zawodowego. Opracowywanie instrukcji BHP dla stanowisk pracy. Współpracę z jednostkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w obszarze BHP. Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów i statystykPraca BHP w budownictwie to 70% prace biurowe i 30 % obchody budowy.
Milimex S.A. - 2017-07-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z Klientami.Stała komunikacja z Klientem na każdym etapie procesu.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Obsługa zestawu komputerowego posiadającego licencjonowane do konstrukcji, modyfikacji oraz tworzenia układów kroju.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
1-opracowywanie kampanii reklamowych2- utrzymywanie kontaktów z klientamiMiejsce pracy: ul. Stanisławowska 47, 54-611 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas okreslony, praca na jedną zmiane w godzinach od 9-17 Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2020-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie analiz podatkowych; opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy; współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Kraków (małopolskie)
realizacja zadań związanych z procesem zakupu, współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień, monitorowanie terminowośći i poprawności dostaw, negocjacje z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji zamawianych towarów, inne prace biurowe
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-17 - Drzymałowo (wielkopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie lub wyższe; obsługa komputera- pakiet Office; komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: przygotowanie i realizacja szkoleń; prowadzenie bazy danych klientów; przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej; obsługa klienta;jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków Rekrutera:- pozyskiwanie kandydatów do pracy w Niemczech w charakterze opiekunek/opiekunów osób starszych,- utrzymywanie kontaktów z kandydatami oraz pracownikami,- potwierdzanie kwalifikacji kandydatów,- uaktualnianie bazy danych,- koordynacja procesu,- prowadzenie kampanii ogłoszeniowych.
PRO-CARE SP. Z O. O. - 2019-09-05 - Brzeg (opolskie)