SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (O) Nieciecza oferta pracy BRUK -BET SP. ZO.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (O)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem formalno-rachunkowym;Prowadzenie rejestrów i kalkulacji dla potrzeb sporządzania deklaracji podatkowych;Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie;Przygotowywanie raportów/zestawień zgodnie z potrzebami spółki;Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych;Prowadzenie gospodarki magazynowej;Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS);Udział w procedurach zamknięcia miesiąca, roku.
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Nieciecza (małopolskie)
Pracodawca: BRUK -BET SP. ZO.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:33-240 Nieciecza 199, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem formalno-rachunkowym;Prowadzenie rejestrów i kalkulacji dla potrzeb sporządzania deklaracji podatkowych;Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie;Przygotowywanie raportów/zestawień zgodnie z potrzebami spółki;Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych;Prowadzenie gospodarki magazynowej;Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS);Udział w procedurach zamknięcia miesiąca, roku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nieciecza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żabno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu CDN Optima
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: bardzo dobra organizacja pracy, elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu, pracy w zespole, obsługa programu CDN Optima, znajomość przepisów VAT, CIT, ustawy o rachunkowości, co najmniej 3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości; wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość); zdolności analityczne, praca w Niecieczy od pon. - pt. na jedną zmianę w godz. 7.30-15.30, wynagrodzenie 3 000 zł brutto + premia. Kontakt: BRUK - BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Nieciecza 199, 33-240 Żabno, wymagany wcześniejszy kontakt telefoniczny 14 6320840, CV można przesyłać na adres e-mail: cv (at) bruk-bet.pl.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: BRUK -BET SP. ZO.O.
danePracodawcy_nip: 5170200580
danePracodawcy_regon: 180188969
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
33-240 Nieciecza 199, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: wcześniejszy kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: tarnowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1216
Gmina pracodawcy: Żabno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nieciecza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0837985
Numer budynku pracodawcy: 199
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2021
Data dodania oferty pracy: 05.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc8dcc5cdf56ed8ae0d679002676d85e
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Krosno (podkarpackie)
Przyjmowanie ankiet aplikacyjnych, selekcja i rekrutacja kandydatów, budowanie bazy danych,koordynacja procesu wymiany personelu,koordynacja projektów realizowanych na terenie Niemiec;Praca w godzinach 8-16;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Wagonowa 5-7;Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 539-955-600, rekrutacja (at) hrigroup.plSala C
HR INVESTMENT - 2017-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, przekazywanie zamówień do realizacji, wystawianie dokumentów sprzedażyGodziny pracy 8-16
Yetico S.A. - 2020-04-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych przedsiębiorstwa, planowanie i realiazacja założenia komunikacji z klientami, monitoring i analiza rynku.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
-planowanie i optymalizowanie procesu produkcji chemicznej;-sterowanie procesem technologicznym oraz stosowanie wszystkich obowiązujących procedur, zasad, specyfikacji i instrukcji wewnętrznych;-realizowanie planów produkcyjnych zgodnie z założeniami technologicznymi i jakościowymi;-kontakt mailowy i telefoniczny z koreańskojęzycznymi pracownikami jednostki dominującej;-kontrola środowiska pracy;-sygnalizowanie nieprawidłowości bezpośrednim przełożonym, a w razie potrzeby pracownikom jednostkidominującej (w języku koreańskim);-dokumentowanie przebiegu pracy, także przekazywanie raportów upoważnionym pracownikom jednostki dominującej.
kontakt przez PUP - 2020-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
Rejestracja pojazdów klienta, obsługa floty aut klienta.
Fleet Care Kamila Golba - 2018-03-19 - Unin (mazowieckie)
opracowanie ogólnych założeń strategii marketingowej na rynki wschodnie (Ukraina, Rosja, Kazachstan)analiza rynku pod kątem potrzeb klientówopracowanie, planowanie i wdrażanie nowych metod promocjinawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracyprzygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Pass (mazowieckie)
1.Prowadzenie pełnej komputerowej obsługi procesu sprzedaży towarów i usług.2. Wnioskowanie o założenie nowych Kontrahentów w bazie.3. Sporządzanie wniosków i monitoring do ubezpieczyciela, zgodnie z obowiązującą procedurą windykacyjną.4. Aktualizacje warunków handlowych (rabaty, terminy płatności, itp.).5. Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji.6. Monitorowanie i analiza stanów magazynowych wyrobów gotowych, udział w tworzeniu planów produkcji oraz prognoz sprzedaży.7. Sporządzanie analiz, raportów.8. Obsługa klienta i sprzedaż9. Sprawdzanie terminowości spływu zapłat i monitorowanie płatności odroczonych, kontrola i nadzór złożonych przez klienta zabezpieczeń. 10. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
ROMB S.A. - 2015-12-17 - Złotów (wielkopolskie)
Zatrudnianie pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Doruchów (wielkopolskie)
rekrutowanie personelu na stanowiska produkcyjne
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-10-17 - Rytel (pomorskie)
Sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej dla BDO (Bazy Danych Odpadowych)Wystwianie kart odpadówewidencja transportu odpadów
"DERYLAK - BUD" sp. z o.o. Oddział w Kamieniu Pom. - 2021-04-23 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Współpraca z inżynierem projektu, wykonawcami robót budowlanych , nadzorowanie robót budowlanych dot. realizacji projektu, kontrola wymaganej normami jakości wykonywanych prac, udział w odbiorach technicznych wykonywanych elementów, częściowych i końcowych robót budowlanych. Udział w przeglądach gwarancyjnych. Kontrola obmiarów i rozliczeń dot. fakturowań i odebranych robót budowlanych pod względem technicznym.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-08-26 - Opole (opolskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płacwsparcie w zakresie prowadzenia pełnej księgowościprowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży i zakupów prowadzenie rozrachunków z kontrahentami utrzymywanie dokumentacji finansowej w zgodzie z przyjętymi procedurami księgowymi terminowe tworzenie wymaganych raportów księgowych, kontakty i współpraca z zewnętrznymi instytucjami US, ZUS i innym; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
współpraca z handlowcami, przygotowywanie ofert sprzedażowych, zamówień, kontakt telefoniczny z klientami i dostawcami, obsługa programu magazynowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łomianki (mazowieckie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
obsluga turystycznych systemów rekreacyjnych, rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS, współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
- firma prowadzi przychodnię rehabilitacyjną oraz zajmuje się exportem sprzętu rehabilitacyjnego,poszukuje pracownika ze znajomością języka angielskiego i arabskiego do bezpośredniego kontaktu z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi,do pozyskiwania nowych klientów ,a także do reprezentowania firmy,analizowania rynku i przygotowywania ofert handlowych,negocjowanie umów i warunków handlowych,utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- umowa na czs określony na 3 lata
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez Internet; godziny pracy: 10.00- 18.00
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI - 2020-12-02 - Kobylnica (pomorskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowanie biura, w tym między innymi: organizację administracyjną biura, wsparcie administracyjne w realizacji bieżących zadań, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji technicznej, wsparcie działu przygotowania pradukcji
BST HALE STALOWE SPÓŁKA Z O.O. - 2019-05-20 - Nowy Kościół (dolnośląskie)
Wykonywanie działań związanych z zarządzaniem gotówką, pozycjonowanie i prognozowanie gotówkowe, raportowanie, przetwarzanie płatności, uczestnictwo w powiązanych projektach skarbowych, zapewnienie zgodności z odpowiednimi kontrolami gotówkowymi, zapewnienie zgodności z zewnętrznymi i wewnętrznymi zasadami, wymogami i przepisami.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Zabierzów (małopolskie)
- opracowywanie opisów produktów/usług do sprzedaży internetowej, wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej, realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek- wstawianie opisanego produktu/usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązańzwiększających efektywność sprzedaży online- obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywnywizerunek sklepu internetowego- doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet;opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy;- pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefoniczneji e-mailowej, obejmująca m.in. udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
kontakt przez PUP - 2021-02-12 - Miszewko (pomorskie)
Wprowadzanie faktur do systemu Optima, księgowanie dokumentów, rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca od pon. do pt. w godz. 7-15 lub 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
- kontakt telefoniczny, mailowy z klientem- przygotowywanie ofert, negocjacje- doradztwo telefoniczne - raportowanie pracy- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientamiOferujemy:- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- Przyjazną atmosferę- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia i wsparcie merytoryczne- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy- Możliwość ubezpieczenia grupowego na życieMiejsce pracy:W siedzibie firmy przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 29, 85-862 Bydgoszcz, w zgranym zespole.Godziny pracy:Poniedziałek Piątek: 7:30 15:30Pracodawca nie prowadzi call center.Oferta skierowana głównie do pracowników call center.
TRANS EXPERT s.c. Ł. Filipiak, K. Owsianowski - 2020-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
kontakt telefoniczny z klientami firmy Google ( utrzymanie klienta, optymalizacja konta )
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie pracowników. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
KANWOD-INVEST - 2016-09-13 - Psarskie (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, wprowadzanie danych do wyliczenia list płac, wprowadzanie i tworzenie raportu kasowego, odbieranie korespondencji i jej wysyłka
SPÓŁKA PRODUCENTÓW WYROBÓW SKÓRZANYCH "KILIŃSKI" - 2016-01-05 - Gdynia (pomorskie)