SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 3193) Inowrocław oferta pracy POWIATOWE CENTRUM USŁUG OŚWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 3193)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie księgowości budżetowej-dziennik, księgi pomocnicze, zestawienia:obrotów i sald kont księgi głównej oraz sald kont pomocniczych, konta wydatków, dochodów, kosztów z podziałem na działy, rozdziały i paragrafy w systemie komputerowym Finanse Optivum , Sigma, Budzet JST, planowanie i realizacja budżetu, jednostek obsługiwanych;2) sporzadzanie sprawozdań budzetowych, sprawozdań GUS, oraz innych w zależności od potrzeb, 3) prowadzenie korespondencji dotyczacej działalności finansowo-księgowej jednostek obsługiwanych,4) dekretowanie dokumentów oraz terminowe księgowanie i regulowanie zobowiązań,5)przygotowanie planów finansowych i sprawozdań bilansowych dla jednostek obsługiwanych w terminach ustalonych przez przepisy prawa budzetowego,6) miesięczna weryfikacja kont księgowych,7) przygotowanie dokumentów do archiwizacji w zakresie spraw okreslonych zakresem czynności.
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM USŁUG OŚWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie księgowości budżetowej-dziennik, księgi pomocnicze, zestawienia:obrotów i sald kont księgi głównej oraz sald kont pomocniczych, konta wydatków, dochodów, kosztów z podziałem na działy, rozdziały i paragrafy w systemie komputerowym Finanse Optivum , Sigma, Budzet JST, planowanie i realizacja budżetu, jednostek obsługiwanych;2) sporzadzanie sprawozdań budzetowych, sprawozdań GUS, oraz innych w zależności od potrzeb, 3) prowadzenie korespondencji dotyczacej działalności finansowo-księgowej jednostek obsługiwanych,4) dekretowanie dokumentów oraz terminowe księgowanie i regulowanie zobowiązań,5)przygotowanie planów finansowych i sprawozdań bilansowych dla jednostek obsługiwanych w terminach ustalonych przez przepisy prawa budzetowego,6) miesięczna weryfikacja kont księgowych,7) przygotowanie dokumentów do archiwizacji w zakresie spraw okreslonych zakresem czynności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 3193)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe oraz posiadanie, co najmniej 4 letniego stażu pracy w księgowości, lub ukończenie szkoły średnie ekonomicznej i posiadanie , co najmniej 5 letniego stażu pracy w księgowości,Wymagania dodatkowe:1) co najmniej 2 letnie doświdczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych na stanowisku zwiazanym z rachunkowością,2)znajomość ustawy o finansach publicznych,3) znajomość ustawy o rachunkowości,4) znajomość klasyfikacji budzetowej,5) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,6)znajomość ustawy pracownikach samorządowych,7) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,8) komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
POWIATOWE CENTRUM USŁUG OŚWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty niezbędne:1) podanie, podpisane własnoręcznie przez kandydata;2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;4) oświadczenia, podpisane własnoręcznie przez kandydata, o:a)posiadaniu obywatelstwa polskiego,b)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,c)nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarzenia publicznego lub umyślne przestepstwo skarbowe,d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbednych do prowadzenia procedury naboru, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych;5) kserokopie świadectw pracy,6) kserokopie dyplomów lub swiadectw ukończenia szkoły potwierdzających wykształcenie,7) informacje o kontaktowym numerze telefonicznym Dokumenty dodatkowe1) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2) referencje,3)inne dokumenty potwierdzające przydatność do pracy na danym stanowisku.Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczeń pobrać można osobiście W PWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Centrum Usług Oświatowych w Inowrocławiu (pokój nr 164) IV piętro lub ze strony internetowej : www.bip.inowroclaw.pl sekretariacie Powiatowego Centrum Usług Oświatowych w Inowrocławiu (pokój nr 164) ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław, lub listownie , w zaklejonej kopercie z dopiskiem odpowiednio : Nabór nr 3/2019 na stanowisko specjalisty ds. księgowości , Nabór nr 4/2019 na stanowisko specjalista ds. księgowości.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - www.bip.inowroclaw.powiat.pl, Termin: do 17.10.2019 r., Godziny : do 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Prezydenta Franklina Roosevelta
Numer budynku pracodawcy: 36-38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1c02c84e65269cb65439285709ae78d4
Podobne oferty pracy
odbieranie telefonów od klientów, odpisywanie na e-maile, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie list zamówień, tworzenie zdjęć i filmików produktów, korygowanie kodów magazynowych EAN
Almarina Trade Spółka cywilna - 2016-04-22 - Gdynia (pomorskie)
Kadry i płace.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Sopot (pomorskie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej, wysyłka poczty
Biuro Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej Lispus Marcin Dąbek - 2018-11-06 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola badań lekarskich, sporządzanie dokumentów zw. z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Łódź (łódzkie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe, tworzenie decyzji, projektów uchwał
URZĄD GMINY ŚWIERKLANIEC - 2017-05-12 - Świerklaniec (śląskie)
Pozyskiwanie i osługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Miejscem pracy jest firma - biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami (możliwa także praca w domu, gdy nie ma potrzeby bycia w biurze lub u klienta). Załatwianie spraw i reprezentacja klientów w urzędach polskich. Dyspozycyjność w godzinach: 8:00-18:00, około 85 godzin pracy miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
przetwarzanie i przewożenie surowców na miejsce wykonywania prac, mycie i czyszczenie maszyn i urządzeń, sortowanie produktów, przeprowadzanie obróbki wstępnej surowca wg. okreslonych receptur przy zastosowaniu maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Józefosław (mazowieckie)
Doradztwo i obsługa klienta. Przygotowywanie ofert i kalkulacji technologicznej. Współpraca z działem produkcji.
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN SP. Z O. O. - 2018-08-08 - Stary Laskowiec (podlaskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M. EUROPE Ltd sp. z o.o. - 2016-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie posiłków w barze z domowymi obiadami
BAR BERNI DAMIAN BERNAŚ - 2017-09-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie raportów żywnościowych, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne itp.
AdinPol s.c. Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2017-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie dokumentów - obsługi infolinii -bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientem -zarządzeniepocztą, praca w godz. 8-16
ALL-TAX Wioletta Pawelus - 2016-03-24 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami zagranicznymi. Realizacja planów sprzedaż na rynkach zagranicznych. Monitorowanie i prowadzenie analiz rynkowych dla przewidzianego obszaru działania. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji w językach rosyjskim i ukraińskim. Koordynacja oraz monitorowanie płynności działań eksportowych. Ścisła współpraca z przedstawicielami firmy na rynkach Europy Wschodniej. Tłumaczenie z języków ukraińskiego i rosyjskiego według potrzeb firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
pełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie internetowej www.ops.toszek.pl wraz z listą załączników jakie należy złożyć wraz z aplikacją; wynagrodzenie od 1500zł brutto - do negocjacji; zadaniowy sytsem czasu pracy
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TOSZKU - 2017-04-05 - Toszek (śląskie)
prace biurowe
GoodMills Polska Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Duża Cerkwica (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych, redagowanie ofert, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)
- Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii - Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości- Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich-Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich - Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi - Opracowywanie sprawozdań- Wsparcie w zakresie weryfikacji podatków pośrednich i ustawowych badań ksiąg.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Krupski Młyn (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Dobroszyce (dolnośląskie)
zgodna z zajmowanym stanowiskiem
TITUTO Sp. o. o. - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
- telefoniczne doradztwo i sprzedaż usług,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta,- przygotowanie i prezentacja ofert biznesowych,- planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie.
KB Group Krystian Bartkiewicz - 2017-01-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace związane z reklamąmarketingiem w firmje, organizowanie akcji promocyjnej w internecie, produkcja i druk gażetówreklamowych oraz rozprowadzanie wśród klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Ozorków (łódzkie)
zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, umawianie spotkań rekrutacyjnych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, giełdach/targach pracy, bieżąca obsługa biura, klientów centrum rekrutacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kraków (małopolskie)