SPECJALISTA DO SPRAW KADR Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola badań lekarskich, sporządzanie dokumentów zw. z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola badań lekarskich, sporządzanie dokumentów zw. z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 102/102A, 90-012 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 102
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.07.2019
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2179d9638dfa1b434084bd66f64b4e8b
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Skarbimierz (opolskie)
Prace jubilerskie pod okiem projektanta
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów przygotowanie ofert przygotowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad pracownikami i urządzeniami, wykonywanie pomiarów i badań, prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem i obowiązującymi przepisami, rozwiązywanie problemów technicznych, praca w KGHM ZG: Lubin, Rudna, Polkowice- Sieroszowice i w siedzibie spółki
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "POMEL" sp. z o.o. - 2019-04-15 - Lubin (dolnośląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
1/ Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli, administracji i obsługi2/ Sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy3/ Prowadzenie sprawozdawczości dot. spraw kadrowych (GUS, sprawozdania do organu prowadzącego oraz innych jednostek, sprawozdanie z mienia komunalnego, sprawozdanie ze środków trwałych)4/ Opracowywanie regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników5/ Sporządzanie deklaracji PFRON drogą elektroniczną6/ Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych7/ Przekazywanie danych do SIO8/ Prowadzenie ksiąg inwentarzowych i kartotek środków trwałych i przedmiotów nietrwałych9/ Przygotowanie danych do arkusza organizacyjnego szkoły
III Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego - 2019-06-12 - Leszno (wielkopolskie)
- Planowanie, koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych w firmie. Współpraca z dostawcami / odbiorcami spółki (szczególnie na rynkach byłych krajów bloku wschodniego tj. Rosji, Ukrainy, Białorusi, Litwy), a także z przewoźnikami i spedytorami z terenu Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Istnieje możliwość przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Katowice (śląskie)
Analizowanie, prognozowanie, przygotowanie koncepcji i strategii marketingowej w celu rozwoju produktów firmy na rynku Ukrainy, Gruzji, Kazachstanu, Azerbejdżanu. Kontakt z klientami i partnerami Rosyjskojęzyczny, Ukraińskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników oraz innych spraw pracowniczych,- sprawozdania do GUS, PEFRON,- wystawianie zaświadczeń i innych dokumentów pracownikom
Zakład Sprzętu Instalacyjnego Polam-Nakło - 2017-05-04 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakty (osobiste, e-mail) z kontrahentem zagranicznym w języku arabskim, - przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Bolechowice (małopolskie)
doradztwo z zakresu ekonomiki rolnictwa, sporzadzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, wypełnianie wniosków i innych dokumentów ekonomicznych i finansowych niezbędnych do ubiegania sie o pomoc finansową ze środków pochodzących z funduszy UE, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-08-27 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców;- sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;- realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie;- obsługa programów Super Płace, Płatnik;- roziczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac;- ewidencja i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej;- wystawianie i rozilczanie delegacji pracowniczych;- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań;- współpraca ze wszystkimi dziłami firmy w zakresie kadrowo- płacowym.
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Legnica (dolnośląskie)
współpraca oraz pozyskiwanie producentów asortymentu , nadzór nad dokumentacją sklepową , nadzór nad materiałami w magazynach w zakresie wskaźnika rotacji grup materiałowych oraz materiałów zalegających, nadzór nad poprawnością cen w cennikach oraz ich aktualnością.
MAK-CHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Samodzielne wyszukiwanie kandydatów z Albanii do pracy w sektorze IT oraz sektorze sprzedaży dla klientów firmy w Polsce oraz klientów z Czech. Bycie doradcą dla kandydatów z Albanii i klientów. Selekcja kandydatów. Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami z Albanii. Budowanie bazy kandydatów. Budowanie bazy klientów. Samodzielne przygotowanie i publikacja ofert pracy na wybranych / wyszukanych przez pracownika portalach / stronach internetowych m. in. w Albanii. Sporządzanie raportów rekrutacyjnych. Opieka nad stażystami.- Miejsce wykonywania pracy: Swoboda w wyborze miejsca pracy.- Wynagrodzenie: 16 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo.- Wymagane wykształcenie: studia wyższe: biznesowe, ekonomiczne lub relacje międzynarodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe w środowisku międzynarodowym, w pracy w języku obcym, w branży rekrutacyjnej (min. 5 miesięcy). Wymagane umiejętności: budowania relacji, zdobywania zaufania, sprzedażowe, pracy pod presją czasu, samodzielnej organizacji pracy. Wymagana bardzo dobra znajomość języka albańskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta biura podróży, sprzedaż ofert w systemach rezerwacyjnych IRIS PLUS, MERLINX
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kościerzyna (pomorskie)
doradztwo , pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnych, pomoc w rozliczaniu projektów w zakresie Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFPROW), EFS, EFRP; koordynowanie działań zwiazanych z tworzeniem i realizacją wielosektorowej Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020; przygotowywanie i realizowanie działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD "Dolina Drwecy", służących aktywizacji społeczności lokalnej
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania DOLINA DRWĘCY - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Procesowanie zamówień w systemie SAP, kontakt z pracownikami oraz zewnętrznymi dostawcami, koordynowanie procesu dostarczania towaru do jednostki ABB, współpraca z działem finansowym
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W WARSZAWIE - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
odsłuchiwanie obcojęzycznych nagrań oraz tworzenie ich transkrypcji praca w nowoczesnym biurowcu z mnóstwem udogodnień (darmowe napoje, strefa relaksu, sala dla zwierząt)praca przy innowacyjnym, międzynarodowym projekciemożliwość elastycznego czasu pracydodatkowe benefity (opieka medyczna, karta sportowa)możliwość rozwoju zawodowegomożliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta po kilku miesiącach pracy
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-12 - Kościerzyna (pomorskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, również w soboty.
KORAL S. A. - 2018-10-11 - Kukinia (zachodniopomorskie)
utrzymanie urządzeń w odpowiednim stanie technicznym umożliwiającym ich eksploatacje,w przypadku awarii naprawa na podstawie dokumentacji - firma głwnie jest producentem szkliwa sodowego, wodnego - lider na polskim rynku krzemianów
Zakłady Chemiczne "Rudniki" SA - 2016-01-22 - Rudniki (śląskie)
obsluga klienta;obsluga kasy fisklanej; dbanie o wizerunek sklepu i własne stanowisko pracy;odpowiednie wyeksponowanie towarów i przygotowanie ich do sprzedaży;prowadzenie. procedury reklamacyjnej; składanie zamówień;przyjmowanie dostaw oraz sprawdzanie ich pod wzgl. ilościowym i jakościowym, wykształcenie zawodowe, dświadczenie mile widziane, ks. sanepidu
Firma Produkcyjno-Handlowa "ŁYSA GÓRA" S.C. Ewa Trojan, Janusy Trojan - 2017-03-03 - Mysłowice (śląskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)
- prace biurowe, magazynowe
"NEXTKOM" Sp. z o.o. Lębork - 2018-09-20 - Darżkowo (pomorskie)
produkcja ogrodzeń metalowych, załadunki.
PPHU MM Kita Małgorzata Jagodnik - 2019-05-22 - Jagodnik (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)