SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI Lidzbark Warmiński oferta pracy Szkło Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie danych w systemie finansowo- ksiegowym, kompletowanie dowodów ksiegowych i weryfikacja wystawianych dokumentów pod względem rachunkowym, sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i zestawień finansowych oraz deklaracji podatkowych.
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Szkło Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 2, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie danych w systemie finansowo- ksiegowym, kompletowanie dowodów ksiegowych i weryfikacja wystawianych dokumentów pod względem rachunkowym, sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i zestawień finansowych oraz deklaracji podatkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: rachunkowości, finanse
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie w zawodzie specjalisty ds. księgowości; umiejetności analityczne, umiejetności komputerowe, obsluga specjalistycznych programów finansowo- księgowych; organizacja pracy własnej, komunikatywność, odporność na stres, uczciwość, odpowiedzialność.
Nazwa pracodawcy: Szkło Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 2, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.02.2017
Data dodania oferty pracy: 16.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
Realizacja planów sprzedaży spółki. Sprzedaż hurtowa akcesoriów meblowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Przemyśl (podkarpackie)
Monitorowanie rynku zamówień publicznych,przyjmowanie interesantów,wysyłanie ofert.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Świdnik (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
WYPEŁNIANIE DIK. TRANSPORTOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
Praca na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży - telemarketera.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)
kontakt z zagranicznymi klientami, przygotowywani9e raportów dotyczących sprzedaży, zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie strategii rozwoju.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów na rynku rosyjskim i ukraińskim. Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymanie kontaktów i obsługa bieżących klientów.
P.P.H.U. TURMET - 2017-11-17 - Wejherowo (pomorskie)
nadzór nad całością prac związanych z utrzymaniem ruchu zakładu- organizacja remontów, zarządzanie podległymi pracownikami, administrowanie mediami, systemami informatycznymi oraz majątkiem Spółki
CELMA Power Tools Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Goleszów (śląskie)
Prowadzenie firmowych serwisów internetowych, planowanie akcji marketingowych, planowanie i wdrażanie działań marketingowych, ścisła współpraca z działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania-Przygotowywanie rejestrów,uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT orazwysyłka JPK -Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartościniematerialnych i prawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych-Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tymuzgodnienia kont syntetycznych i analitycznych - Sporządzaniesprawozdawczości finansowej m.in. do GUS -Monitorowanie bieżącychzmian prawa podatkowego, bilansowego .Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Sulejówek (mazowieckie)
identyfikowanie procesów wymagających usprawnienia , wprowadzenie zmian, opracowywanie planów jakości
NFM Production sp. z o.o. - 2015-12-15 - Lębork (pomorskie)
KONTAKTY HANDLOWE Z KONTRAHENTAMI Z CHIN; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW (REGULACJI PRAWNYCH) IMPORT - EXPORT, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania - 2018-01-15 - Ustka (pomorskie)
cięcie płyt wiórowych, obsługa piły panelowej
WM-FORMAT Waldemar Dróżdż - 2017-02-10 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Libiąż (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2017-09-04 - Racibórz (śląskie)
Obsługa zamówień, bieżący kontakt z klientami, planowanie logistyki dostaw, dbanie o poprawność dokumentacji oraz prawidłowy przepływ informacji, bieżąca współpraca ze wszystkimi działami firmy.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2018-06-12 - Wola Rafałowska (mazowieckie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
- zarzadzanie bazą dostawców komponentów na poziomie operacyjnym i taktycznym,- administrowanie danymi dostawców w systemie Oracle,- negocjacje handlowe, podpisywanie umów i kontraktów,- cykliczne ocenianie dostawców,- bieżące usprawnianie współpracy z dostawcami,- prowadzenie projektów zakupowych.
Magnetic Systems Technology Sp.z.o.o Sp.k. - 2018-01-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa dokumentacji technicznej i projektowej; monitorowanie dostaw urządzeń i materiałów oraz ich kontrola pod względem zgodności z dokumentacją; przygotowanie dokumentacji odbiorowej/powykonawczej; sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi pracami na budowie pod nieobecność Kierownika Budowy i działając z jego upoważnienia i polecenia; opracowywanie umów pod względem formalno-prawnym i kontrola ich realizacji; przygotowywanie do fakturowania kalkulacji powykonawczych budowlanych; rozliczenie wykonanej produkcji; kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową; przygotowywanie kalkulacji kosztowych do ofert przetargowych; opracowanie harmonogramów ogólnych budowy związanych z realizacją zadania;
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2018-06-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie towaru, układanie towaru, przygotowanie towaru do wysyłki, pakowanie paczek i palet, wypełnianie dokumentów przewozowych.
Firma Usługowo-Handlowa "Caissa" Juri Zezulkin - 2018-01-18 - Kożuchów (lubuskie)
obsługa programu magazynowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Drukarz - reklama wielkoformatowa, produkcja reklam
Akcent Studio Gęza Jarosław - 2018-05-17 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
transport rzeczy wywrotką
Przedsięb. Transportowe MAZUR-TRANSPORT Mazur M. - 2016-03-29 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
Autoryzowany Partner kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- projektowanie i utrzymywanie narzędzi raportowych- raportowanie i zarządzanie bazami danych w środowisku SQL oraz PL/SQL- przygotowywanie raportów przy użyciu Business Objects Web Intelligence oraz Tableau- rozwój narzędzi wspomagających w oparciu o MS Excel oraz MS Access z użyciem VBA- wsparcie procesu ETL
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Zabierzów (małopolskie)