SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Lędziny oferta pracy ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "HONORATA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów księgowych, uzgadnianie sald, wykonywanie przelewów bankowych, dekretowanie dokumentów księgowych
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Lędziny (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "HONORATA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-143 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów księgowych, uzgadnianie sald, wykonywanie przelewów bankowych, dekretowanie dokumentów księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lędziny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lędziny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie średnie.
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "HONORATA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Pokoju 106, 43-143 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: ul. Pokoju 106, 43-143 Lędziny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Lędziny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lędziny
Ulica pracodawcy: Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 106
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2019
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87a9a671d9a4a1d049e3a171adcd4d4f
Podobne oferty pracy
prezentowanie towaru klientom, przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów: FVAT, WZ, obsługa sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
Sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej, deklaracji do ZUS, GUS, US ,PFRON, przygotowywanie gwarancji przetargowych (ubezpieczeniowych i bankowych), sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość systemu Płatnik, Optima, Symfonia, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, PFRON, umiejętność kadrowo-płacowych, naliczania płac, efektywnej współpracy z urzędami (ZUS, US,PUP).KONTAKT: cv przesyłać na adres: prigeo (at) adres.pl
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-24 - Radymno (podkarpackie)
Sprzedaż towarów świeżych (owoce i warzywa) na rynki Kaukazu. Monitorowanie sprzedaży, kontrola należności i windykacja (Gruzja, Armenia, Azerbejdżan) - oferta w ramach umowy zlecenie.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łosice (mazowieckie)
-zakładanie akt osobowych-pilnowanie terminów badań lekarskich-zapozanie się z kodeksem pracy-rozliczanie czasu pracy-zapoznanie się z programem kadrowym-wprowadzanie danych do komputera-obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Łódź (wielkopolskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników i zleceniobiorców, przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń-prawidłowe rozliczanie czasu pracy-sporzadzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń-aktualizacja danych w wewnętrzynym systemie kadrowo-płacowymiterminowe przygotowywanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON i podatkowych-rozliczanie umów cywilnoprawnych-wspólpraca z działem księgowości
Zrzeszenie Producentów Owoców i Warzyw "FRAM-POL" we Frampolu - 2018-07-18 - Frampol (lubelskie)
do uzgodnienia
HOTEL I RESTAURACJA "U KROCZKA" MONIKA, MARIUSZ MAZUR - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie okładzin różnego rodzaju płytkami na ścianach i podłogach, przygotowywanie podłoża, obróbka wyłożonych płytek, doradztwo klientom w zakresie doboru chemii budowlanej. Miejsce pracy:Teren województwa dolnośląskiego-jednodniowe wyjazdy ( pracodawca zapewnia dojazd)Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny.Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkoweej bądź istniejącej oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone. Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami. Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego. Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych. Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów. Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Kraków (małopolskie)
Rozwożenie towarów, pozyskiwanie klientów, prace magazynowe, załadunek i rozładunek samochodu
KALACHIM Joanna Michalak - 2017-04-25 - Swarzewo (pomorskie)
-Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.-Współpraca z działem marketingu.-Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Tczew (pomorskie)
Praca przy malowaniu, piaskowaniu części samochodowych.
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2019-02-05 - Bełchatów (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych,powyżej 29 rż
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pisanie korespondencji, planowanie pracy serwisantów , kontakt z klientem, sporządzanie dokumentów dla księgowości
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Błonie (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż pasz
Firma Handlowo - Usługowo-Transportowa Gadomski Krzysztof - 2016-07-14 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
obsługa klientów Biura Podróży My Travel Łódź Centrum Handlowe M1, obsluga systemu rezerwacyjnego oraz systemu CRM, podejmowanie działań marketingowych
Rabes - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników samorządowych i oświaty, prowadzenie dokumentacji, rozliczeń, korespondencji z ZUS, US z PEFRON-em, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla pracowników, rozliczanie informacji podatkowych. Nabór kandydatów w ramach ogłoszonego konkursu-szczegóły BIP Urząd Gminy Strzelce
Urząd Gminy Strzelce - 2019-08-07 - Strzelce (łódzkie)
ZADANIA:- sporządzenie ofert do postępowań przetargowych, eksploatacyjnych i usługowych- przygotowanie gwarancji wadialnych, zabezpiewczenia do umów- Przygotowanie dokumentów i rozliczenie inwestycji- Przygotowanie umów dla Inwestorów- Wystawianie faktur sprzedażowych- Nadzorowanie prac działu serwisowego - Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów- przygotowywanie raportów i zestawień- wykonywanie prac zlecone przez przełożonegoCV proszę przesyłać na adres: biuro (at) ekotech.net.pltelefon kontaktowy: 058 535 24 08
EKO-TECH KAROL SŁOMSKI - 2017-07-03 - Gniew (pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Koło (wielkopolskie)
Aktywne wyszukiwani dostawców, analiza zapotrzebowania i składanie zamówień, pozyskiwanie ofert cenowych, prowadzenie dokumentacji i raportów.WYMAGANIA:wykształcenie średnie zawodoweumiejętności: obsługa komputera (pakiet Office)mile widziana znajmość j.angielskiego poziom B1
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Bobrówka (podkarpackie)
Zarządzanie taborem samochodowym, osobowym i magazynowym.
BIBER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Celestynów (mazowieckie)
Pomiar, dokładny projekt sufitów napinanych, nadzór nad pracami montażowymi i wykończeniowymi. Kontakt telefoniczny i e-mail z dostawcami z zagranicy.
PPHU GÓRALCZYK ANETA GÓRALCZYK - 2018-01-22 - Łomża (podlaskie)
Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy;Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy;Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników;Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy;Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów;Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników;Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy;Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym;Uzupełnianie apteczek pierwszej pomocy;Organizowanie audytów wew.Praca w godz.7.00-15.00
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-12-06 - Redzikowo (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
-tworzenie baz danych potencjalnych klientów,-stałe monitorowanie rynku, pozyskiwanie informacji o potencjalnych postępowania przetargowych i zakupowych w obsługiwanych przez firmę segmentach rynku,-weryfikacja dokumentacji przetargowej, zapytań od klientów oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, oświadczeń, ofert do zapytań, postępowań w oparciu o analizę SIWZ oraz PZP lub inne wymagania formalne, -kompleksowa obsługa postępowań przetargowych i zakupowych,-monitoring rezultatów prowadzonych postępowań, analiza i raportowanie procesu realizacji prowadzonych projektów sprzedażowych,-udział w negocjacjach handlowych, analizowanie warunków kontraktowych, przygotowywanie i weryfikowanie umów sprzedażowych,-ścisła współpraca z Działem Handlowym i Marketingiem w celu wsparcia procesów sprzedażowych, inicjacji kontaktów handlowych, akcji telemarketingowych oraz aktywnego pozyskiwania klientów,-bieżąca obsługa zamówień Klientów,współpraca z Urzędami i Klientami firmy.
SPÓŁKA INŻYNIERÓW SIM SP Z O O - 2016-03-09 - Lublin (lubelskie)
Kontrola zobowiązań i terminowa realizacja płatności. Monitoring spływu należności. Przygotowywanie dokumentów dotyczących rozliczenia rozrachunków. Bieżący kontakt i korespondencja z kontrahentami (banki, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy, odbiorcy)
Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie - 2016-06-30 - Zawiercie (śląskie)
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)