SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy O4SEASON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie faktur kosztowych i zakupowych, wystawianie pro forma faktur korygujących, obsługa kompleksowa zwrotu, kontrola i wysyłka faktur do klientów, tworzenie zamówień dla dostawców, wprowadzanie wyciągów bankowych i rozliczeń przelewów, tworzenie dokumentacji magazynowej, przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego, generowanie plików dla księgowości, przygotowywanie przelewów, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej.
Data publikacji: 2020-05-06
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: O4SEASON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Półłanki, 30-740 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie faktur kosztowych i zakupowych, wystawianie pro forma faktur korygujących, obsługa kompleksowa zwrotu, kontrola i wysyłka faktur do klientów, tworzenie zamówień dla dostawców, wprowadzanie wyciągów bankowych i rozliczeń przelewów, tworzenie dokumentacji magazynowej, przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego, generowanie plików dla księgowości, przygotowywanie przelewów, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie 17 zł/godz. brutto.System wynagrodzenia godzinowy.Praca na umowę zlecenie, następnie na umowę o pracę.Praca około 8 godz. dziennie w godz. 8.00-16.00.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020
Data zakończenia pracy: 10.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, brak, kierunek: dowolny
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie dowolne, mile widziane doświadczenie zawodowe, znajomość zasad prowadzenia księgowości w spółce, znajomość programu Optima, dobra obsługa komputera, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, sumienność, systematyczność, znajomość języka angielskiego poziom A2/B1, mile widziana znajomość języka niemieckiego.
danePracodawcy_nip: 6342956182
danePracodawcy_regon: 38303600100000
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.05.2020
Data dodania oferty pracy: 06.05.2020
Oferta pracy ważna do: 06.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d24530fcc689ea9799524eb2b7972af
Podobne oferty pracy
testowanie urządzeń AGD pod kątem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym,
analiza i raportowanie wyników testów wg wypracowanych wcześniej zasad,
weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji i certyfikatów jakościowych,
współpraca z dostawcami, w tym firmami zagranicznymi w zakresie jakościowym.
Media Expert - 2016-05-06 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie pracy i kierowanie zespołem , montaż demontaż rusztowań - nadzór, praca przy komputerze - fakturowanie wynajmu i sprzedaży, sporządzanie ofert wynajmu rusztowań
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2018-10-24 - Borowina (lubuskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Białystok (podlaskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie projektami badawczymi, przyjmowanie ofert, tworzenie raportów,
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-12 - Kościerzyna (pomorskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość jęz. obcego; umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy i zaangażowanie, terminowość znajomość programów: Symfonia Handel, Płatnik, MS Office; zakres obowiązków:prowadzenie pełnej obsługi sekretariatu Spółki, wystawianie dokumentów sprzedaży, prowadzenie kasy złotowej Spółki, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń pracowników,sporządzanie miesięcznych list płac, przygotowywanie rachunków do zawieranych przez nią umów zlecenie, umów o dzieło oraz innych umów o podobnym charakterze, przygotowywanie wszelkich deklaracji i rozliczeń o charakterze publicznoprawnym, w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenia społeczne od wynagrodzeń wypłacanych pracownikom Spółki, reprezentowanie Spółki przed wszelkimi urzędami w sprawach związanych z wynagrodzeniami pracowników Spółki, sporządzanie zestawień zobowiązań, należności, oraz przychodów w rozbiciu na poszczególne działy Spółki, bieżący kontakt z biurem rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-07 - Gliwice (śląskie)
ZADANIA PRZEWIDZIANE DLA SŁUŻBY PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 16 KWIETNIA 2014 R O OCHRONIE PRZYRODY), W TYM PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ DOLNEGO ŚLĄSKA NA TERENIE PRZEMKOWSKIEGO PARKU KRAJOBRAZOWEGO. CZYNNA OCHRONA PRZYRODY.
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH - 2017-12-14 - Przemków (dolnośląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- staż FP
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Orzechowo (wielkopolskie)
Prace ślusarskie, praca w godz. 08-16
OPUS SVITLANA DOLHUNSKA - 2018-03-14 - Chwaszczyno (pomorskie)
Koordynowanie szkoleń specjalistycznych dla pielęgniarek i położnych. Praca od poniedziałku do soboty w godzinach 8-16
LIMED Kształcenie Ustawiczne Dorosłych - 2016-04-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Pracownik administracyjno-biurowy (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Tychy (śląskie)
Realizaowanie planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, planowanie i organizowanie zleceń, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, obsługa klienta detalicznego.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2019-07-08 - Linowiec (pomorskie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, Klienta, kontakt telefoniczny, osobisty i mailowy z Klientem, obsługa systemów rezerwacyjnych, sprzedaż stacjonarna i internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Rumia (pomorskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie imprez KCK/praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Do głównych obowiązków nowozatrudnionej osoby będzie: montaż wyrobów spółki, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny u odbiorców finalnych, wystawianie niezbędnych dokumentów dla potrzeb serwisowych i kontrolno-strojeniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zbieranie informacji o jakości wyrobów produkcji Famed.
Fabryka Aparatury Elektromedycznej FAMED Łódź S.A. - 2015-11-24 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
.
Hubert Dąbrowski Usługi Transportowe - 2019-11-26 - Gostyń (wielkopolskie)
Nadzór nad strategią badawczo rozwojową, realizacja zleconych prac badawczych, nadzór i koordynacja nad wdrażaniem do produkcji nowych produktów i technologii, opracowywanie wyników, sprawozdań z badań, współpraca z zewnętrznymi ośrodkami naukowo - badawczymi.
M.S. STEEL S.C. - 2016-11-18 - Płock (mazowieckie)
Redagowanie ogłoszeń, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, obsługa adminsitracyjna pracowników
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Sieradz (łódzkie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 10zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kościan (wielkopolskie)
Praca w dziale zaopatrzenia.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)
obsługa biura , spraw kadrowych i płacowych
P. P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński - 2016-07-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
naliczanie list płac, ewidencja czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa programu PŁATNIK
Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień - 2017-04-27 - Pijanów (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
GB Granites Sp. z o.o. Kielce - 2017-05-30 - Kielce (świętokrzyskie)