SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I KADR Szczecin oferta pracy BIURO PODATKOWO KONSULTINGOWE MAGDALENA GASIK
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: SPRAWDZANIE LIST PŁAC I UMÓW ZLECEŃ, ROZLICZANIE ZUS WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW, KSIĘGOWANIE DO PKPIR ORAZ REJESTRU VAT, ZAŁATWIANIE SPRAW BIEŻĄCYCH KLIENTÓW BIURA.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PKPIR, REJESTRÓW VAT, ZUS, WYMAGANE DOŚWIADCZENIE W BIURZE RACHUNKOWYM.KONTAKT TELEFONICZNY 501 357 508, CV NA EMAIL - biurorachunkowegasik (at) gmail.com
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: BIURO PODATKOWO KONSULTINGOWE MAGDALENA GASIK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:HOŁDU PRUSKIEGO 8, 70-550 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPRAWDZANIE LIST PŁAC I UMÓW ZLECEŃ, ROZLICZANIE ZUS WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW, KSIĘGOWANIE DO PKPIR ORAZ REJESTRU VAT, ZAŁATWIANIE SPRAW BIEŻĄCYCH KLIENTÓW BIURA.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PKPIR, REJESTRÓW VAT, ZUS, WYMAGANE DOŚWIADCZENIE W BIURZE RACHUNKOWYM.KONTAKT TELEFONICZNY 501 357 508, CV NA EMAIL - biurorachunkowegasik (at) gmail.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
możliwość umowy zlecenie 6 godzin dziennie (wynagrodzenie 20,00 zł brutto/h)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PKPIR, REJESTRÓW VAT, ZUS
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE W BIURZE RACHUNKOWYM
Nazwa pracodawcy: BIURO PODATKOWO KONSULTINGOWE MAGDALENA GASIK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
HOŁDU PRUSKIEGO 8, 70-550 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA EMAIL -biurorachunkowegasik (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: HOŁDU PRUSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 08.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3dd9967b526c0269a65b74fb017df862
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o pozytywne relacje ze stałymi klientami, reprezentowanie firmy na zewnątrz
HELDRUK HELENA RĄBALSKA - 2016-04-21 - Malbork (pomorskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników (aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych);Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;Terminowość realizacji zgłoszeń;Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych;Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami;Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów.Praca w środowisku sieciowym – domenowym
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-01-04 - Andrespol (łódzkie)
Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy na stoisku żywnosć, praca ze skanerem, obsługa klienta, piekarnia, nabiał, warzywa i owoce, lada.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Sulechów (lubuskie)
aktywny udział w przetargach i tworzeniu ofert, porządkowanie dokumentów w archiwach urzędów i instytucji publicznych (archiwa zakładowe), porządkowanie dokumentów u klientów komercyjnych, tworzenie normatywów dla instytucji publicznych i klientów komercyjnych,
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sklepu stacjonarnego i internetowego, pozycjonowanie stron internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Pińczów (świętokrzyskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
wpsarcie funkcjonowania działu logistyki firmy, ukierunkowanie na przygotowanie wysyłek zgodnie z harmonogramem oraz wymaganiami klienta, komunikacja z klientem w zakresie obsługi logistycznej (awizacja wysyłek, zmiany w harmonogramie dostaw), przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, zamawianie transportów, monitorowanie dostaw komponentów
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta; sprzedaż okien i drzwi. Praca w Bielsku-Białej w godz. 9-17.00.
HANDEL-TRANSPORT ZYZAK PIOTR - 2016-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Kraśnik (lubelskie)
Sprzedaż na rynkach zagranicznych przez portale Amazoni Ebay.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż internetowa odzieży skórzanej, reklama internetowa
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-08-26 - Zasutowo (wielkopolskie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja dokonanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientami azerskojęzycznymi i anglojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Instytutu.3) Obsługa systemów informatycznych:USOS, CELCAT.4) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2015-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
jw
Voyager Sebastian Czerniakowski - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
monitorowanie rynku pod względem zamówień publicznychanalizowanie rynku i konkurencjitworzenie i przygotowywanie ofert zgodnie z Ustawą
PW Krystian Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Przysucha (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siepraw (małopolskie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, wprowadzanie zamówień, fakturowanie, nadzorowanie płatności
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie administracji, podpisywanie umów z pracownikami zagranicznymi, przygotowywanie dokumentów legalizujacych pracę cudzoziemców w Polsce, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi
ANTARES GROUP RAMANIUK DZMITRY - 2017-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA I PRACA Z ELEKTONARZĘDZIAMI
ZAKŁAD OGRODNICZY "PRZYBORÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-29 - Przyborów (podkarpackie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili od klientów z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PDOF, GUS;
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o. - 2016-09-14 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego, rejestrującego i projekcyjnegopodczas przedstawień, imprez i wynajmów organizowanych przez MOK, odpowiedzialność za powierzony sprzęt, stan techniczny oraz konserwacja i usuwanie awarii, znajomość urządzeń oświetlenia scenicznego, elementów nagłośnienia, projektorów oraz pulpitów sterujących
Miejski Ośrodek Kultury - 2018-11-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych firmy, przygotowywanie mailowych ofert handlowych, przedstawianie najlepszych rozwiązań dla klientów oraz warunków współpracy, koordynowanie i utrzymywanie relacji z klientami, współpraca w zespole obsługi klienta z innymi działami firmy
PRO SOLUTION Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Jaworzno (śląskie)
jw.
WORK FAMILY BARTOSIEWICZ & ADRIAN KOŚCIELSKI - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola zgodności z obowiązującymi normami i certyfikacja produkcji
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2018-10-17 - Chorzów (śląskie)
Ogłoszenie nr 5/NK/2017 r. z dnia 17.10.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, przepisów dot. naliczania i rozliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS, podatku dochodowego.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 6 miesięcy do 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne :- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- obywatelsko polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów o naliczaniu wynagrodzeń i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Word, Excel, Symfonia FK, Plik JPK i poczty elektronicznej- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń oraz przepisów o ubezpieczeniach społecznych.
KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)