SPECJALISTA DS. KOSZTÓW TRANSPORTOWYCH Z J. ANGIELSKIM I ROSYJSKIM Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOSZTÓW TRANSPORTOWYCH Z J. ANGIELSKIM I ROSYJSKIM
Wynagrodzenie: od 5 548 PLN
Zakres obowiązków: Suppliers’ and Customers’ invoicing handling Obsługa Klientów i podwykonawców w kontekście analizy i wystawiania dokumentów finansowych (faktury, noty kredytowe/debetowe, korekty). Alokacja kosztów frachtowych. Zarządzanie tabelami kosztowymi frachtów transportowych. Integracja i analiza danych z różnych systemów i źródeł.
Data publikacji: 2020-10-22
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Suppliers’ and Customers’ invoicing handling Obsługa Klientów i podwykonawców w kontekście analizy i wystawiania dokumentów finansowych (faktury, noty kredytowe/debetowe, korekty). Alokacja kosztów frachtowych. Zarządzanie tabelami kosztowymi frachtów transportowych. Integracja i analiza danych z różnych systemów i źródeł.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 548 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KOSZTÓW TRANSPORTOWYCH Z J. ANGIELSKIM I ROSYJSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali spedytorzy i pokrewni
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 548 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
BARDZO DOBRA OBSŁUGA PROGRAMÓW MS OFFICE (WORD, EXCEL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera -program SAP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstw
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
koordynacja transportu i obsługa klienta, wymóg znajomości języków (angielski, rosyjski, ukraiński): codzienna obsługa klientów naszej firmy z terenów Europy, Azji, Ameryki; bieżące kontakty i współpraca z międzynarodowymi firmami spedycyjnymi. umiejętność pracy z i analizy dużej ilości danych, znajomość SAP, doświadczenie w pracy z klientami w zakresie finansów i controlingu finansowego, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7822836403
danePracodawcy_regon: 381341237
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333190
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali spedytorzy i pokrewni
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 22.10.2020
Oferta pracy ważna do: 05.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?835580b31025ab13d45d243666980c56
Podobne oferty pracy
Analiza umów handlowych, przygotowywanie dokumentacji cen transferowych, rejestry umów handlowych.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Płock (mazowieckie)
do uzgodnienia
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA DANUTA PUSTELAK - 2016-08-22 - Kupno (podkarpackie)
Umawianie spotkań z potencjalnymi klientami przez telefon, przedstawianie oferty usług świadczonych przez firmę, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie aktulanych informacji i ustaleń o klientach do CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Tychy (śląskie)
Zapewnienie wsparcia wewnętrznego i szkoleń związanych ze sprzętem IT i systemami oprogramowania dla klientów wewnętrznychPraca nad projektami i innymi działaniami związanymi z IT, które będą wspierać wdrażanie strategii IT w obszarze odpowiedzialności
Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. - 2020-01-21 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta. Zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy, przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu, monitorowanie stanów magazynowych, sporządzanie raportów. Przyjmowanie i procedowanie reklamacji. Inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Nowy Targ (małopolskie)
• Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Warszawa (pomorskie)
Nadzór nad jakością produktów.
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-02-24 - Wadowice (małopolskie)
Organizacja eventów i zawodów sportowych, kontakty z podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Krosno (podkarpackie)
- Księgowanie i rozliczanie dokumentów księgowych, weryfikacja dokumentacji pod względem merytorycznym, podatkowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przeprowadzanie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca i roku, rozliczanie, analiza i uzgadnianie kont, przygotowywanie protokołów i sprawozdań finansowych, Pzp oraz GUS, wystawianie faktur lub innych dokumentów sprzedaży, sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby kontroli, rozliczanie inwentaryzacji, segregację/archiwizację dokumentów księgowych- Praca: 7:00-15:00.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2019-10-23 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw i usług oraz analityki wg dostawców, w programie komputerowym ZWSI RON. Koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń. Prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru saum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie wg umów. Realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2020-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; opinowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP. HP, OSiW czy także dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW; przedstawianie jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
-SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU ZAKUPU SUROWCÓW DO PRZETWÓRSTWA, -PROWADZENIE NEGOCJACVJI WARUNKÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE KORESPONDENCJI/ UZGODNIEŃ DOT. PROCESU DOSTAW/ ODBIORÓW - W TYM TAKZE W J. ANGIELSKIM, -PROWADZENIE ANALIZ ZAKUPÓW /SPRZEDAŻY POD WZGLĘDEM KONKURENCYJNOŚCI WARUNKÓW HANDLOWYCH, -MONITORWOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH SUROWCÓW I PRODUKTÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-11-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie spraw z zakresu remontów dróg i mostów oraz infrastruktury drogowej i transportu
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-07-31 - Kwidzyn (pomorskie)
przestrzeganie kontroli warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie protokołów powypadkowych; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń wstępnych i innych szkoleń dotyczących zagadnień BHP; współdziałanie z lekarzem medycyny pracy przy organizowaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
realizacja zleceń NFZ, prowadzenie dokumentacji, raportów kasowych, obsługa kasy fiskalnej
M&J Corporation sp. z o.o. - 2017-09-05 - Chorzów (śląskie)
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
handel na targowisku
Proscript Dominik Szurman - 2016-02-08 - Cieszyn (śląskie)
- opracowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, - kontakt z kandydatami do pracy,- zarządzanie bazą kandydatów, W zamian otrzymasz: - atrakcyjnewynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji, - możliwośćpodnoszenia swoich kwalifikacji: rozwój zawodowy oraz osobisty, - stabilnezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - niezbędne narzędzia pracy:telefon, komputer, - pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku,- możliwość współtworzenia miejsca pracy, w którym pracujesz oraz dużąsamodzielność w realizacji własnych pomysłów - niekorporacyjny systempracy - rodzinną atmosferę i pracę w zgranym zespole - biuro na wyspiePasieka, w odległości 5 min pieszo od dworca PKP- dobrze skomunikowanaokolica: dla zmotoryzowanych darmowy parking przed biurem,
ORANJEGROEP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Opole (opolskie)
Rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych;Specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne;Rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi;Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne);Analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej;Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego;Negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych;Realizacja założonych planów sprzedażowych;Cykliczne analizy realizacji ustalonych planów;
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-25 - Chorzów (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Łukomie (mazowieckie)
Osoba na danym stanowisku będzie reklamowała firmę w internecie, nawiązywała kontakty z nowymi klientami, prowadzała rozmowy w zakresie informacji o działalności firmy w języku angielskim.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Planowanie i promocja kampani reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 04.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 04.06.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
- Procesowanie zgłoszeń w języku angielskim i rosyjskim, sprawdzanie wiadomości pod względem regulacji i wewnętrznych polityk- Ocena ryzyka, zgłaszanie do odpowiednich specjalistów w celu podjęcia dalszych kroków jeśli jest to potrzebne- Zarządzanie ryzykiem pochodzącym ze wszystkich dywizji biznesowych- Czynny udział w innych procesach należących do obowiązków zespołu
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Zabierzów (małopolskie)