SPECJALISTA DS. KONSULTINGU FINANSOWEGO K/M (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONSULTINGU FINANSOWEGO K/M (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 9 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-11-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONSULTINGU FINANSOWEGO K/M (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 9 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2018
Data zakończenia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw controllingu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Oprogramowanie SAP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, finanse i rachunkowość lub pokrewne; umiejętność obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość Excel, umiejętność obsługi SAP; rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Kontrola finansowa, komunikacja z działem handlowym, ewaluacja jego procesów i analiza wyników, wsparcie wewnętrznego i zewnętrznego audytu, aktywny udział w przygotowaniu Flash, praca nad DoA, NRV i CNHi
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data dodania oferty pracy: 23.11.2018
Oferta pracy ważna do: 07.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, znajmośc asortymentu, doradztwo, obsługa programu Subiekt GT, E-rozrys Compositor.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Żary (lubuskie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Sady (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń koszących. Koszenie trawy, sprzątanie.
TIP-TOP Michał Gębarski - 2018-06-14 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Przeprowadzanie próbnych udojów, prowadzenie dokumentacji.
POLSKA FEDERACJA HODOWCÓW BYDŁA I PRODUCENTÓW MLEKA - 2018-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów obiektowych i zamowień publicznych. Wykonywanie rozkrojów produkcyjnych. Weryfikowanie zamówień. Praca w Limanowej
PARTNER-ALMA STACH KRÓL SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-16 - Limanowa (małopolskie)
wg stanowiska
PromoArt - Karolina Witecka - 2016-01-28 - Kielce (świętokrzyskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy: realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego. Stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności. Sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych. Wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 w systemie równoważnym
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
doświadczenie przy zbiorze pieczarek,
GOSPODARSTWO SPECJALISTYCZNE -UPRAWA GRZYBÓW A. MALICKI - 2017-03-22 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-04-08 - Świdnica (dolnośląskie)
- współpraca z agencją inteaktywną,- nawiązanie strategicznych partnerstw w obszarze komunikacji- komunikacja projektów edukacyjnych i rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Opis stanowiska: - analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, głównie brytyjskiego; - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; - sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. - Wymagania: - dobra znajomość język
Lars Laj - 2018-01-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi "CENTROSTAL" S.A. w Kielcach - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
-forma umowy i wymiaru etatu - do uzgodnienia
"NITROGEN NARCOSIS" Marcin Baranowski - 2018-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura, czynności związane z przygotowaniem i archiwizacją danych, zestawienia w excelu, korespondencja z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klientów, sprzedaż materiałów hutniczych, sporządzanie wycen i ofert
P.U.H. Stal Alicja Onsowicz - 2017-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Bieżące wsparcie kierownictwa firmy we wszystkich sprawach zwiazanych z organizacją i logistyką szkoleń w tym za: kompleksową koordynację i zarzadzanie szkoleniami, nawiazanie utrzymanie kontaktów z klientami i trenerami, sporzadzanie ofert, przygotowanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
ADEPT spółka cywilna - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych,przyjmowanie poczty elektronicznej i papierowej,przygotowanie kalkulacji i ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Rojęczyn (wielkopolskie)
Mile widziani absolwenci po kierunku ekonomicznym adekwatnym do ww. stanowiska; zakres obowiązków: prowadzenie kadr oraz płac w dziale personalnym, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (OPTIMA, ERP), odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację badań, szkoleń pracowników, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS (Płatnik), PFRON, GUS, samodzielne przygotowywanie listy płac, umów zleceń, kontakt z zarządem obsługiwanej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
BIURO RACHUNKOWE DEBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Gliwice (śląskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie elementów metalowych, szlifowanie, cięcie.
MODERNTECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-13 - Gorzewo (mazowieckie)
- telefoniczny, mailowy kontakt w języku niemieckim z firmą w Niemczech,- przygotowywanie materiałów sprzedażowych i marketingowych,- prowadzenie korespondencji handlowej w j. polskim i niemieckim,- przyjmowanie i realizacja zamówień handlowych z zakresu art. myjąco - dezynfekujących,- praca w Białymstoku
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie zajeć z dziećmi i młodzieżą, realizacja projektów edukacyjnych, artystycznych warsztatów, plenerów, wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób eleminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji, umowa na czas określony, 2 zmiany, oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2017-03-03 - Psary Witowskie (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, metkowanie i ekspozycja towarów na półkach, odczytywanie faktur zakupu, przyjmowanie towaru zgodnie z fakturą, zapoznanie się z organizacją pracy w sklepie, dbanie o czystość i estetykę w miejscu pracy, przyjmowanie należności za sprzedany towar, przyjmowanie towaru i sprawdzanie go pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowanie produktu do sprzedaży, informowanie nabywcy o produktach sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Tuliszków (wielkopolskie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Specjalista wysokiej klasy, diagnozowanie usterek w samochodach Renault. Dyspozycyjnośc w godz.: 8-21.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie kadr i płac,ZUS
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Chrzanów (małopolskie)