SPECJALISTA DS. KIEROWANIA PROJEKTAMI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KIEROWANIA PROJEKTAMI
Wynagrodzenie: od 2 520 PLN
Zakres obowiązków: - SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ- SPORZĄDZANIE PLANÓW PROJEKTOWYCH- NAPISANIE ARTYKUŁÓW ORAZ NAGRANIA WIDEO Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI.Wynagrodzenie nie mniej niż 35 złotych brutto za godzinę, tj. 2520 zł brutto miesięcznie. Wymiar czasu pracy: 72 godziny miesięcznie tj. 18 godzin tyogdniowo
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ- SPORZĄDZANIE PLANÓW PROJEKTOWYCH- NAPISANIE ARTYKUŁÓW ORAZ NAGRANIA WIDEO Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI.Wynagrodzenie nie mniej niż 35 złotych brutto za godzinę, tj. 2520 zł brutto miesięcznie. Wymiar czasu pracy: 72 godziny miesięcznie tj. 18 godzin tyogdniowo
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 18
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 72
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 520 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie nie mniej niż 35 złotych brutto za godzinę, tj. 2520 zł brutto miesięcznie. Wymiar czasu pracy: 72 godziny miesięcznie tj. 18 godzin tyogdniowo
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KIEROWANIA PROJEKTAMI
Data rozpoczęcia pracy: 27.01.2020
Data zakończenia pracy: 26.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymiar czasu pracy: 72 godziny miesięcznie tj. 18 godzin tygodniowo; kierunek wykształcenia: inżyneria programowa; wynagrodzenie: nie mniej niż 35 złotych brutto za godzinę, tj. 2520 zł brutto miesięcznie
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 23.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab5afeb0412cb50776e647337353bac2
Podobne oferty pracy
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
- znajomość urządzeń: fax, skaner, oraz programów word, excel, urządzeń wielifunkcyjnych- kontakt z dokumentami z uwzględnieniem specyfiki prowadzonej działalności( fryzjerstwo)- wykonywanie raportów- wystawianie faktur- telefoniczne umawianie na spotkania takie w języku ukraińskim- proponowanie klientom usług firmy - znajomość brańzy fryzjerskiej
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Łódź (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawy dotyczące działalności eksploatacyjnej, remontowej i inwestycyjnej związane z obiektami małej architekrury miejskiej( place zabaw, place do ćwiczeń, molo, poidełka)
Zarząd Dróg i Zieleni - 2018-11-28 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-11-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
-aktywne pozyskiwanie nowych Klientów zainteresowanych usługami HR;-budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami;-stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;-realizacja założonych celów;-praca na wewnętrznym systemie CRM,- raportowanie wykonanych działań.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-05-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
nawiązanie kontaktów z kontrahentami i klientami w celu załatwienia i przyjęcia zleceń oraz ich realizacji, organizacja transportu i odbioru towarów oraz ich dostarczenie do portu lotniczego, przyjęcie zapłat
PAN NAM SERVICES Sp. z o. o.. - 2019-07-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ustawianie maszyny, zakładanie rolek papieru na maszynę , nawijanie rolek, sprzątnie (rolki do maszyny o wadze 400kg zakłada się przy pomocy wózka ręcznego).
EUREKA Waldemar Chmiel - 2019-07-05 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku wietnamskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
§ przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych,§ aktywne poszukiwanie darczyńców korporacyjnych i sponsorów, § organizowanie skutecznych kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy na rzecz organizacji,§ reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych§ redagowanie artykułów i informacji związanych z działalnością Fundacji (m.in. na stronę internetową i strony społecznościowe).Wymagania:§ empatia, umiejętność nawiązywania kontaktów,§ kreatywność, umiejętność redagowania pism, notatek, wniosków o dotacje.§ umiejętność analizy danych i znajomość narzędzi do monitorowania działań w internecie§ proaktywność, samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji,§ wykształcenie wyższe§ znajomość języka angielskiego§ umiejętność negocjacji oraz budowania długotrwałych relacji zawodowych§ nastawienie na cel, kreatywność, inicjatywa, rzetelność.
FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
zapewnienie obsługi kadrowo- płacowej pracowników
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Zgorzelec (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-11-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z klientami, w szczególności z terenu Indii- opracowywanie planów marketingowych- negocjowanie warunków współpracy- przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2020-08-20 - Łódź (łódzkie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.09.2018 r. do 31.08.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.09.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie student lub wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu ms office w szczególności ms excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie,OPCJA 2: dobra znajmość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie,OPCJA 3: dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Katowice (śląskie)
Tworzenie planów produkcyjnych długo i krótko okresowych. Monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego, surowców, przypraw i materiałów pomocniczych. Planowanie zakupów w oparciu o plany produkcyjne. Monitorowanie i optymalizacja cen. Zapewnienie terminowości realizacji kontraktów. Rozliczanie planu produkcyjnego. Rozliczanie zużycia surowców i materiałów pomocniczych. Monitorowanie wydajności linii produkcyjnych. Analiza danych produkcyjnych. Współpraca z działami w Zakładzie
ANIMEX FOODS SP Z O.O. - 2020-09-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej oraz posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej,- biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,- biegła obsługa komputera, - znajomość programu kadry i płace oraz Płatnik,- samodzielność w pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. - 2019-03-12 - Racibórz (śląskie)
Nadzór i obsługa urządzeń laboratoryjnych, wykonywanie analiz wg. znormalizowanych metod badawczych oraz metod opracowanych w CBR, prowadzenie rejestru próbek, prowadzenie zapisów z badań w książkach analiz, pobór próbek z autocystern oraz ze zbiorników i miejsc poboru na instalacjach produkcyjnych
FLUKAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przyjmowanie zleceń przewozowych na wynajem autokarów, ustalanie harmonogramu przewozów, wypisywanie kart drogowych i delegacji, rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Olesno (opolskie)
1. Opracowywanie planów rozwoju.2. Opracowywanie i aktualizowanie długoletnich strategii rozwoju Spółk.3. Opracowywanie i opiniowanie planowanych zadań inwestycyjnych, w tym zakresu i harmonogramów.4. Współuczestnictwo w przygotowaniu programu przedsięwzięć inwestycyjnych.5. Organizowanie i uczestnictwo w komisjach odbioru wykonywanych robót. 6. Współudział przy pozyskiwaniu finansowania inwestycji ze źródeł zewnętrznych.
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2018-12-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Przygotowanie ofert do kontraktów
Pavimental Polska Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Trzebinia (małopolskie)
przygotowanie raportów finansowych, tworzenie analiz i symulacji finansowych, analiza i bieżąca kontrola kosztów, udział w przygotowywaniu prognoz finansowych Spółki, wsparcie procesu zamykania ksiąg, współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu;Obsługa przydzielonych do stanowiska zleceń umów sprzedaży , szczególnie w zakresie Sporządzania dokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu informatycznego spółki;Koordynowanie realizacji zleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresow gwarancyjnych i rekojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budówUczestnictwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umów sprzedaży;Uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmiotu, któremu powierzone będzie podwykonastwo robót lub wykonanie uslougi;Prowadzenie porcesu realizacji zleceńumów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnejWspólpraca z innymi komórkami organizacyjnymi spólki;Miejsce pracy: ul. Hubska 6, 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.pl Oferta w sali: D
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-11-12 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sprzedazy w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 07 sierpnia 2017 r. o konkursie - nr O.Kdr-111-12/17. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu..- Sąd dysponuje 1 wolnym stanowiskiem pracy w grupie urzędnicy (stanowisko: specjalista ds. inwestycji i remontów).- Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:- opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań,- opracowaniei weryfikacja kosztorysów inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiarów/obmiarów robót,- opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi /pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie,- uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót,- współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.- Praca: 7:30-15:30.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: wrzesień / październik 2017 r.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych.2. Administrowanie urlopami i zwolnieniami lekarskimi.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.4. Kontrola badań lekarskich i bhp.5. Przygotowywanie dokumentów do naliczania płac.6. Przygotowywanie umów cywilno-prawnych.7. Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości dot. zatrudnienia.8. Obsługa programu Płatnik (rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników).9. Prowadzenie ZFŚS.
CENTRUM KULTURY - 2018-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dotychczasowych kontaktów / głównie klientów rynków wschodnich/, prowadzenie dokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert handlowych na rynki wschodnie, promocja zewnętrzna
Gołębiowski Krzysztof Oskoła - 2016-08-23 - Józefów (mazowieckie)
praca w sklepie ogólnospożywczym
Lidia Orlean - 2016-10-12 - Sosnowiec (śląskie)