SPECJALISTA DS. KADROWO-PLACOWYCH Szczecin oferta pracy SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWO-PLACOWYCH
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ORAZ PEŁNA OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW I ZLECENIODAWCÓW, PROWADZENIE SZCZEGÓŁOWEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJROZMOWA KWALIFIKACYJNA: KIEROWNIK DS KADR I PŁAC, POK. NR 8, ul. KLONOWICA 3C, 71-241 Szczecin
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KLONOWICA 3C, 71-241 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ORAZ PEŁNA OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW I ZLECENIODAWCÓW, PROWADZENIE SZCZEGÓŁOWEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJROZMOWA KWALIFIKACYJNA: KIEROWNIK DS KADR I PŁAC, POK. NR 8, ul. KLONOWICA 3C, 71-241 Szczecin
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADROWO-PLACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw wynagrodzeń
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: EKONOMIA
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKU DOCHODOWEGO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8522252992
danePracodawcy_regon: 811907212
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
KLONOWICA 3C, 71-241 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA ADRES E-MAIL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Ulica pracodawcy: KLONOWICA
Numer budynku pracodawcy: 3C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 26.06.2020
Oferta pracy ważna do: 24.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d1bb1a68b7da4eca08ed1acbf98850ff
Podobne oferty pracy
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów kluczowych firmy, negocjowanie warunków oferowanych usług z klientami pochodzącymi głównie ze Wschodu.
OLEGAL Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-15 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Wyszków (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branżysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadańinwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowańprzetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacjimateriałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających zniej należności, przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych ikontrolowanie realizacji tych umów, prowadzenieewidencji zużycia mediów wskazanych w pkt 4), analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, zabezpieczenie pracowników referatu wykonujących roboty sanitarne w narzędzia, ubrania robocze, środki ochrony, sporządzenierozliczenia czasu pracy konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie, sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków inieprawidłowości, wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosków o wydanie pozwolenia na budowę, ozmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia izakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom, terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych oraz przestrzeganie dyscypliny służbowej, - wykonanieprogramów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów, udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udział w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorysów powykonawczych, uwzględnianie wplanach remontów i inwestycji warunków ochronyprzeciwpożarowej, sprawdzanie i opiniowanieprogramów funkcjonalnoużytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Praca w godz. 11-19, 13-21 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.Dźwiganie do 15 kg.
RESUME JAWORSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
WYMAGANIAObsługa klientów,Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,Wstępna selekcja,Aktywne poszukiwanie kandydatów,Przygotowanie zestawień i raportów rekrutacyjnych.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-07 - Przemyśl (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa Klienta, wystawianie faktur, przyjmowanie towaru na magazyn, obsługa poczty elektronicznej, obsługa wózka widłowego.
TABAL Spółka z o.o. - 2019-09-25 - Mielec (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
/ PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych. Dekretacja dokumentów księgowych. Wprowadzanie dokumentów księgowych do program FK. Przygotowywanie przelewów w systemie FK. Przyjmowanie, pieczętowanie i opisywanie dokumentów.- Wynagrodzenie: od 2500-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po roztrzygnięciu naboru pod koniec 2016r.- Praca: 7:30-15:30.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
Obsługa systemu Symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja urządzeń oraz instalacja i konfiguracja. System i rozkład pracy: trzy zmiany (8.00-16.00, 9.00-17.00, 10.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w Banku Pekao S.A.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2019-07-17 - Myślenice (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz, załadunek oraz rozładunek towarów na terenie kraju.
"Stępień-Transport" Radosław Stępień - 2016-04-29 - Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych, remontowych (przygotowywanie korespondencji i określenie zakresu robót dla zadań wykonywanych środkami własnymi, szacowanie kosztów), udział w przygotowaniu założeń do opracowań dokumentacji technicznej i jej weryfikacja, współpraca z dostawcami usług podczas realizacji procesu projektowego oraz budowlanego, udział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw z zakresu infrastruktury i aparatury, przygotowywanie dokumentacji do postępowań o zamówienie publiczne, koordynacja działań na linii inwestor - inspektor nadzoru - kierownik budowy- urząd administracji, udział w obrotach robót budowlanych i dostaw aparatury, klasyfikacja nabywanych maszyn i urządzeń, wystawianie dokumentów OT, przygotowywanie i nadzór nad realizacją wymaganych przeglądów stanu technicznego budynków i instalacji, prowadzenie zagadnień związanych z najmami, dzierżawami, zbyciem mienia.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2017-07-03 - Wadowice (małopolskie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z ofertą
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bytów (pomorskie)
wykonywanie tatuażuprzygotowanie szkicu odpowiadającego upodobaniom klientaumowa zlecenie, ilość godzin w miesiącu około 80przewidywany okres wykonywania pracy 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa ( Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2019-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta arabskojezycznego
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku ukraińskim, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami, realizowanie planów sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych w języku ukraińskim(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Łomazy (lubelskie)
-sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towaru na stan magazynowy, przygotowywanie towaru do wysyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, nadzór nad pracownikami, szkolenie nowych pracowników i wsparcie ich wn zakresie błędnych artykułów, obsługa programu Return Client i / lub Zalos
kontakt przez PUP - 2019-12-17 - Świebodzin (lubuskie)
układanie kostki
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Cedzyna (świętokrzyskie)
obsługa klientów zagranicznych z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Zarządzanie transportem klientów angielsko- portugalsko- i włoskojęzycznych;- Planowanie zamówień na wszystkie wymagane rodzaje transportu zgodnie z ustalonymi wymaganiami klienta;- Optymalizacja transportu poprzez konsolidację zleceń klientów;- Tworzenie dokumentacji związanej z przesyłką;- Koordynowanie osób trzecich zaangażowanych w egzekucję;- Zarządzanie dokumentami związanymi z transportem;- Potwierdzanie statusu przesyłek/zamówień; - Raportowanie w czasie eskalacji do swojego kierownictwa liniowego; - Wspieranie wdrażania nowych procesów poprzez działania takie jak dostarczanie danych wejściowych, testowanie. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2020-03-20 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)