SPECJALISTA DS KADROWO- PŁACOWYCH Dołhobyczów oferta pracy Masarnia z Ubojnią Adam Kurantowicz
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADROWO- PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr w firmie, naliczanie składek ZUS i PIT 4, praca na programach Płatnik i Gratyfikant GT, Współpraca z PUP w zakresie pozyskiwania środkówwykonywanie prac biurowych i kadrowych, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczeń wynagrodzeń.
Data publikacji: 2018-11-29
Lokalizacja: Dołhobyczów (lubelskie)
Pracodawca: Masarnia z Ubojnią Adam Kurantowicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spółdzielcza 2N, 22-540 Dołhobyczów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kadr w firmie, naliczanie składek ZUS i PIT 4, praca na programach Płatnik i Gratyfikant GT, Współpraca z PUP w zakresie pozyskiwania środkówwykonywanie prac biurowych i kadrowych, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczeń wynagrodzeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADROWO- PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dołhobyczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hrubieszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dołhobyczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów Prawa Pracy, przepisów o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego, obsługa programów Płatnik Gratyfikant GT, PFRON
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Masarnia z Ubojnią Adam Kurantowicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Adres pracodawcy:
Ceglana 25, 22-500 Hrubieszów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: hrubieszowski
Gmina pracodawcy: Hrubieszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Hrubieszów
Ulica pracodawcy: Ceglana
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 30.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca związana z zarządzaniem nieruchomości i wspólnot oraz administrowanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Sosnowiec (śląskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie kosztorysów prowadzonych robót, organizacja i pozyskiwanie pracy grupy budowlanej. Sporadyczne wydanie dyspozycji w terenie i dostarczenie dokumentacji na terenie Polski.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Piła (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Twardogóra (dolnośląskie)
sprzedaż urządzeń grzewczych, tworzenie i wysyłka ofert, opracowanie baz klientów, aktywna obsługa klientów, wyjazdy służbowe
"Moderator" Sp. z o.o. w Hajnówce - 2016-01-27 - Hajnówka (podlaskie)
Planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zadań wydziału produkującego meble ogrodowe.
Trimex spółka z o.o. - 2016-08-19 - Brody Małe (lubelskie)
dbanie o stan magazynowy, przygotowywanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Rumoka (mazowieckie)
- Poprawne i terminowe wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi, wystawianie not korygujących. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Dbanie o dokumentację handlową. Przygotowywanie i wysyłka poczty. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu informatycznego. Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej. Kontakt z klientami i przewoźnikami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń, opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla w/w form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-07-19 - Poznań (wielkopolskie)
-bezpośrednia sprzedaż samochodów w Salonie PEUGEOT,-aktywne pozyskiwanie klientów,-analiza potrzeb klientów,-prezentacja samochodów,-przeprowadzanie jazd próbnych,-budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki na rynku lokalnym godziny pracy: system równoważny czasu pracy
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
marketing internetowy, promowanie produktu w sieci, tworzenie kampanii reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi
EXPRAN Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Morzywół (świętokrzyskie)
obsługa klienta w sklepie Żabka (1 osoba przy ul. Polnej 2A, a druga przy ul. Traugutta 2A), dla 1 osoby praca na 1/2 etatu (wynagrodzenie: 1000,00 zł brutto)
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ŻABKA" BEATA NOWAK - 2017-09-04 - Lubin (dolnośląskie)
lokalizowanie usterek linii produkcyjnych, optymalizowanie programów sterujących, , raportowanie przebiegu wykonanych prac, obsługa systemu SAP
Can-Pack Spółka Akcyjna w Krakowie - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie prac związanych z obsługą magazynu części zamiennych, obsługa dostaw części, przyjęcie i wydanie towaru z magazynu, obsługa programów komputerowych do odbioru i zamawiania części, obsługa programów serwisu, przygotowanie dokumentów FV, OZ, WZ, Obsługa programów Outlook, Excel. Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie zamawiania i sprzedaży części zamiennych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: Mechanik Samochodowy lub Elektromechanik Samochodowy lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane (mogą być absolwenci). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-754-00-41) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 73 - go Pułku Piechoty 1, 40-496 Katowice) lub e-mail: k.brodowicz (at) eurokas.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO "EURO-KAS"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie działań sprzedażowych dla posiadanych Klientów zagranicznych i pozyskiwanie nowych Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientami Bieżące wsparcie działań Managera Regionu Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy z Klientami Monitorowanie bieżących działań, nadzór nad terminowością i jakością realizowanych zamówień Analiza zagranicznych rynków oświetlenia
ES-SYSTEM S.A. - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, dokumentacja, sprzedaż telefoniczna
kontakt przez OHP - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)
nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Serwer 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; kreatywne rozwiązywanie problemów, proponowanie i wdrażanie zmian, przygotowywanie planów marketingowych, realizacje strategi marketingowych,tworzenie strategi sprzedaży nowych asortymentów,monitorowanie i analiza rynku pracy pod katem potrzeb klientów,działań konkurencji,bierzących trendów marketingowych,przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych,wdrażanie narzędzi i programów wspierających sprzedaż,przygotowywanie materiałów promocyjnych,. Prowadzenie stron internetowych.Dbanie o efektywną komunikację projektów, koordynowanie informacji pomiędzy działaniami.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
Pakowanie gotowych wyrobów ceramicznych . Praca w systemie 2 zmianowym (06:00-14:00, 14:00-22:00). Data rozpoczęcia pracy październik/listopad 2018. Proponowane wynagrodzenie od 2100 zł brutto miesięcznie (pracodawca zapewnia opiekę medyczną Medicover, benefity w ramach projektu socjalnego m.in.: wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, piknik pracowniczy).
Zakłady Ceramiczne Bolesławiec Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
doradztwo, przygotowanie aplikacji,rozliczanie projektu,inwestycje greenfields (od zera)
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Łódź (łódzkie)
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów finansowych dotyczących projektów- sporządzanie przelewów i przesyłanie ich do banku w systemie elektronicznym- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych odnoszących się do projektów- bieżąca analiza realizacji budżetów projektów w zakresie zaplanowanych kosztów i przychodów
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-04-24 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie list płac, odprowadzanie opłat ZUS i inne
Gimnazjum Publiczne nr 4 - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, budowanie bazy klientów oraz pozytywnego wizerunku firmy
LukasMedia Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Lublin (lubelskie)
- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)