SPECJALISTA BHP Poznań oferta pracy 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Stanowisko: SPECJALISTA BHP
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń, opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla w/w form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
Data publikacji: 2016-07-19
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOJSKA POLSKIEGO 86/90, 60-628 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń, opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla w/w form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 1 rok
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowo: przygotowanie pedagogiczne; co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w służbie bhp; wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP
Nazwa pracodawcy:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 86/90, 60-628 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia telefoniczne, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 86
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 19.07.2016
Oferta pracy ważna do: 18.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizowanie stanowiska sprzedaży , Sprzedaż towaru na targowiskach .
"VASYL" Vasyl Zaytsev - 2017-12-21 - Oława (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
wyszukiwanie zamówień, sporzadzanie raportów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie i wyceny, kontakt z odbiorcami, monitorowanie realizacji zamówień
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Asystowanie i wspieranie nauczyciela przedszkola w organizacji klasy, uzupełnianiu dokumentacji w języku angielskim i w swoim języku ojczystym, dbanie o higienę i bezpieczeństwo w klasie i dzieci. Komunikacja z rodzicami dzieci w języku angielskim. 40 godzin pracy tygodniowo, 160 godzin pracy miesięcznie.
Minakshi Sharma American School of Wroclaw - 2016-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-09-07 - Leszno (wielkopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży, obsługa dokumentów związanych z zakupem towarów, kontakt z kontrahentami
TMC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-01 - Węgrowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa sprzedaży internetowej, pakowanie przesyłek do kienta
"DRACO" RAFAŁ BUJAK - 2016-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zarządzanie zmianami2. Zarządzanie kompilacją kodu3. Zarządzanie procesami i kontrola zgodności z przepisami4. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę o ile nie są niezgodne z prawem.Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, tworzenie bazy danych klientów, sprzedaż reklam dźwiękowych, obsługa programu komputerowego, praca kilka godzin dziennie
"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Wołomin (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Nauka:- wdrażania do realizacji bieżacych zamówień klientów,- obsługi systemów obsługi sprzedaży SUBIEKT,- sporządzania ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Konin (wielkopolskie)
prowadzenie rekrutacji, dokumentacji i akt osobowych pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
NEW WORK PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska w branży HORECA
"Młyn Gąsiorowo" Adrianna Machnacz - 2015-11-27 - Gąsiorowo (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Zawady (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy. Stawka za jedną zrekrutowaną osobę wynosi 40 zł brutto. Rekrutacja tylko za pośrednictwem strony internetowej www.blueducation.pl/ zakładka praca.
Blue Education - 2018-07-25 - Będzin (śląskie)
Osoba będzie wystawiała faktury klientom firmy jak również korekty, noty korygujące i przede wszystkim będzie podejmowała wszelkie kroki do egzekwowania należności, tzn. wysyłanie wezwań, upomnień, kontakt telefoniczny. Jak również sporządzanie przeciwko dłużnikom firmy dokumentów i kierowanie ich do kancelarii prawnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Marki (mazowieckie)
•Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz dobrych relacji z partnerami krajowymi, •Przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur (Program Symfonia Handel) •Organizowanie i wykonywanie zleceń transportowych, •Monitorowanie płatności i wysyłek, •Stałe i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, •Czynny udział w targach branżowych
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów.Odbieranie telefonów. Przygotowywanie towarów do sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Słupca (wielkopolskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRACOWNIK BUDOWLANY-SZPACHLOWANIE-MALOWANIE-TAPETOWANIE-ZABUDOWA G/KMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :DEBICA I OKOLICE
F.H.U. "INSTAL GREG" WYSTĘPEK GRZEGORZ - 2017-03-02 - Żyraków (podkarpackie)
Obsługa klientów biura podróży, proponowane wynagrodzenie od 2000 zł brutto - do negocjacji, w zależności od kwalifikacji. Praca w godzinach 09.30 - 17.30
Axis Agencja Gospodarcza Elżbieta Śliwko - 2017-10-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-09-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, US, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, doświadczenie zawodwe mile widziane
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kiełpiny (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)