SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Wrocław oferta pracy HR OUTSOURCING-KADRY I PŁACE JOLANTA SYKUT
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie płac, zasiłków. Oferta dopstępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 606 385 737.
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: HR OUTSOURCING-KADRY I PŁACE JOLANTA SYKUT
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solidarności 1/3/5/523, 53-661 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie płac, zasiłków. Oferta dopstępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 606 385 737.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 523
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, mile widziane administracyjne, staż pracy: rok na podobnym stanowisku, znajomość praca pracy, ubezpieczeń i podatków, obsługa komputera, Płatnik ZUS, programu kadrowo-płacowego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: HR OUTSOURCING-KADRY I PŁACE JOLANTA SYKUT
danePracodawcy_nip: 8951315144
danePracodawcy_regon: 369691946
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Solidarności 1/3/5/523, 53-661 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Solidarności
Numer budynku pracodawcy: 1/3/5
danePracodawcy_nrLokalu: 523
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441590
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8c2fe7cca13907042d93647edf50cea
Podobne oferty pracy
wprowadzanie faktur do systemu, sprawdzanie statusów transprtów, kontakt z klientem, segregacja dokumentów, przygotowanie poczty
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pogorzyce (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
•Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
ELPIGAZ Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie gazetek promocyjnych, uakyualnienie strony internetowej
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2017-04-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
F.H.U. "PINEWOOD" s.c. Klaudia Kiepura, Jarosław Kiepura - 2016-03-10 - Osielec (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Puławy (lubelskie)
Obsługa mailowa i telefoniczna, realizacja zamówień, przygotoywanie ofert eksportowych, analizę raportów sprzedaży.
"CONSALNET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Wiechlice (lubuskie)
zakres obowiązków: utrzymywanie dobrych relacji z klientami; nadzorowanie sprzedaży; opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce;
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów krajowych i zagranicznych (ofertowanie,przyjmowanie, ewidencja i rozpisywanie zamówień, fakturowanie);odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności, nadzór nad prawidłowym obiegiem reklamacji; mile widziane zainteresowanie tematyką mody i wzornictwa; pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnią tradycją oraz możliwość realizacji własnych ambicji; wynagrodzenie 2000zł brutto +500zł premia uznaniowa; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-01-29 - Słupsk (pomorskie)
zarządzanie systemem SAP
MM Systemy - 2019-09-20 - Kąty Opolskie (opolskie)
Rozliczanie bieżące firm pod kątem kadr, płac, ZUS.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.
Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2020-05-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wystawianie fakturPrzygotowywanie i kompletowanie dokumentacji księgowejNadzór nad przepływami pieniężnymi (przelewy, płatności)Kontrola prawidłowości transakcji finansowych i rozliczeń
BetoPro Paweł Kaczor, Jacek Kuś S.C. - 2019-09-23 - Łowicz (łódzkie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
- identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanekrekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy,uregulowań prawnych, ocena przydatności źródeł wiedzy okandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określeniaprocedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych izewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;- ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;- współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia wPrzedsiębiorstwie;-sprawne posługiwanie się językiem rosyjskim w celu rekrutacji do pracy cudzoziemców ze Wschodu;-wyjazdy służbowe w celach rekrutacyjnych kandydatów.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chinskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-05 - Mława (mazowieckie)
koordynowanie pracy magazynów zewnętrznych w Polsce i za granicą: kontrola stanów magazynowych, koordynowanie dostaw, przyjmowanie towarów, organizacja i obsługa transportów LTL, FTL,FCL - krajowych oraz zagranicznych, zapewnienie, organizacja i nadzór nad środkami i procesem transportu w firmie, terminowe kompletowanie i przekazywanie dokumentów wysyłkowych, odpowiedzialność za kompleksową realizację procesu logistycznego, analiza i negocjacja warunków handlowych i umów logistycznych, prowadzenie bieżącej oceny dostawców oraz analiza rynku transportowego, przygotowywanie raportów logistycznych oraz z wykonanych zadań, przygotowywanie procedur wewnętrznych
"PURINOVA" Sp. z o.o. - 2019-10-28 - Tarnów (małopolskie)
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
Tworzenie ofert na usługi gastronomiczne i hotelowe dla kontrahentów grupowych - głównie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej ( ze względu na duże obłożenie obiektu grupami z Ukrainy). Obsługa kawiarni hoterlowej, obsługa gości hotelowych, obsługa faksu, ksero i innych urządzeń biurowych, organizacja i obsługa konferencji i przyjęć okolicznościowych. Prowadzenie magazynów i zaopatrzenie.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie kadr i płac
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Sosnowiec (śląskie)
Kompleksowa obsługa sekretariatu i biura, przyjmowanie gości i obsługa spotkań, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami i dostawcami ,realizacja bieżących zadań zlecanych przez Dyrektora Oddziału oraz wsparcie pracowników w sprawach administracyjnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, nadawanie przesyłek i ich ewidencjonowanie, wsparcie w sprawach kadrowych i finansowych (współpraca z księgowym).
"HYDROSPRZĘT" SPÓŁKA JAWNA WIESŁAW KUKLA I ELŻBIETA KUKLA - 2019-07-11 - Bieniewo-Parcela (mazowieckie)
zgodnie ze złożonym wnioskiem o prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż materiałów wykończeniowych, budowlanych, drzwi, podłóg, ścian. Wydawanie towaru oraz dostarczanie do klienta.
"BAS" S.C., BEATA I ANDRZEJ SMOGORZEWSCY - 2019-05-15 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA,SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BRANŻY OGRODNICZEJ,REALIZACJA WYCEN.
SKLEP INTERNETOWY "OGRÓDMACIEJA.PL" MACIEJ MAJDA - 2016-02-18 - Bienice (zachodniopomorskie)
Analiza plików Excel, obsługa aplikacji. organizacja pracy podległych pracowników
RBS Media Sp z o.o. sp k. - 2016-10-04 - Ławnica (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedażpwej, pozyskiwanie nowych odbiorców.
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2019-02-22 - Ciechanów (mazowieckie)
wykształcenie średnie, 3 lata doświadczenia na ww stanowisku;prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa oprogramowania kadrowego, płacowego, ZUS, PFRON, listy płac, obsługa programu Płatnik;wynagrodzenie: 20 zł brutto za godzinę
PABLO PAWEŁ SPYCHAŁA - 2020-01-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
rejestracja dokumentów obrotu gospodarczego w informatycznym systemie rachunkowym
Zbigniew Adamiak Spółka z O.O. - 2018-06-01 - Zduńska Wola (łódzkie)