SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorska Wojewódkza Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów ZUS, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo-płacowych
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorska Wojewódkza Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń 11/13, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentów ZUS, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo-płacowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : znajomość programu Płatnik
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorska Wojewódkza Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń 11/13, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy wysłać na adres: kujawsko-pomorska (at) ohp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Numer budynku pracodawcy: 11/13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?850ce790c7f87f60efaa1ab1405747a1
Podobne oferty pracy
Montaż mebli
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Przełęk Kościelny (warmińsko-mazurskie)
analiza rynku i ofert konkurencji, realizowanie planów sprzedażowych, sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2019-11-08 - Kwidzyn (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; znajomość obsługi komputera; znajomość branży budowlanej; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa programu Subiekt; sporządzanie ofert handlowych; analiza ekonomiczo-finansowa; ciągła inwentaryzacja; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie sponsorów, poszukiwanie źródeł finansowania (dotacjeunijne, rządowe etc.), kontakt z kontrahentami, przedstawianie ofertypracodawcy, praca w godz. 8-16
Fundacja Football Academy Group - 2016-04-25 - Opole (opolskie)
praca biurowa, kontakt mailowy oraz telefoniczny z producentami oraz klientami
"EXPORUN POLSKA" Sp. z o.o. - 2019-07-12 - Poznań (wielkopolskie)
- Obsługa zapytań graczy (głównie graczy online) w języku portugalskim (odmiana brazylijska) oraz koreańskim. Obsługa zapytań graczy z Portugalii, Brazylii oraz Korei. Praca na komputerze w systemie ticketowym. Obsługa zapytań z czatu, e-maila, for internetowych oraz Socjal Media.- Wynagrodzenie: 5300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie w branży gier komputerowych lub obsłudze klienta mile widziane, ale nie wymagane. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość języka portugalskiego w stopniu C1 w piśmie. Wymagana znajomość języka koreańskiego w stopniu B2 w piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Uwagi: Znajomość języków obcych będzie sprawdzana wewnętrznymi testami językowymi firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Katowice (śląskie)
- rozliczanie sald palet z dostawcami i odbiorcami;- rozliczanie obciążeń za niezwrócone palety;- ewidencja ruchów palet z odbiorcami;- ewidencja ruchów palet z firmami transportowymi;- przygotowanie raportów ze stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Skórcz (pomorskie)
bieżące kontakty z klientami niemieckojęzycznymi, pilotowanie i realizacja zawartych kontraktów handlowych, analiza faktur sprzedażowych
Carbo Holding Sp. z o.o - 2017-02-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności;Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami;Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawnicząProwadzenie kadr. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-05-15 - Słupsk (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji, selekcji kandydatów na różne stanoiwska. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
malowanie powierzchni budowlanych, gruntowanie i przygotowywanie powierzchni do malowania, utrzymanie porzadku w miejscu pracy, praca w zespole
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gołębiew Nowy (łódzkie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-09-08 - Świdnica (dolnośląskie)
pomoc przy negocjowaniu cen i umów, pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentamii , poszukiwanie nowych kontraktów,wielokierunkowe rozpoznawanie międzynarodowego rynku gier , dbanie o utrzymanie pozytywnych kontaktów z partnerami
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-04-26 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Obsługa klienta w j. rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie dokumentów księgowych, uzgadnianie sald, wykonywanie przelewów bankowych, dekretowanie dokumentów księgowych
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "HONORATA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-23 - Lędziny (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
praca w biurze oraz terenie, kontakty z klientami zewnętrznymi, prowadzenie samochodu służbowego, obsługa urządzeń biurowych
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie - 2020-01-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa komputera oraz znajomość systemów informatycznych, w tym programu EDINET, my Raben, Streamsoft - sporządzanie faktur sprzedaży- współpraca z kontrahentami w zakresie realizacji zamówień- zakładanie i realizacja zleceń transprtowych na wysyłkę towaru- nadzór nad magazynem wyrobów gotowych (przyjęcia i wydania magazynowe)
Animak-Kopcza sp.j. - 2019-02-22 - Legnica (dolnośląskie)
- Koordynacja przeglądów technicznych obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego, w tym prowadzenie rejestru książek obiektów, prowadzenie rejestru okresowych przeglądów technicznych oraz koordynacja i nadzór nad terminem przeglądów technicznych, koordynacja i nadzór nad terminem przeglądów technicznych, koordynacja i nadzór nad realizacją planów remontów na dany rok, koordynacja i nadzór nad realizacją planu likwidacji na dany rok, rejestracja i weryfikacja wniosków remontowych, praca w komisjach przetargowych dla zadań remontowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne.Wymagane co najmniej 3-letnie doświadczenia zawodowego. Wymagana znajmość procesów inwestycyjnych, wymagana znajomość ustawy prawo budowlane. Wymagana obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-15 - Katowice (śląskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); – sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; – sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; – sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; – rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; – sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; – współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);
Belosrevel Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, II zmiany
Zakład Meblowy LAYMAN Ryszard Seroka - 2017-05-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.Oferujemy umowę o pracę na czas określony. Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie od 2.800 zł. + dodatek za wieloletnią pracę.
Opera NOVA w Bydgoszczy - 2019-08-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń związanych z IT, obiektem, infrastrukturą i sprawami technicznymi, koordynowanie zgłoszeń: rejestracja, kategoryzacja, nadawanie priorytetów, aktualizacja statusów. Zbieranie, weryfikowanie, analizowanie i przekazywanie informacji. Aktywny udział w poszukiwaniu rozwiązań i usprawnień. Utrzymywanie dobrych relacji z klientem, współpracownikami, dostawcami usług.Przygotowywanie raportów i analiz. Wsparcie kontroli jakości. Rejestracja spraw do wyjaśnienia. Wyjaśnianie rozbieżności systemowych. Projekty specjalne. Dbałość o przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Robakowo (wielkopolskie)
Skuteczne realizowanie strategii firmy poprzez właściwe zarządzanie rynkiem wschodnim.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki: Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów Wyszukiwanie poddostawców alternatywnych Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych Dynamizm i otwartość Biegła znajomość MS ExcelOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Wystawianie faktur sprzedażowych i rozliczanie paragonów fiskalnych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne MuzeumObsługa elektronicznego systemu bankowego, przygotowywanie przelewów bankowych i ich księgowanie. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.- Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.-
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-02-06 - Bytom (śląskie)
Poszukiwanie nowych Klientów, sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów, analiza rynku konkurencji
Polsko-Koreańskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe JOONGPOL Spółka z o.o. - 2018-03-14 - Mielec (podkarpackie)