SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Skierniewice oferta pracy "LINGA STOCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA" W LIKWIDACJI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: SPORZĄDZANIE I PROWADZENIE DOKUMENTACJI PŁACOWEJ, SPORZADZANIE DEKLARACJI PIT, PFRON, ZUS, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY , ROZLICZANIE URLOPÓW
Data publikacji: 2019-12-18
Lokalizacja: Skierniewice (łódzkie)
Pracodawca: "LINGA STOCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA" W LIKWIDACJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana III Sobieskiego 81, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPORZĄDZANIE I PROWADZENIE DOKUMENTACJI PŁACOWEJ, SPORZADZANIE DEKLARACJI PIT, PFRON, ZUS, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY , ROZLICZANIE URLOPÓW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skierniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Skierniewice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skierniewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: DOŚWIADCZENIE WYMAGANE
Nazwa pracodawcy: "LINGA STOCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA" W LIKWIDACJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 81, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + Skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Skierniewice
Gmina pracodawcy: Skierniewice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skierniewice
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 81
Profil działalności pracodawcy: Produkcja mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 17.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?539595fe044ecfb3ef8a4d279458af05
Podobne oferty pracy
wystawianie aukcji, przywożenie i wysyłanie towaru z Niemiec, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta sieciowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-14 - Gubin (lubuskie)
doczyszczanie obiektów biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy.Sporządzanie list płac.Sprawozdania GUS.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Obsługa programu płatnik.Sprawozdania do PFRON.Weryfikacja wstępna dokumentów źródłowych.Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów.Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników. Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca.Weryfikacja należności i zobowiązań spółki.Wsparcie w bieżących działaniach Głównej Księgowej.Praca w godz. 8-12.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Nowa Sól (lubuskie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzania procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klietna
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. procesu wycinania i spawania
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2018-03-26 - Wojnicz (małopolskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-10-03 - Koluszki (łódzkie)
obsługa klientów, współpraca z kontrahentami z Chin, pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z producentami i dostawcami towarów z Chin i z Azji, pozyskanie klientów hurtowników z tak zwanych skleów chińskich połozonych poza warszawą
kontakt przez PUP - 2020-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace pomocnicze na produkcji, pomoc w przygotowaniu maszyny, wykonywanie konserwacji, dbałość o czystość maszyny, dostarczanie materiałów na produkcję
MMP NEUPACK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, stała troska o wygląd i stan techniczny przy użyciu posiadanych narzędzi.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż systemów zabezpieczeń mienia, telewizji przemysłowej i systemów PPOŻ. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie hal produkcyjnych na terenie całej Polski
P&Z TECHNIK s.c. - 2016-06-10 - Dziedzice (opolskie)
obsługa klientów firmyanaliza potrzeb klienta oraz doradztwo techniczne w wyborze optymalnego rozwiązania w zakresie prezentowanej oferty,kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówieńprowaczenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2020-05-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów, prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjno-gospodarczych firmy
Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Zadania:- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Biznes Partner Mikołaj Roszczak - 2018-03-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, mailowy, telefoniczny kontakt z konsumentem w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-08-21 - Poznań (wielkopolskie)
-samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracownikom zatrudnionym w oparciu o umowę o pracę i umowy cywilnoprawne,-rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,-sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS,-obsługa zajęć komorniczych i sądowych oraz dokonywanie potrąceń,-tworzenie sprawozdań, zestawień płacowych,-sporządzanie raportów i deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz sprawozdań GUS,-wspieranie pracy działu w prowadzeniu dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie zasiłków chorobowych,-zakładanie i prowadzenie kart osobowych,-prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej.
Kancelaria Podatkowa MaWo Group sp. z o.o. - 2020-08-05 - Lubin (dolnośląskie)
Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, fakturowanie, prace biurowe - praca dla studentki lub osoby uczącej się zaocznie
TOPCAT POLSKA Marian Tobys - 2018-07-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
jw.
SPECJALISTYCZNE LABORATORIUM BADAWCZE ITA-TEST S.C. MAŁGORZATA CZAJKIEWICZ, IRENA KRUSZLENICKA - SZAPAŁAS - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej; kontrola stanu utrzymania obiektów oraz stref ochronnych; przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych; opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organa infrastruktury; wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Oczesały (mazowieckie)
do uzgodnienia
PPHiU H-GAZ M.Hliniak W.Hliniak Sp.j. - 2016-03-03 - Tyczyn (podkarpackie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami;współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz).
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-12-11 - Bytom (śląskie)
koordynacja obiegu informacji miedzy zleceniodawcami a urzędami, administrowanie danymi
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Goleniów (zachodniopomorskie)
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym faktur i dowodów księgowych. Nabycie umiejętności w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji księgowej;- bieżące uzgadnianie ksiąg rachunkowych;- prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania zgodnie z instrukcją rachunkowości oraz wydawanie ich pracownikom;- pomoc w przygotowaniu i wysyłce upomnień zaległości podatkowych. Zapoznanie się z procedurą wydawania i wysyłania upomnień;-pomoc w naliczaniu odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. Doświadczenie w zakresie naliczania funduszu;- nadawanie numeracji raportom kasowym. Doświadczenie w zakresie obiegu dokumentacji kasowej;- pomoc w przygotowywaniu do Archiwum Zakładowego dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej. Doświadczenie w zakresie archiwistyki
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
Aktywny udział w przetargach i tworzeniu ofert. Porządkowanie dokumentów w archiwach urzędów i instytucji publicznych oraz u klientów komercyjnych. Tworzenie normatywów dla klientów.
Archivio Sp. z o.o. - 2017-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa transakcji zakupów międzynarodowych. Pozyskiwanie i audyty dostawców, koordynacja dostaw.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kuśnie (łódzkie)