SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Siedlec oferta pracy Firma Zyguła Sp. z o.o. Sp. K
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prawidłowa i terminowa realizacja procesów kadrowych. Sporządzanie i naliczanie listy płac zgodnie z przpeisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Prowadzenie sprawozdawczości oraz sporządzanie deklaracji podatkowych.
Data publikacji: 2020-06-30
Lokalizacja: Siedlec (wielkopolskie)
Pracodawca: Firma Zyguła Sp. z o.o. Sp. K
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łąkowa 15a, 64-212 Siedlec, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prawidłowa i terminowa realizacja procesów kadrowych. Sporządzanie i naliczanie listy płac zgodnie z przpeisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Prowadzenie sprawozdawczości oraz sporządzanie deklaracji podatkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godz. 07:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3029
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomośc przepisów prawa pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Firma Zyguła Sp. z o.o. Sp. K
danePracodawcy_nip: 9231654278
danePracodawcy_regon: 300818100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Łąkowa 15a, 64-212 Siedlec, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: wolsztyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3029
Gmina pracodawcy: Siedlec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Siedlec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0913278
Ulica pracodawcy: Łąkowa
Numer budynku pracodawcy: 15a
Profil działalności pracodawcy: sprzedaz wyrobów z mięsa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5a4cbcb653927a6e2ab558c8ef30172
Podobne oferty pracy
Zarządzanie otwartymi incydentami w związku z umowami o gwarantowanym poziomie usług SLA Przejęcie odpowiedzialności za incydenty o wysokim priorytecie z wyłączeniem P1 incydentów Eskalacja do zespołów technicznych, w których incydenty mogły lub przekroczyły terminy ich rozwiązania Oznaczanie wiedzy / solucji do ponownego wykorzystania, tj.Przekazywanie informacji za pośrednictwem zespołuZarządzającego wiedzą Zapewnienie terminowej realizacji przydzielonych zadańKomunikowanie możliwych trendów w zakresie rodzajów rejestrowanych incydentów Pomoc w przekazywaniu Krytycznych incydentów do zespołu Major Incydent Management Współpraca z teamem Major Incydent Management w dostarczaniu kompleksowych powiadomień bizn esowych Zapewnienie nietechnicznego wsparcia administracyjnego podczas i po zamknięciu incydentów
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Łódź (łódzkie)
samodzielne prowadzeni erekrutacji, zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, wykonywanie w/w/ obowiązków na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zambrów (podlaskie)
Czynny udział w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wsparcie techniczno – logistyczne kierownika realizowanych projektów. Obsługa administracyjna projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, Doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu,Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura,Współpraca z biurem rachunkowym,Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,Przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych,Współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,Obsługa imprez wewnętrznych spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie Sekretariatu,Podejmowanie działań związanych z aktualizacją LSR,Obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, Prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową, Wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego,Weryfikacja wstępna i/lub sprawdzanie wniosków złożonych w ramach ogłoszonych konkursów, Prowadzenie i aktualizacja rejestru interesu członków Rady na potrzeby realizacji procedury oceny wniosków i wyboru operacji.Aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej.Dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy można uzyskać w siedzibie Biura Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi i pod nr:. telefonu: 86/47-35-335
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2017-01-18 - Łomża (podlaskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, tworzenie opisów oraz kontrola treści wprowadzonych produktów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
rekrutacja pracowników, podpisywanie umów,
MM WORK FORCE Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Prowadzenie negocjacji dotyczących zakupu komponentów, monitorowanie dostaw pod kątem terminowości oraz zgodności ilościowej, ścisła współpraca z działem planowania produkcji, planowanie łańcucha zakupów i dostaw, poszukiwanie alternatywnych źródeł zakupów, nowych komponentów oraz surowców, zapewnienie dostępności surowców i materiałów do produkcji, kontrola i optymalizacja poziomu zapasów
MEDEN-INMED Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zaopatrzenie medyczne, ekspedycja
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Maków Podhalański (małopolskie)
Planowanie kierunków i rozwoju osób bezrobotnych, monitorowanie rynku pracy. Planowanie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy, koordynowanie, rozliczanie, nadzorowanie i ocena szkoleń, sprawdzenie dokumentacji, sprawozdań, współpraca przy realizacji programów rynku pracy.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Kępno (wielkopolskie)
Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; ewidencja i księgowanie dokumentów księgowych; weryfikacja i uzgadnianie sald; CIT, VAT, GUS.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-12-27 - Stoisław (zachodniopomorskie)
sprzedaż produktów telekomunikacyjnych oraz kompleksowa obsługa klienta w tym zakresie
TELL S.A. w Poznaniu - 2018-03-06 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
- sprzedaż produktów firmy na eksport- udział w wystawach za granicą- sprzedaż części zamiennych- diagnozowanie, analizowanie i monitorowanie sytuacji i zmian zachodzących na rynku oraz w otoczeniu firmy- tłumaczenie na wystawach z rosyjskiego, ukraińskiego, białoruskiego i niemieckiego- tłumaczenie w delegacjach zagranicznych- promocja wyrobów firmy na eksport i w kraju- raportowanie wyników sprzdaży przełożonym
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie i przedstawienie ofert handlowych klientom. Sprzedaz produktów.Wysyłanie korespondenji mailowej
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym sporządzanie dokumentów kadrowych naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS (program Płatnik) realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Tax - 2016-02-11 - Nysa (opolskie)
Tworzenie bazy danych arabskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla arabskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek arabski, promowanie naszej firmy na rynku arabskim.Obsługa pakietu MsOffice.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Łódź (łódzkie)
czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, współtworzenie strategii margetingowej, analiza rynku informacyjnego, tworzenie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca przy komputerze związana z obsługą kadrową obcokrajowców, praca wymagajaca ciągłego kontaktu z pracownikami, znajomość przepisów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców.
"Woj-kat" Sp. z o.o. - 2019-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami- przygotowywanie ofert handlowych- sprzedaż, kontrola i analiza transakcji- budowanie wizerunku firmy i produktów- reprezentowanie firmy na targach zagranicznych- wsparcie w codziennych pracach działu eksportu
Sanwil Polska Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Przemyśl (podkarpackie)
przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, sterowanie procesami adaptacji nowego pracownika, stosowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kraków (małopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-12-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pomoc robotnika budowlanego przy rozbiórce i budowie kubaturowych obiektów budowalnych.
BUILD Firma Budowlana Grzegorz Szostak - 2017-09-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość html/css, komunikatywność, dokładność, mile widziana znajomość CorelDraw, MS Excell, Google Analytics. Kontakt osobisty, telefoniczny lub na e-mail: olga (at) msj.pl
FLAVI ANETA CZOGALLA - 2017-10-16 - Gaszowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-08 - Kościerzyna (pomorskie)
Praca biurowa, nadzór nad pracami budowlanymi
RAZEM Młodzieżowa Spółdzielnia Lokatorsko - Własnościowa - 2020-01-20 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o prace, umów cywilno-prawnych, sporządzanie i wydawanie dokumentów pracowniczych, sporządzanie listy płac, zestawień i raportów, prowadzenie ewidencji badań pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS itp.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)