SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Trzebnica oferta pracy PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 775 - 4 211 PLN
Zakres obowiązków: Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
Data publikacji: 2017-12-13
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Milicka 34, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 775 - 4 211 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 775 - 4 211 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy- powyżej 1 roku w marketingu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Milicka 34, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
Ulica pracodawcy: Milicka
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 13.12.2017
Oferta pracy ważna do: 13.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
Spółdzielnia Mleczarska Września - 2018-02-26 - Września (wielkopolskie)
obsługa klienta
P.P.H.U. Tomasz Kwiatkowski - 2016-12-28 - Żyrardów (mazowieckie)
Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa korespondencji, przyjmowanie interesantów, zadania związane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
analiza danych cyfrowych i analogowychz tachografów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Zgierz (łódzkie)
Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klientów przez telefon/ email w zakresie sprzedażypoprzez dostarczenie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych produktachdoradzanie klientowi w wyborze produktu nawiązywanie i utrzymywaniekontaktów z klientami biznesowymi i detalicznymi; wysyłanie ofert potencjalnymsklepom detalicznych i hurtowniom; pomoc przy realizacji zamówień pakowanie i wysyłka sprzedanych produktów; zamawianie przesyłek kurierskichrealizowanie wyznaczanych celów sprzedażowych; tworzenie baz danych orazobsługa systemu CRM; sporządzanie raportów posprzedażowych Dodatkowemożliwe zadania: współuczestniczenie w opracowywaniu oferty sprzedaży,działań marketingowych. Udział w degustacjach, sprzedaż bezpośrednia podczastargów i wystaw, obsługa sklepu internetowego
PRONPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jabłonna (mazowieckie)
Przeprowadzanie okresowych przeglądów, utrzymywanie systematycznej pracy urządzeń, przezbrajanie linii produkcyjnych.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
ZPUE Elektroinstal Sp. z o. o. - 2017-11-09 - Raciąż (mazowieckie)
UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI WÓZKÓW WIDŁOWYCH, UPRAWNIENIA DOZORU TECHNICZNEGO
TABOR DĘBICA SP. Z O.O. - 2016-02-11 - Dębica (podkarpackie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Sulęcin (lubuskie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce. Testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Gdynia (pomorskie)
stała komunikacja z klientem oraz rozwój relacji z klientem, udział w procesie rozwiązywania problemów, koordynacja przeoływu informacji w zakresie wynikających z problemów jakościowych, przygotowanie i zatwierdzenie dokumentacji PPAP w zakresie wymaganym przez klienta, udział w zespołach
HDS TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
kontrola wejściowa i wyjściowa detali do druku, prowadzenie dokumentacji jakościowej
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
Rekrutacja pracowników, weryfikacja znajomości j. niemieckiego, reprezentowanie firmy na lokalnych wydarzeniach, telefoniczna i osobista obsługa kandydatów, zamieszczanie ogłoszeń o pracę
Interkadra Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży części samochodowych internet, kontakt telefoniczny/mailowy z klientem, aktualizowanie oferty produktowej sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Stojadła (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, obsługa procesu realizacji zamówień, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chludowo (wielkopolskie)
Przygotowywanie materiałów marketingowych, w tym tworzenie broszur, biuletynów, e-maili i treści internetowych. Prowadzenie badań rynku.Ocena potrzeb klientów, trendów rynkowych, konkurencyjności. Generowanie pomysłów
MAR-MILAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń z NFZ, praca przy komputerze, prowadzenie biura, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Legnica (dolnośląskie)
Oferowanie i zakupy materiałów budowlanych na cele inwestycyjne, współpraca w zakresie prowadzonej dokumentacji z kierownikiem budowy, opieka ubezpieczeniowa nad flotą samochodową, obsługa sekretariatu
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
przygotowanie umów dla pracowników oraz prowadzenie ich aktosobowych, przygotowywanie raportów, zestawień i analizdotyczących spraw kadrowych, bezpośredni kontakt i praca zinstytucjami PIP i PFRON, rozliczanie i ewidencja czasu pracy (listyobecności, urlopy, zwolnienia lekarskie), obsługa kadrowapracowników (umowy o pracę, zaświadczenia, sporządzaniedruków Rp-7), prowadzenie ewidencji podróży służbowych orazgospodarki samochodowej, codzienny odbiór korespondencji doBanku, wprowadzanie i rozliczanie faktur
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-07-13 - Szczekociny (śląskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnch, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązujących badań lekarskich, sporządzanie raporów i sprawozdań, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek, sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułu ubezpoieczeń społecznych, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych, gromadzenie , segregowanie i przechowywanie dokumentów płacowych.
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2018-06-27 - Białystok (podlaskie)
obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktów.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łomża (podlaskie)
magazynowanie towarów, nadzór nad transportem zamówionych materiałów, gospodarowanie zgromadzonym materiałem
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie postępowania o zamówieniach publicznych. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie.Wybór trybu zamówienia publicznego- zgodny z ustawą "Prawo zamówień publicznych".Sporządzanie dokuemntów do realizacji zamówień publicznych, w tym zbieranie ofert, ocena ofert, przygotowanie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr.1 III LO - 2017-11-02 - Gdynia (pomorskie)
Załadunek, rozładunek, kierowanie pojazdem. Praca w systemie transportowym, na terenie UE.
PERCEPTION.PL Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Łokacz Mały (wielkopolskie)