SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (NR 4241) Bydgoszcz oferta pracy Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (NR 4241)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: • prowadzenie akt osobowych pracowników,• obsługa kadrowo- płacowa pracowników,• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,• nadzór nad ewidencją czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności,• obsługa umów cywilnoprawnych,• prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,• współpraca z instytucjami zewnętrznymi,• sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON min. na platformach elektronicznych tych instytucji,• archiwizacja dokumentów,
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Andrzeja Szwalbego 6, 85-080 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• prowadzenie akt osobowych pracowników,• obsługa kadrowo- płacowa pracowników,• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,• nadzór nad ewidencją czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności,• obsługa umów cywilnoprawnych,• prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,• współpraca z instytucjami zewnętrznymi,• sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON min. na platformach elektronicznych tych instytucji,• archiwizacja dokumentów,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (NR 4241)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Kompleksowa obsługa biura z obsługą pakietu Ms Office i Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: archiwizacja dokumentów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych[Umiejętność 1] : znajomość programu "OPTIMA" bądź innego systemy kadrowo-płacowego klasy ERP,[Inne] : •wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne lub administracyjne,•znajomość przepisów o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej•doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Andrzeja Szwalbego 6, 85-080 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: l.maslanka (at) filharmonia.bydgoszcz.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Andrzeja Szwalbego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de52fe4cb3d59e594e857af239e9f753
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, prowadzenie komunikacji marketingowej, monitoring dostaw, aktualizacja strony internetowej, katalogowanie dokumentacji.
"CEETAL-POL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Gdynia (pomorskie)
organizowanie pracy punktu aptecznego, obsługa klientów, prowadzenie analiz i kontroli leków, przyrządzanie leków, sprzątanie apteki
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Bytom (śląskie)
Organizacja i wsparcie pracy zarządu. Protokołowanie posiedzeń zarządu spółki.Obsługa kancelaryjno-biurowa w zakresie pełnionych zadań.Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji Biura Zarządu, korespondencji oraz archiwizację dokumentów.Współpraca z radcami prawnymi oraz wszystkimi działami spółki.
FABRYKA TAŚM TRANSPORTEROWYCH STOMIL WOLBROM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-06 - Wolbrom (małopolskie)
- pomoc w zadawaniu pytań do przetargów- uzupełnianie systemu CRM- pomoc w administracji biurowej- pomoc w wysyłkach towarów- pomoc w realizacji dostaw- analiza biuletynu zamówień publicznych oraz ustawowego Unii Europejskiej (TED) polegająca na znajdowaniu postępowań, w których firma może wziąć udział jako oferent. Analiza specyfikacji istotnych warunków zamówienia ((SIWZ) pod kątem zgodności sprzętu z oferowanym przez firmę oraz pod innymi względami takimi jak wymogi dokumentacyjne, wymogi związane z realizacją dostaw i dokumentacją- kontakt z zamawiającym poprzez zadawanie pytań w trybie zgodnym z Prawem Zamówień Publicznych- kompletowanie dokumentacji niezbędnej do udziału w postępowaniach,pomoc w składaniu ofert-
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Zabrze (śląskie)
Pomoc seniorom w czynnościach życia codziennego w miejscu zamieszkania
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kadrowo-płacową pracowników i zleceniobiorców. Wymagana znajomości zagadnień związanych z prawem pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomości programu Płatnik, znajomości pakietu MS Office i znajomość programu Comarch Optima (mile widziana).
FULL JOB POLSKA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-04 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, kompleksowa obsługa postępowań, sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, monitaring rynku zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Lubin (dolnośląskie)
koordynowanie procesów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do nawiązania stosunku pracy, sporządzanie umów o prace, redagowanie dokumentów dot. zmian warunków zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac, aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, przygotowywanie zaświadczeń, nadzór nad badaniami profilaktycznymi, uprawnieniami i kwalifikacjami pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS
PRZED.PROD. "KAPITAN NAVI" E.STRAMEK & KARPIŃSKI - 2017-07-28 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Fryzjer damsko-męski
SALON FILOMENA Lidia Przybylska - 2018-01-29 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżące uzupełniania informacji w systemie - kontakt z marketami w celu usprawnienia działań logistycznych
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-23 - Jastrowie (wielkopolskie)
Prowadzenie bieżących spraw biurowych m.in; przyjmowanie przychodzącej korespondencji, rejestracja wysyłanej i otrzymywanej korespondencji. Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów kadrowych oraz finansowych, współpraca z biurem rachunkowym, nadzór nad zaopatrzeniem w niezbędne materiały oraz artykuły.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MULTIMAX" Damian Chwiejczak - 2019-07-23 - Zamość (lubelskie)
-diagnostyka,naprawa sprzętu elektronicznego-sporządzanie dokumentacji serwisowej
Contact Service Grzegorz Bogucki - 2017-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-22 - Lubin (dolnośląskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- realizacja planów sprzedażowych banku- bieżąca obsługa Klienta bankowego
Sylwia Jurusik KANCELARIA FINANSOWA - 2019-01-24 - Krosno (podkarpackie)
Bezpośrednia obsługa klientów firmy polegająca na sprzedaży towarów wcentrali. Rozliczanie dokumentacji handlowej kierowców Rozliczaniedokumentacji firmowej: księgowej, utargów, poczta, itp. Okres zatrudnienia 10 lat. Praca w godzinach I 7-15 II 8-16
APC AGRA Sp. z o.o - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
ekrutacja pracowników z Europy Wschodniej i Azji na stanowisko niższego szczebla; - redagowanie ogłoszeń o pracę; - budowanie bazy kandydatów; - rejestracja oświadczeń oraz zezwoleń umożliwiające legalne zatrudnienie pracownikom.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż w sklepie sieci ŻABKA przy ul. Kościuszki oraz ul. Parkowej. Praca II zmianowa w godz. 6:00-23:00
Krystyna Dąbrowska - 2016-05-16 - Nowa Sól (lubuskie)
Wykształcenie średnie, znajomość programu EXCEL, NORMA, procedur FIDIC i ustawy o zamówieniach publicznych. Charakterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontrahentów, kosztorysowanie w programie NORMA, korespondencja z zamawiającymi na bazie procedur FIDIC. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-08-14 - Rybnik (śląskie)
Planowanie tras dowozu cysternami gazu ziemnego do klientów na terenie Polski.
GASPOL Spółka Akcyjna - 2016-12-06 - Starorypin (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Brzoza (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej papierów wartościowych; procesowanie transakcji; identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach; wdrażanie obostrzeń od regulatorów finansowych w codziennie obowiązki; pogłębianie wiedzy na temat derywatyw oraz papierów wartościowych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CompTIA IT, EXIN ITIL. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, środowiska Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)
Praktyczna znajomość naliczania wynagrodzeń, obsługa programu płatnik. Prowadzenie administracji kadrowej - pełna dokumentacja pracownicza. Tworzenie deklaracji i sprawozdań.
FENIKS V Sp. z.o.o - 2018-03-07 - Żary (lubuskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim lub rosyjskim lub niemieckim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-08-19 - Karpicko (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista d/s inwestycyjno-budowlanych
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Wejherowo (pomorskie)