SPECJALISTA DS. BIUROWO-ADMINISTRACYJNYCH Zamość oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MULTIMAX" Damian Chwiejczak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BIUROWO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie bieżących spraw biurowych m.in; przyjmowanie przychodzącej korespondencji, rejestracja wysyłanej i otrzymywanej korespondencji. Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów kadrowych oraz finansowych, współpraca z biurem rachunkowym, nadzór nad zaopatrzeniem w niezbędne materiały oraz artykuły.
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MULTIMAX" Damian Chwiejczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Peowiaków 9, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżących spraw biurowych m.in; przyjmowanie przychodzącej korespondencji, rejestracja wysyłanej i otrzymywanej korespondencji. Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów kadrowych oraz finansowych, współpraca z biurem rachunkowym, nadzór nad zaopatrzeniem w niezbędne materiały oraz artykuły.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BIUROWO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MULTIMAX" Damian Chwiejczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Peowiaków 9, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - m.krawczyk (at) emultimax.pl lub a.mazurek (at) emultimax.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Peowiaków
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: elektryczne technologie grzewcze
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2b2067ba1d1b0205f5b6546f02f454e5
Podobne oferty pracy
Obsługa kadrowa X L.O.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
- organizacja zakupu i sprzedazy towarów na całym świecie,- poszukiwania kontrahentów zagranicznych w Białorusi, Niemczech, Rosji, USA,- mozliwość wyjazdów do Białorusi i Niemiec
SIRIUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
nadzorowanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością w firmie, przeprowadzanie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami; biegła znajomość j.angielskiego; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2016-02-08 - Staniszcze Małe (opolskie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość j. niemieckiego; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych agencji reklamowych do współpracy oraz obsługa dotychczasowych klientów, przygotowywanie mailowych ofert handlowych, przedstawianie warunków współpracy, koordynowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie wewnętrznych prób jakościowych, zgłoszenie i prowadzenie rejestru wykrytych nieprawidłowości, wdrażanie, zachowanie i kontrola przestrzegania certyfikatów jakościowych GGAP, Tesco Nurture, BRC.
Blue River Sp. z o.o - 2015-12-08 - Wąsosz (dolnośląskie)
Administracja produktów SAP (BW, PI, SolMan, Portal), rozwiazywanie problemów pojawiajacych sie w systemie SAP, praca w aplikacji systemu ERP, przeprowadzanie autoryzacji w SAP basis
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Samodzielne naliczanie płac, sporządzanie deklaracji, ZUS,PIT, PFRON, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo -płacowych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie ekonomiczne, obsługa programów kadrowow-płacowych, min. rok doświadczenia.
Zajazd "POLONEZ" Zenon Niemczycki - 2016-01-14 - Tuczempy (podkarpackie)
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Dobroszyce (dolnośląskie)
w zakresie specjalisty do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Człuchów (pomorskie)
Efektywne oraz zgodne z terminami procesowanie transakcji, przygotowywanie płatności, księgowanie, korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami organizacji w celu zapewnienia optymalnej obsługi dla klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kraków (małopolskie)
wsparcie działu personalnego w zakresie przygotowania i dysrybujcji dokumentów kadrowych, prowadzenie komunikacji w zakresie polityki personalnej, przygotowanie raportów, zestawień, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Tajęcina (podkarpackie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
a) Przygotowanie ścieżki integracji społecznej dla uczestników projektub) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, , które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy stanowiące przyczynę trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwaniu się przepisami prawa c) Pomoc w uzyskiwaniu poradnictwa dotyczącego rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.d) Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodoweje) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.f) Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawiska społecznych, łagodzenia skutków ubóstwa g) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzinh) Obsługa programui) Znajomość sytuacji rodzinnej i prawnej nieletnich uczestników projektu, stały kontakt, współpraca z rodziną, pisanie opiniij) Systematyczny kontakt i współpraca z nauczycielami szkół, wychowawcami klas, kuratorami, z pracownikami socjalnymi, osobami prowadzącymi poszczególne zajęcia ( dom kultury, kluby sportowe)k) Opieka i zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez osobisty nadzór w czasie zajęć.l) Angażowanie i motywowanie młodzieży do aktywnego uczestnictwa w zajęciachł) Aktywny udział monitorowanie uczestnictwa młodzieży w trakcie wszystkich zajęć (kulturalnych i sportowych)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie - 2016-10-28 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
organizowanie i realizowanie procesu przyjmowania zamówień
JAROSŁAW JANISZEK INTECH - 2017-05-19 - Kwidzyn (pomorskie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Poznań (wielkopolskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Koło (wielkopolskie)
Przygotowanie zestawień księgowych oraz raportów zamknięcia miesiąca; Przeprowadzanie kompleksowej analizy finansowej; Czynny udział oraz wsparcie wszelkich procesów audytowych; Odpowiadanie na zapytania ze strony klientów, udziałowców dotyczące kwestii księgowych; Archiwizacja niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowanie dokumentacji aplikacyjnej w celu pozyskania dotacji ze środków unijnych. Miejsce pracy - miejsce zamieszkania.
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
brak
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
praca jako specjalista ds. technicznych
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2018-01-11 - Poznań (wielkopolskie)
•Współpracę z klientami w zakresie przygotowania projektów opakowań,•Prace nad specyfikacją techniczną produktów,•Degustację i akceptację prób nowych produktów, •Wysyłanie i pakowanie prób, •Akceptację promocji, •Wyjaśnianie reklamacji, •Opisywanie i dekretowanie faktur
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Skórcz (pomorskie)
Nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentacją i wymogami klienta; kontrola jakości komponentów i produktów gotowych; wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych; zbieranie danych jakościowych w trakcie procesu; umiejętnść obsługi programów MS Office
AMS Sławińscy s.j. - 2016-07-12 - Wronki (wielkopolskie)
- obsługa klientów zainteresowanych ofertą firmy- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola stanu należności- przygotowanie ofert i zamówień oraz prowadzenie negocjacji handlowych
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2018-09-07 - Dobrzechów (podkarpackie)
Montowanie uchwytów do grzejników
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
j.w.
VIPOL SP. Z O.O. - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie spotkań z osobami poszkodowanymi w wypadkach.
Centrum Obsługi Powypadkowej Codex Sp. z o.o. sp.k. - 2017-09-08 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, umów,
Zakład Handlowo Usługowy Budowlany NATALIA Natalia Brychcy - 2017-04-27 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)