SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (STAŻ) Lubin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (STAŻ)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert przetargowych, kompleksowa obsługa postępowań, sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, monitaring rynku zamówień publicznych
Data publikacji: 2019-01-02
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert przetargowych, kompleksowa obsługa postępowań, sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, monitaring rynku zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 12B, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 12B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
1) Obsługa klientów sieciowych, hurtowych i indywidualnych: realizacja zamówień, fakturowanie, utrzymywnaie dobrych kontaktów z klientami, kontrola spływu należności.2) Poszukiwanie nowych odbiorców.
VOSTER NOWA Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Zarzecze (podkarpackie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, prowadzenie strony internetowej, organizacja spotkań, konferencji, przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac pomocniczych na budowie z zakresu prac murarskich, brukarskich, hydraulicznych, elektrycznych, stolarskich, ciesielskich, zbrojarskihc, tynkarskich, montażowych k/g.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie faktur do zamówień i bezpośrednio w koszty (bez zamówienia). Wykonywanie innych czynności przypisanych do roli Specjalisty ds. zobowiązań według wytycznych od Lidera . Księgowanie faktur w systemie SAP zgodnie z obowiązującymi w danymi kraju przepisami podatkowymi. Działanie zgodnie z przepisami prawno-podatkowymi oraz z polityką i procedurami finansowo-księgowymi Whirlpool'a. Poprawne księgowanie faktur bezpośrednio w koszty (bez zamówienia), przestrzeganie systemu akceptacji Workflow. Poprawne księgowanie faktur do zamówienia. Koordynacja powierzonych obowiązków oraz korespondencja z kontrahentami w celu zapewnienia terminowej obsługi zobowiązań. Obsługa zapytań ze strony dostawców, we współpracy z innymi działami. Zdolność analizowania luk w procesach i wprowadzania ich ulepszeń w zakresie księgowości zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
Załadunek i rozładunek półproduktów i wyrobów gotowych
CHABER SA - 2017-02-08 - Odrzywołek (mazowieckie)
Czyszczenie maszyn, drobne prace gospodarcze
IMPULS Sp. z o.o. - 2019-01-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pozyskiwanie pracowników, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, spisywanie umów, pilnowanie dokumentów pobytowych cudzoziemców oraz inne - praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wieluń (łódzkie)
w/g potrzeb
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Dbanie o obieg dokumentacji klientów polsko i rosyjskojęzycznych, archiwizacja dokumentów, zamawianie kurierów, realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentacji operacyjnej w firmie.
Twój StartUp - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca w zakresie produkcji wełny mineralnej, technologii wyrobów z wełny mineralnej, w zakresie technicznego utrzymania maszyn i urządzeń. Nadzór nad etapem przygotowania zadań modernizacyjnych i inwestycyjncyh.
ISOROC POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-25 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-09-06 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
- przegląd i przetwarzanie pytań od klientów- projektowanie sprężarek odśrodkowych- opracowywanie ofert technicznych i handlowych- przegląd i weryfikacja ofert od poddostawców- koordynacja i udział w spotkaniach z klientami- koordynacja harmonogramów projektów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Żukowo (zachodniopomorskie)
Współudział w przygotowywaniu rocznego budżetu, planuwieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, wcyklach miesięcznych. Analizowanie rentowności według produktów,kanałów dystrybucji, klientów itp. Wykonywanie kalkulacjidotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych i operacyjnych nawewnętrzne potrzeby firmy - dla kierownictwa lub dla innych działów. Ocena sytuacji finansowej i bieżące raportowanie dobezpośredniego przełożonego. Wspieranie firmy w kształtowaniupolityki obniżania kosztów.; Praca w godz. 6-14/14-22/22-6
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2019-03-27 - Opole (opolskie)
Sporządzanie raportów w języku koreańskim na potrzeby zarządu. Udział w procedurach zamknięcia miesiąca. Przygotowywanie tłumaczeń dokumentacji w języku angielskim i koreańskim. Pomoc w przygotowaniu i księgowaniu faktur zgodnie z zasadami ustawy o rachunkowości, ustawy o VAT oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Pomoc w sporządzaniu deklaracji VAT i CIT. Pomoc w weryfikacji rozrachunków z dostawcami i pracownikami. Prowadzenie i aktualizację rejestru środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Zabrze (śląskie)
przygotowanie różnych rodzajów pod malowanie, przygotowanie gruntowników i farb, malowanie powierzchni ścian, sufitów, elewacji, pokrycia dachów, stolarek i ślusarki budowlanej konstrukcji elementów metalowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-12
INPOLBUD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-12 - Piastów (mazowieckie)
Bieżące utrzymywanie kontaktów z klientami. Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami. Wprowadzanie zamówień.
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2018-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)
obowiązki zgodnie z rozporządzeniem RM z dn. 02.09.97 w sprawie służby BHP
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-07-24 - Kutno (łódzkie)
udział w procesach rekrutacyjnych,publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, koordynowanie procesów HR- szkolenia zawodowe, motywacyjne, ocena pracowników, przygotowanie raportów analiz na potrzeby spółki
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Samborzec (świętokrzyskie)
Przygotowywanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.: aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców.
STEICO Sp.zo.o Czarnków - 2019-09-20 - Czarnków (wielkopolskie)
Opis stanowiska: - analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, głównie brytyjskiego; - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; - sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. - Wymagania: - dobra znajomość język
Lars Laj - 2018-01-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
wiedza z zakresu pneumatyki i elektroniki, praktyczna wiedza techniczna, mile widziane uprawnienia do urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,umowa-zlecenie- 1/2 etatu, wynagrodzenie do uzgodnienia
ASSO Filter Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-07-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sporządzanie kosztorysów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Nasz Dom" - 2017-01-13 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności:- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,- opracowywanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń, itp.,- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełenienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.),- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego, - uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego,- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania,- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac,- szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych,- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów,- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji.Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia: 09.08.2019 r. do godziny 15.30.- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.Dodatkowych informacji udziela:p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.plUmowa na czas określony, praca w sytemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: ul. Strzegomska 49, Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel.71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2018-03-01 - Nowy Targ (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi,wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy,wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)