SPECJALISTA DS. INWESTYCJI REMONTÓW Łomża oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z realizacją procesów inwestycyjnych obejmujących zarówno przygotowanie, prowadzenie jak i rozliczanie inwestycji.2. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należnym stanie technicznym obiektów Uczelni i ich wyposażenia, z w szczególności:a) analiza i planowanie potrzeb remontowych;b) przygotowywanie, zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie prac remontowych;c) planowanie i dokonywanie zakupów niezbędnego wyposażenia obiektów Uczelni.3. Sporządzanie dokumentacji z postępowań na podstawie ustaw Prawo zamówień publicznych.
Data publikacji: 2020-09-01
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akademicka 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z realizacją procesów inwestycyjnych obejmujących zarówno przygotowanie, prowadzenie jak i rozliczanie inwestycji.2. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należnym stanie technicznym obiektów Uczelni i ich wyposażenia, z w szczególności:a) analiza i planowanie potrzeb remontowych;b) przygotowywanie, zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie prac remontowych;c) planowanie i dokonywanie zakupów niezbędnego wyposażenia obiektów Uczelni.3. Sporządzanie dokumentacji z postępowań na podstawie ustaw Prawo zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: ; wynagrodzenie: od 2600 zł brutto/mc
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo lub pokrewny, specjalizacja: budownictwo lub pokrewny
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: wykształcenie wyższe- techniczne, kierunek/specjalność: budownictwo lub pokrewny, 5- letnie doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji zadań zbliżonych do zawartych w podstawowym zakresie obowiązków;uprawnienia/umiejętności: praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem i remontami obiektów budowlanych; praktyczna znajomość procesów inwestycyjnych w budownictwie w tym trybów i postępowań administracyjnych, postępowań związanych ze stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych; praktyczna znajomość tematyki przygotowywania i rozliczania inwestycji; dodatkowe wymagania: umiejętność czytania i analizy dokumentacji technicznej w zakresie projektów budowlanych oraz analizy kosztorysów; umiejętność posługiwania się aplikacjami MS Office, programem AutoCad oraz programami do kosztorysowania robót.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy:
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
danePracodawcy_nip: 7181947148
danePracodawcy_regon: 451202740
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Akademicka 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV;* szczegóły oferty pracy można znaleźć na stronie: https://www.pwsip.edu.pl/pracownicy/oferty-pracy/aktualne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Łomża
danePracodawcy_kodPowiatu: 2062
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łomża
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957241
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311204
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a95ad43794c01ce2d35a7b9c18fdc120
Podobne oferty pracy
praca w godzinach od 7.30 do 15.30, kontakt z klientem biznesowym, pozyskiwanie klientów
Centrum Szkoleń EXPERT Barbara Jakubowska - 2017-05-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
Aktywna sprzedaż usług i produktów operatora komórkowego PLAY
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2017-01-13 - Kolbuszowa (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa komputera, urządzeń biurowych, prace kancelaryjne, znajomość ustawy o Vat i rozporządzenia w zakresie wystawiania faktur, uprawnienia: prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, znajomość j. ukraińskiego w stopniu b. dobrym, rosyjskiego dobrym oraz angielskiego komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: utrzymywanie kontaktów i obsługa klienta zagranicznego w szczególności ukraińsko i rosyjsko języcznego w zakresie przyjmowania zleceń, fakturowania wykonanych usług transportowych, spedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów, pisanie ofert, reprezentowanie firmy na zewnątrz. Praca na terenie woj. wielkopolskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KSOMAR S.C. M. SOBIERAJ, K. SOBIERAJ - 2016-07-13 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów i umów cywilno-prawnych, sporządzanie list płac rachunków do umów cywilnoprawnych deklaracji rozliczeniowych ZUS deklaracji PI-4 PIT-11 IWA deklaracji PFRON, obsługa Płatnika, obsługa PPK, przygotowywanie zestawień i sprawozdań z zakresu obsługi płacowej, wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników instytucji zewnętrznych
INOFAMA SA - 2020-05-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- kompleksowa obsługa klientów oraz realizacja zamówień - obsługa połączeń przychodzących, wychozących oraz korespndencji w j. niderlandzkim- doradzanie klientom w kwestii dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb - rozwiązywanie ewentualnych problemów dotyczących zamówionego towaru- bieżący kontakt z podwykonawcami na danym rynku.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2020-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
staż w Restauracji AVOCADO w Inowrocławiu przy ul. Wojska Polskiego 17
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży, planowanie produkcji, kontrola w zakresie sprzedaży, kontakt z klientem
ODLEWNIA ŻELIWA LUBLIN SP.Z O.O. - 2016-06-17 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie danych personalnych i płacowych do SAP na podstawie dokumentów otrzymanych od klienta w ustalonym terminie pod nadzorem i wg procedur;Wprowadzanie danych dot. czasu pracy pracowników (w zależności od rynku); Przeprowadzanie symulacji płac; Kontrolowanie i eliminowanie błędów w naliczaniu wynagrodzeń; Rozwiązywanie prostych zapytań klienta z zachowaniem wymagań czasowych; Kontrolowanie miesięcznych zestawień czasu pracy (w zależności od rynku); Zgłaszanie błędów klienta na web formach.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
-negocjowanie cen zakupu i zamawianie towaru u dostawców-nadzór nad terminowością i prawidłowością dostaw,-badanie rynku, weryfikacja kosztowa, -Kalkulowanie usług-pomoc w przygotowywaniu wycen dla handlowców-Monitorowanie wykonywania usług czystości na obiektach-współpraca z oddziałami firmy w zakresie świadczonych usług-przyjmowanie zgłoszeń usług serwisowych maszyn oraz koordynowanie pracy serwisu-sporządzenie raportów
P.U. JAREXS SP. Z O.O. - 2019-03-05 - Legnica (dolnośląskie)
Doręczanie i odbiór przesyłek kurierskich do i od klientów na terenie Wrocławia oraz w promieniu 80 km od Wrocławia.Umowa zlecenie 160h w m-cu, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgową
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; rodzaj umowy: próbna, określony, potem na czas nieokreślony
Przedsiebiorstwo Handlowe WEGA BIS Weronika Jakiełajtis - 2018-01-03 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie i sprzedaż usług hotelowych, CV proszę złożyć w Hotelu Tristan w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 17 lub przesłać na adres e-mail: dyrektor (at) tristan.com.pl
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2019-01-24 - Kąty Rybackie (pomorskie)
•prowadzenie sprawozdawczości oraz dokumentacji dla Regulatorów związanych z ochroną środowiska i działaniem Ciepłowni oraz z wprowadzaniem taryf dla ciepła;•pozyskiwanie białych certyfikatów i środków zewnętrznych oraz ich rozliczanie;•zakup, bilansowanie i umarzanie uprawnień do emisji dwutlenku węgla;•prowadzenie dokum. technologicznej i przetargowej, związanej z ochroną środowiska, monitorowanie aktualnych przepisów w ww. zakresie;•prowadzenie dokumentacji związanej z pozwoleniem wodnoprawnym i pozwoleniem zintegrowanym oraz ewidencji w zakresie gospodarki odpadami;•nadzór nad prowadzonym procesem uzdatniania wody, monitorowanie jej parametrów i stanów magazynowych;•monitorowanie parametrów spalin i temperatury hałdy; analiza kaloryczności węgla i części lotnych w żużlu
ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ w WOŁOMINIE Sp. z o.o. - 2019-05-14 - Wołomin (mazowieckie)
Wewnętrzne i zewnętrzne raportowania aktualności odpowiedzialność za przygotowywanie i analizowanie kończących miesiąc oraz kwartał działań finansowych. Włączając w to precyzyjne rozliczenie międzyokresowe, przygotowywanie zestawienia bilansowego uzgodnionego dla powiązanych kont Corporate Sundry. Zapewnienie znaczących analiz wariancji dla istotnych ruchów. Przygotowanie pakietu wydajności Corporate Sundry Monthly do przeglądu przez GAL & S FD i do ostatecznej dyskusji z Group FC na WD6. Utrzymywanie skutecznej komunikacji z kluczowymi interesariuszami w zespołach biznesowych, rynkowych, regionalnych i korporacyjnych w zakresie wszystkich aspektów raportowania.Ubezpieczenia -wspieranie menadżera działu finansów w zakresie przygotowywania aktualnych ubezpieczeń, analiza prognoz. Prognozowanie budżetowe - Zestawianie danych wyjściowych i przygotowywanie miesięcznych prognoz dla Corporate Sundry.Zgodność i kontrola - Wewnętrzna zgodność Sarbox dla zespołu Corporate Sundry. Przekazywanie wymaganych danych przez audyt zewnętrzny dla Corporate Sundry.
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Poznań (wielkopolskie)
-pełnienie roli "łącznika" pomiędzy fabryką Philips Lighting Electronics a funkcją zakupową w Holandii,pełnienie roli członka zespołu wprowadzającego nowe produkty do produkcji, w zakresie inżynierii zakupowej, materiałów, kosztów, negocjacji,- prowadzenie oraz egzekucja projektów optymalizacji kosztowej,ścisła współpraca z działąmi: rozwoju, marketingu, jakości oraz logistyki,- aktywny udział w projektach "value engineering" oraz warsztatach, a także dalsze wprowaddzanie akcji usprawniajacych po warsztatach,- mapowanie bazy dostawców, wybór dostawców, współpraca z dostawcami, negocjacje z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Piła (wielkopolskie)
Koordynowanie zakupów i dostaw owoców na rynkach wschodnich
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE AGRIM MIROSŁAW BLADOWSKI - 2016-04-14 - Kartuzy (pomorskie)
- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
wyszukiwanie dostawców, analiza cen, negocjowanie warunków z kontrahentem
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedazy, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż elektronarzędzi, felg i artykułów BHP
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA PRACY I USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCHWYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE,WYNAGRODZENIE 2 900 BRUTTO MIESIĘCZNIE, PRACA W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY, W GODZ. 7:00-15:00
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SELSIN - 2019-06-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2019-03-13 - Wejherowo (pomorskie)
- określanie zapotrzebowania na surowce i materiały bieżącej działalności;- realizacja procesu zakupu surowców i materiałów; - monitorowanie bieżącej sytuacji gospodarczej na rynku surowców i materiałów;- dbanie o optymalny poziom stanów magazynowych surowców i materiałów;- poszukiwanie i pozyskiwanie dostawców, negocjowanie i ustalanie warunków handlowych oraz ich późniejsza weryfikacja; - przygotowanie dokumentacji dla dostawców (specyfikacje, warunki dostawy, itp.); -przygotowywanie analiz wskaźnikowych;- poszukiwanie nowych możliwości zakupowych, pozyskiwanie nowych dostawców;- obsługa procesu reklamacji surowców i materiałów bieżącej działalności.
KOTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Wołów (dolnośląskie)
prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie analiz działań konkurencji, przygotowywanie analiz zachowań klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
.
STYLDOM Krzysztof Sieradzki - 2016-09-15 - Szelejewo Pierwsze (wielkopolskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-29 - Szubin (kujawsko-pomorskie)