SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIDERLANDZKII, SP/NL/2020) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIDERLANDZKII, SP/NL/2020) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa klientów oraz realizacja zamówień - obsługa połączeń przychodzących, wychozących oraz korespndencji w j. niderlandzkim- doradzanie klientom w kwestii dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb - rozwiązywanie ewentualnych problemów dotyczących zamówionego towaru- bieżący kontakt z podwykonawcami na danym rynku.
Data publikacji: 2020-03-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klientów oraz realizacja zamówień - obsługa połączeń przychodzących, wychozących oraz korespndencji w j. niderlandzkim- doradzanie klientom w kwestii dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb - rozwiązywanie ewentualnych problemów dotyczących zamówionego towaru- bieżący kontakt z podwykonawcami na danym rynku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIDERLANDZKII, SP/NL/2020) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niderlandzki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka niderlandzkiego na poziomie C1, wykształcenie średnie, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania. Obowiązki:- kompleksowa obsługa klientów oraz realizacja zamówień - obsługa połączeń przychodzących, wychozących oraz korespndencji w j. niderlandzkim- doradzanie klientom w kwestii dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb - rozwiązywanie ewentualnych problemów dotyczących zamówionego towaru- bieżący kontakt z podwykonawcami na danym rynku.[Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, 22 243 33 07]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 23.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02205af77b09752ca01682d7021632b1
Podobne oferty pracy
poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-28 - Ruda Śląska (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Piechowice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. kluczowych klientów - pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Koziegłówki (śląskie)
opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z umową.
Elektro Serwis Witold Pociask - 2017-07-18 - Ropczyce (podkarpackie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-19 - Lubań (dolnośląskie)
Windykacja należności. Umowa zlecenie przez 1 miesiąc potem umowa o pracę. Wynagrodzenie od 14,70 zł do 18 zł/ h brutto + % od ściągniętych należności.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Kraków (małopolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-03-20 - Rokocin (pomorskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Trzcianka (wielkopolskie)
PROWADZENIe PEŁNEJ ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, DEKLARACJI ZUS, PDOF, GUS, PFRON, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ANALIZ KADROWO-PŁACOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENI MIN ŚREDNIE-PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, DOŚWIADCZENIE
KANCELARIA PODATKOWA IKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace przy produkcji wiązek elektrycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Jasienicy.
MROWIEC SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-08-09 - Jasienica (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet)
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2016-02-19 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
obsługa mieszkańców w zakresie loklai mieszkalnych i użytkowych
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa"SŁOWIANIN" - 2016-08-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
współpraca z dostawcami materiałów i podzespołów do produkcji, zamawianie części do produkcji, nadzór nad terminowością realizacji, rozliczanie kontraktów
ZESZUTA SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Radom (mazowieckie)
sporządzanie wyceny robót budowlanych, i kosztorysów, sporzadzanie umów o roboty budowlane i roboty z podwykonawcami, kompletowanie dokumentów do przetargów, rozliczanie materiałowe budów
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa telefoniczna klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych
Ceramika NOWA GALA S. A. - 2016-11-14 - Końskie (świętokrzyskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych, tekstowych, wykonywanie fotografii reklamowych, wystawianie faktur, przygotowywanie reklam graficznych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Płock (mazowieckie)
Szkolenia z zakresu BHP i inne zadania służby BHP. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę w zastępstwie - 1 rok, praca na jedną zmianę 7,35h/dziennie od 7.30 do 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-08-01 - Piła (wielkopolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość j. niemieckiego; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych agencji reklamowych do współpracy oraz obsługa dotychczasowych klientów, przygotowywanie mailowych ofert handlowych, przedstawianie warunków współpracy, koordynowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)
Kontrola stanów surowców, praca w systemie ER Zamawianie surowców (płyty, drewno, okucia, pianki) Poszukiwanie nowych dostawców Negocjacje cenowe Kontakt (głównie mailowy) z kontrahentami z Niemiec i Holandii Prace administracyjne Współpraca z innymi działami firmy
Agencja Pracy Vector - 2017-04-28 - Czarne (pomorskie)
Wykonywanie zadań w zakresie zamknięcia dnia / miesiąca sprawnie i skutecznie, zgodnie z wymaganiami klienta oraz Zestawieniem prac (SOW), standardami procedur, szczególnymi zasadami miejscowymi i przepisami prawa; Wykonywanie czynności opisanych w standardach procedur (SOP) w zakresie swoich obowiązków; Monitorowanie i rozwiązywanie problemów powstających na rynku i dostarczanie klientowi danych na ten temat; Przygotowywanie raportów zgodnie ze standardami procedur (SOP) w odpowiednim czasie (codziennie / co tydzień, co miesiąc / co kwartał); Współpraca z podmiotami powiązanymi klienta w określonym kraju; Udzielanie wsparcia w zakresie audytów wewnętrznych i zewnętrznych prowadzonych w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KLUCZOWYCH KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY,SPRZEDAŻ PRODUKTÓW/USŁUG
UNICALL COMMUNICATION GROUP POLAND SP. Z O.O. - 2019-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
TAURON EDYTA WALCZUK - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PROCESU SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Obsługa procesów kadrowo-płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy, prowadzenie spraw pracowniczych, przygotowywanie, gromadzenie i właściwe przechowywanie dokumentacji w aktach pracowniczych, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-płacowego, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczania płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, podatkowych, GUS, Raportów Pfron, udział w procesie selekcji i rekrutacji pracowników.
Eurokey Recycling Limited Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Zielona Góra (lubuskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)