SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Wejherowo oferta pracy P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Excel
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego w stopniu dobrym
Nazwa pracodawcy:
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny, przez e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 6B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa biura, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, przygotowywanie ofert, organizacja i obsługa szkoleń. Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego, prawo jazdy kat.B, znajomość pakietu Microsoft Office.
Agencja Szkolenia i Promocji Kadr "SUPRA" - 2016-08-29 - Lębork (pomorskie)
Kompletacja i pakowanie artykułów spożywczych. Praca na pół etatu, od niedzieli do czwartku w godzinach 14-22.
ŁUKASZ RUTKOWSKI "TORPI" - 2017-01-26 - Nadarzyn (mazowieckie)
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
Planowanie transportu krajowego i międzynarodowego, przygotowanie dokumentacji transportowej, rozliczanie faktur transportowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-06-13 - Lublin (lubelskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa wózka widłowego
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, , zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kutno (łódzkie)
obsługa współpracy w zakresie dostaw surowców i materiału do produkcji z kontrahentem
W&W POLSKA Sp.z o.o. Lubsko - 2017-09-22 - Lubsko (lubuskie)
stoalrz
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Sprzedaż hurtowa, zamawianie towarów z Chin
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, obsługa systemu Optima, Enova
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Turek (wielkopolskie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych sporządzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
Koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji, współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzenie badania marketingowego i szkoleń produktowych.
AUXIN VISION GENERAL TRADING - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-08-22 - Oława (dolnośląskie)
obsługa sklepów internetowych oraz strony firmowej, obsługa sprzedaży na aukcjach internetowych (allegro) oraz social media, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, przygotowanie zdjęć i opisów produktów, dodawanie nowych ofert produktów, dbanie o zamówienia i wysyłki, drobne prace graficzne, bieżąca obsługa i wsparcie pozostałych działów w tematyce informatycznej
DOTKOM Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Tychy (śląskie)
zrywka drewna, sadzenie drzewek, składanie drewna
Usługi Leśne, Michał Lauda - 2016-01-05 - Sejny (podlaskie)
wykonywanie specjalistycznych zabiegów rehabilitacyjnych, konsultacje
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Prace na magazynie
TEXPOL Łukasz Komórek - 2018-10-25 - Zamość (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; zakres obowiązków: obsługa systemu CRM, wykonywanie wycen oraz projektów finansowych, kontakt z klientem; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)
obsługa programu magazynowo - fakturującego, sprzedaży internetowej oraz logistyki sprzedawanych produktów, korespondencja oraz bezpośredni kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Brzozówka (małopolskie)
Wystawianie faktur dla realizowanych dostaw, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych, wprowadzanie faktur do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Biała Rawska (łódzkie)
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pruszków (mazowieckie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
ABC Broker Rafał Gardocki - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
- obsługa maszyn- oczyszczanie form pistoletem na sprężone powietrze- prace montażowe - kontrola wydrukowanych elementów - praca stojąca- praca na produkcji uszczelek lotniczychGodziny pracy: 5.45-13.45, 13.45-21.45, 21.45-5.45Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Niciarniana 49Dzgł. osobiste kandydatów :Łódź, ul. Tomaszowska 7
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakości profili PCV, sortowanie profila względem koloru oraz przeznaczenia
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Chmielno (dolnośląskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
aktualizacja oprogramowania aplikacji LAS; administrowanie zasobami, udostępnianie zasobów SILP pracownikom uprawnionym przez kierownika jednostki z wykorzystaniem dostępnych w poszczególnych aplikacjach funkcji administracyjnych, poprzez: zarządzanie użytkownikami poszczególnych aplikacji, przygotowanie do akceptacji w SILP Web, autoryzacji uprawnień użytkowników do poszczególnych funkcji aplikacji oraz zasobów baz danych, autoryzację uprawnień użytkowników do poszczególnych funkcji aplikacji oraz zasobów baz danych w aplikacjach nie posiadających mechanizmu w SILP Web; zabezpieczenie pracowników w karty kryptograficzne i certyfikaty kwalifikowane, prowadzenie ewidencji certyfikatów; administrowanie innymi serwerami lokalnymi, w tym serwerami aplikacji i danych np. serwer antywirusowy, serwer wymiany danych, itp.; administrowanie i eksploatacja delegacjami aplikacji posadowionymi na serwerach w jednostkach nadrzędnych w zakresie określonym przez WZI w RDLP; administrowanie siecią lokalną komputerami oraz innym sprzętem komputerowym: nadzór nad stanem technicznym sprzętu i sieci lokalnej, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń co najmniej raz w roku, konfigurowanie komputerów do pracy w sieci, instalacja i bieżąca aktualizacja oprogramowania zainstalowanego na komputerach, w szczególności systemu operacyjnego i programów ochrony antywirusowej, nadzorowanie wykorzystania systemów komputerowych w jednostce z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa oaz ochrony antywirusowej, konfigurowanie kont pocztowych na komputerach użytkowników, administrowanie urządzeniami i użytkownikami telefonii IP z wyłączeniem systemu bilingowego; zabezpieczanie funkcjonowania SILP na poziomie leśnictwa: administrowanie rejestratorem leśniczego oraz innymi urządzeniami komputerowymi, bieżący nadzór nad stanem technicznym sprzętu komputerowego, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń co najmniej raz w roku, instalowanie i bieżące konserwowanie systemów operacyjnych, dotyczy komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows, instalowanie i aktualizacja oprogramowania użytkowego, dotyczy komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows, konfigurowanie parametrów transmisji danych pomiędzy rejestratorem leśniczego i SILP, konfigurowanie urządzeń komputerowych do pracy w sieci, udzielanie leśniczym instruktażu w zakresie obsługi technicznej urządzeń komputerowych, konfigurowanie kont pocztowych; koordynacja i organizacja procesów zakupu urządzeń komputerowych, oprogramowania, konserwacji i napraw urządzeń komputerowych; prowadzenie dokumentacji pracy administratora w tym: ewidencja protokołów instalacji, ewidencja dokumentacji legalności oprogramowania, ewidencja dokumentacji uprawnień dostępu do systemu i baz danych; ewidencja ingerencji w bazy danych oraz protokołów z tych czynności; nadzór nad ochroną praw autorskich w odniesieniu do użytkowanego oprogramowania, w tym przeprowadzania audytu legalności oprogramowania nie rzadziej niż raz na rok; pomoc pracownikom oraz niezbędny instruktaż w podstawowej obsłudze sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz informowanie ich o wprowadzonych zmianach; stałe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez samokształcenie oraz udział w odpowiednich kursach, szkoleniach, na które zostanie skierowany przez pracodawce. Umowa na 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony; wynagrodzenie według zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998 r, z późniejszymi zmianami
Nadleśnictwo Warcino - 2019-02-13 - Kępice (pomorskie)