SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Wejherowo oferta pracy P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.

Data publikacji: 2019-03-13

Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)

Pracodawca: P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Excel

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego w stopniu dobrym

Nazwa pracodawcy:
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Adres pracodawcy:
Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny, przez e-mail.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: wejherowski

Gmina pracodawcy: Wejherowo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wejherowo

Ulica pracodawcy: Budowlanych

Numer budynku pracodawcy: 6B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 13.03.2019

Oferta pracy ważna do: 12.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 2 000 PLN

Obsługa biura, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, przygotowywanie ofert, organizacja i obsługa szkoleń. Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego, prawo jazdy kat.B, znajomość pakietu Microsoft Office.
Agencja Szkolenia i Promocji Kadr "SUPRA" - 2016-08-29 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 1 000 PLN

Kompletacja i pakowanie artykułów spożywczych. Praca na pół etatu, od niedzieli do czwartku w godzinach 14-22.
ŁUKASZ RUTKOWSKI "TORPI" - 2017-01-26 - Nadarzyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE - 2 000 - 3 000 PLN

- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 000 PLN

Planowanie transportu krajowego i międzynarodowego, przygotowanie dokumentacji transportowej, rozliczanie faktur transportowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-06-13 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 3289) - od 3 000 PLN

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

Pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, , zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 4 000 PLN

obsługa współpracy w zakresie dostaw surowców i materiału do produkcji z kontrahentem
W&W POLSKA Sp.z o.o. Lubsko - 2017-09-22 - Lubsko (lubuskie)

STOLARZ/POMOCNIK STOLARZA - od 2 000 PLN

stoalrz
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

Sprzedaż hurtowa, zamawianie towarów z Chin
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH - od 2 500 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, obsługa systemu Optima, Enova
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

obsługa urządzeń biurowych sporządzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKTU - do 2 500 PLN

Koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji, współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzenie badania marketingowego i szkoleń produktowych.
AUXIN VISION GENERAL TRADING - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. E-COMMERCE I OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ FIRMY - od 3 000 PLN

obsługa sklepów internetowych oraz strony firmowej, obsługa sprzedaży na aukcjach internetowych (allegro) oraz social media, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, przygotowanie zdjęć i opisów produktów, dodawanie nowych ofert produktów, dbanie o zamówienia i wysyłki, drobne prace graficzne, bieżąca obsługa i wsparcie pozostałych działów w tematyce informatycznej
DOTKOM Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Tychy (śląskie)

ROBOTNIK LEŚNY - od 1 850 PLN

zrywka drewna, sadzenie drzewek, składanie drewna
Usługi Leśne, Michał Lauda - 2016-01-05 - Sejny (podlaskie)

SPECJALISTA FIZJOTERAPII - 3 000 - 6 000 PLN

wykonywanie specjalistycznych zabiegów rehabilitacyjnych, konsultacje
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Prace na magazynie
TEXPOL Łukasz Komórek - 2018-10-25 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; zakres obowiązków: obsługa systemu CRM, wykonywanie wycen oraz projektów finansowych, kontakt z klientem; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

obsługa programu magazynowo - fakturującego, sprzedaży internetowej oraz logistyki sprzedawanych produktów, korespondencja oraz bezpośredni kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Brzozówka (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MAGAZYNU - FAKTURZYSTKA - 1 017,4 PLN

Wystawianie faktur dla realizowanych dostaw, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych, wprowadzanie faktur do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Biała Rawska (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 000 PLN

Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

-obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
ABC Broker Rafał Gardocki - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)

KONFEKCJONER - od 2 540 PLN

- obsługa maszyn- oczyszczanie form pistoletem na sprężone powietrze- prace montażowe - kontrola wydrukowanych elementów - praca stojąca- praca na produkcji uszczelek lotniczychGodziny pracy: 5.45-13.45, 13.45-21.45, 21.45-5.45Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Niciarniana 49Dzgł. osobiste kandydatów :Łódź, ul. Tomaszowska 7
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Łódź (łódzkie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Kontrola jakości profili PCV, sortowanie profila względem koloru oraz przeznaczenia
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Chmielno (dolnośląskie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 108,07 PLN

obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA SILP - od 4 000 PLN

aktualizacja oprogramowania aplikacji LAS; administrowanie zasobami, udostępnianie zasobów SILP pracownikom uprawnionym przez kierownika jednostki z wykorzystaniem dostępnych w poszczególnych aplikacjach funkcji administracyjnych, poprzez: zarządzanie użytkownikami poszczególnych aplikacji, przygotowanie do akceptacji w SILP Web, autoryzacji uprawnień użytkowników do poszczególnych funkcji aplikacji oraz zasobów baz danych, autoryzację uprawnień użytkowników do poszczególnych funkcji aplikacji oraz zasobów baz danych w aplikacjach nie posiadających mechanizmu w SILP Web; zabezpieczenie pracowników w karty kryptograficzne i certyfikaty kwalifikowane, prowadzenie ewidencji certyfikatów; administrowanie innymi serwerami lokalnymi, w tym serwerami aplikacji i danych np. serwer antywirusowy, serwer wymiany danych, itp.; administrowanie i eksploatacja delegacjami aplikacji posadowionymi na serwerach w jednostkach nadrzędnych w zakresie określonym przez WZI w RDLP; administrowanie siecią lokalną komputerami oraz innym sprzętem komputerowym: nadzór nad stanem technicznym sprzętu i sieci lokalnej, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń co najmniej raz w roku, konfigurowanie komputerów do pracy w sieci, instalacja i bieżąca aktualizacja oprogramowania zainstalowanego na komputerach, w szczególności systemu operacyjnego i programów ochrony antywirusowej, nadzorowanie wykorzystania systemów komputerowych w jednostce z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa oaz ochrony antywirusowej, konfigurowanie kont pocztowych na komputerach użytkowników, administrowanie urządzeniami i użytkownikami telefonii IP z wyłączeniem systemu bilingowego; zabezpieczanie funkcjonowania SILP na poziomie leśnictwa: administrowanie rejestratorem leśniczego oraz innymi urządzeniami komputerowymi, bieżący nadzór nad stanem technicznym sprzętu komputerowego, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń co najmniej raz w roku, instalowanie i bieżące konserwowanie systemów operacyjnych, dotyczy komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows, instalowanie i aktualizacja oprogramowania użytkowego, dotyczy komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows, konfigurowanie parametrów transmisji danych pomiędzy rejestratorem leśniczego i SILP, konfigurowanie urządzeń komputerowych do pracy w sieci, udzielanie leśniczym instruktażu w zakresie obsługi technicznej urządzeń komputerowych, konfigurowanie kont pocztowych; koordynacja i organizacja procesów zakupu urządzeń komputerowych, oprogramowania, konserwacji i napraw urządzeń komputerowych; prowadzenie dokumentacji pracy administratora w tym: ewidencja protokołów instalacji, ewidencja dokumentacji legalności oprogramowania, ewidencja dokumentacji uprawnień dostępu do systemu i baz danych; ewidencja ingerencji w bazy danych oraz protokołów z tych czynności; nadzór nad ochroną praw autorskich w odniesieniu do użytkowanego oprogramowania, w tym przeprowadzania audytu legalności oprogramowania nie rzadziej niż raz na rok; pomoc pracownikom oraz niezbędny instruktaż w podstawowej obsłudze sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz informowanie ich o wprowadzonych zmianach; stałe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez samokształcenie oraz udział w odpowiednich kursach, szkoleniach, na które zostanie skierowany przez pracodawce. Umowa na 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony; wynagrodzenie według zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998 r, z późniejszymi zmianami
Nadleśnictwo Warcino - 2019-02-13 - Kępice (pomorskie)