SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA Ostrzeszów oferta pracy DROP Spółka Akcyjna

Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Stały monitoring i rejestracja zuzycia mediów; ewidencja i rozliczanie faktur za media; monitoring, analiza i sprawozdawczosć w zakresie zuzycia mediów i przemian energetycznych; koordynacja zagadnień związanych z ochroną środowiska; realizacja obowiazków w zakresie gospodarki odpadowej; gospodarka środkami trwałymi; sprawozdawczość w inwestycji.

Data publikacji: 2020-02-12

Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)

Pracodawca: DROP Spółka Akcyjna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Al. Wojska Polskiego 1, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Stały monitoring i rejestracja zuzycia mediów; ewidencja i rozliczanie faktur za media; monitoring, analiza i sprawozdawczosć w zakresie zuzycia mediów i przemian energetycznych; koordynacja zagadnień związanych z ochroną środowiska; realizacja obowiazków w zakresie gospodarki odpadowej; gospodarka środkami trwałymi; sprawozdawczość w inwestycji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik ochrony środowiska*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość programu AutoCAD

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość programów wspomagajacych projektowanie np. AUTO CAD.Umiejetność planowania i kontroli budżetu.Predyspozycje do pracy analitycznej.Skrupulatność, dokładność, sumienność.

Nazwa pracodawcy: DROP Spółka Akcyjna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie

Adres pracodawcy:
Al. Wojska Polskiego 1, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrzeszowski

Gmina pracodawcy: Ostrzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów

Ulica pracodawcy: Al. Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
Przedsiębiorstwo zajmujące się ubojem drobiu i przetwarzaniem mięsa drobiowego, producent pasztetu drobiowego, Perliczki wielkopolskiej, kontraktacja kurcząt, zakup żywca drobiowego, zakup kurcząt, kurczęta rzeźne, ubój kurcząt.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik ochrony środowiska*

Data dodania oferty pracy: 14.02.2020

Oferta pracy ważna do: 30.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22f0b073ded84ca2c45530f42afe47e0

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

- obsługa firmy w obszarze kadrowo-płacowym,- wspólpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska – zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach oraz współuczestnictwo w procesie rekrutacji,- sporządzanie dokumentów kadrowych – zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych;- rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;- prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie kadrowo-płacowym, weryfikacja list obecności;- sporządzanie list płac;
TRANZ-TEL Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kobiór (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG TURYSTYCZNO-GASTRONOMICZNYCH - 1 033,7 PLN

organizacja pracy restauracji, organizacja wynajmu kwater
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Kluszkowce (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁATNOŚCI - 3 500 - 4 500 PLN

- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONSULTINGU - od 1 800 PLN

prowadzenie badań indyjskiego rynku, doradztwo, w tym polskim przedsiębiorcom
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ (UBÓJ) - od 4 000 PLN

realizacja planu produkcyjnego,nadzór, organizacja i kontrola nad przebiegiem procesów produkcyjnych,efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników,odpowiedzialność za ciągłość i terminowość produkcji,optymalizacja kosztów produkcji,optymalizacja i ciągłe udoskonalanie procesów produkcyjnych,zapewnienie wysokiej jakości wytwarzanych produktów,dbałość o efektywność wykorzystania zasobów pracowniczych, technicznych i materiałowych,dbałość i odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP,
HURTOWNIA DROBIU KOKO JOLANTA KOZYRA - 2019-10-17 - Dulowa (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 100 PLN

Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Piekary Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów o pracę, zleceń, sporządzanie dokumentacji kadrowej
SYLAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA - od 2 800 PLN

Nadzorowanie jakości produkcji wyrobów obronnych
79 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe - 2018-08-14 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. DYSTRYBUCJI - do 2 700 PLN

Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych. Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń klientów. Optymalne planowanie transportów. Telefoniczna i mailowa obsługa klientów. Budowanie dobrych relacji z klientem i przewoźnikami. Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-10 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ORAZ MARKETINGU - do 2 000 PLN

Prace w biurze, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych), przygotowuwanie materiałów promocyjnych.Umowa zlecenie, dyspozycijność w godz. 8.00-17.00,35 godzin pracy w tygodniu/140 godzin pracy w miesięcu.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - do 3 500 PLN

Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - nieodpłatny

Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Opracowywanie dokumentów IMO w języku angielskim i polskim. Obsługa wewnętrznej bazy dokumentów IMO/ UE.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-11 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. CATERINGU - od 2 100 PLN

przygotowanie posiłków, ustalanie menu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 400 PLN

obsługa programów, obsługa klienta, ofertowanie, utrzymywanie kontaktu z klientem, utrzymywanie porządku w biurze
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH/DĘBICA - od 2 100 PLN

wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 4 900 PLN

- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów / klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 600 PLN

- odbieranie zamówień od klientów i inżynierów serwisu w zakresie części zamiennych - obsługa kontrahentów angielskojęzycznych, francuskojęzycznych i arabskojęzycznych- przetwarzanie zamówień w systemie, które kończy się automatycznym zgłoszeniem do działu transportu- zarządzanie sporami dotyczącymi faktur na żądanie klienta w tym wystawianie faktur kredytowych i debetowych- informowanie klientów o opóźnieniach i przerwach w dostawie- zarządzanie zapytaniami klientów o części zamienne np. zapytaniami o cenę lub śledzenie statusu zamówienia- obliczenia dotyczące zapotrzebowania klientów na płatne usługi serwisowe i naprawy- doraźne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów- korekta i aktualizacja wyceny na podstawie faktycznej pracy wykonanej przez inżyniera serwisu terenowego- równoważenie sprzecznych wymagań w zakresie zobowiązań biznesowych- przyjmowanie, monitorowanie, opracowywanie i wysyłanie zleceń prac serwisowych oraz przydzielanie odpowiednich inżynierów serwisu terenowego- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

Sprzątanie i czyszczenie hali, maszyn produkcyjnych, sprzątanie magazynów oraz powierzchni socjalnych
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Tuchomie (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Palenie w piecu Ośrodka Zdrowia w Żytkiejmacj oraz sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Bieżąca obsługa klienta , przygotowanie wycen i ofert dla klienta/architekta, uzupełnienie bazy architekta/klienta, dbanie o utrzymanie relacji z architektami, wysyłanie zamówień do poszczegówlnych dostawców, nadzór nad podpisanymi zleceniami.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 480 PLN

Poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

- wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej,- opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie akcji promocyjnych,- kierowanie wizerunku firmy i jej produktów,- obsługa klientów,- opieka nad dokumentacją,- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kontrahentami,- budowanie i rozwój przedsiębiorstwa,- organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach biznesowych,- negocjacje.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Słupca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ODSZKODOWAŃ - 1 850 - 2 500 PLN

Obsługa klienta, prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism, tworzenie akt, badania rynkowe, zadania bieżące w zakresie prowadzenia biura/kancelarii
VLINSS Arleta Kur - Iława - 2016-09-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA - 3 000 - 3 500 PLN

Koordynowanie prac administracyjnych (współpraca z księgowością/kadrami), rozliczenia finansowe, negocjacje, zamówienia, obsługa kontrahentów (fakturowanie, przelewy, obsługa kont firmowych), zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmy
Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW - od 3 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 3 000 PLN

praca przy komputerze
OKNO-POL SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Mników (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW APARATURY GEOFIZYCZNEJ POD ZIEMIĄ - od 2 500 PLN

sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)


Wybierz powiat