SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Suwałki oferta pracy Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie, organizacja i rozliczanie inwestycji, prowadzenie dokumentacji inwest., wspólpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Daszyńskiego 25A, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie, organizacja i rozliczanie inwestycji, prowadzenie dokumentacji inwest., wspólpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość prawa budowlanego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Nazwa pracodawcy:
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Ignacego Daszyńskiego 25A, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Ignacego Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 25A
Profil działalności pracodawcy: Karta T.D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 20.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1d8dd2e490ac3101430cadd336941b16
Podobne oferty pracy
Od kandydatów/ kandydatek oczekujemy:- kompleksowej obsługi Klienta- koordynacji transakcji kupna i sprzedaży nieruchomości- prezentacji nieruchomości- współpracy z organami urzędowymi- komunikatywności i kultury osobistej
The Guardian Dog - 2017-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
Weryfikacja jakościowa wyrobów gotowych i towarów handlowych wg specyfikacji, analiza reklamacji wew. i zew., prowadzenie audytów, zarządzanie 3- osobowym zespołem.
POLPRO sp. z o. o. - 2016-02-25 - Milicz (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. Nadzorowanie funkcjonowania systemów informatycznych służby mundurowej.2. Bieżąca analiza i nadzór nad ewidencją stanów ilościowych i jakościowych sprzętu oraz przedmiotów umundurowania i wyekwipowania w Regionalnych Bazach Logistycznych.3. Bieżąca analiza stanu zapasów, wykonywanie okresowych analiz zużycia przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, sprawozdań o ich stanie posiadania za Siły Zbrojne RP oraz przedstawianie wniosków i propozycji.4. Nadzorowanie realizacji procesu wdrażania i funkcjonowania Jednolitego Indeksu Materiałowego w zakresie służby mundurowej oraz prowadzenie bazy danych w zakresie JIM przedmiotów umundurowania i wyekwipowania.5. Opracowywanie wymagań dla nowych systemów informatycznych wspomagających kierowanie i gospodarowanie środkami materiałowymi służby mundurowej oraz udział w ich wdrażaniu.6. Prowadzenie bazy danych, przechowywanie i aktualizacja przepisów i dokumentów normatywnych regulujących funkcjonowanie służby mundurowej w Siłach Zbrojnych.Zatrudnienie: 20.05. 2019 r.Wynagrodzenie brutto: od 3.194 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2019-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie i realizowanie zamówień-dewocjonaliów kościelnych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wieluń (łódzkie)
-Projektowanie nowych oraz modernizacja istniejących układów elektrycznych i automatyki,-Przygotowywanie dokumentacji technicznej central wentylacyjnych,-Kontakt 58-741-87-34, e-mail: climaprodukt (at) climaprodukt.com
CLIMA-PRODUKT SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Pszczółki (pomorskie)
kontrola procesu produkcji, utrzymywanie porządku wokół maszyn
FIRMA ROKO - 2018-03-23 - Mielec (podkarpackie)
realizowanie indywidualnej strategii sprzedażowej i marketingowej, pozyskanie nowych klientów, organizowanie spotkań z klientami, prowadzenie negocjacji, opieka, obsługa imprez, przyjmowanie i obsługa rezerwacji, udział w kampaniach promocyjnych
Centrum Szkolenia i Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Kamińsko (wielkopolskie)
realizacja projektów systemowych w ramach PO WER ; rozpoznanie i analiza lokalnego oraz krajowego rynku pracy ; opracowywanie i wdrażanie programów służących aktywizacji zawodowej, edukacji europejskiej i umiejętność poruszania się po europejskim rynku ; prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami . Szczegóły dot.aplikacji : www.zachodniopomorska.ohp.pl - nabór do ZWK OHP
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie - 2016-09-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Głuchów (łódzkie)
Wykonywanie zadań związanych z procesem monitoringu i ewaluacji, przygotowanie niezbędnej dokumentacji.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Busku-Zdroju - 2018-03-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Rekrutacja pracowników. Około 50 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9:00-12:00. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Leszczyńskiego 4/25 (pracodawca zapewnił, że wynajmuje stanowisko pracy pod ww. adresem) oraz praca na terenie Wrocławia. Przewidywany okres wykonywania pracy: 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie towarów od klientów, udzielanie klientom informacji i wyjaśnień o zakresie świadczonych usług i ich cenach, wydawanie towarów, sprzedaż w sklepie stacjonarnym i internetowym, dbanie o czystość i estetykę w punkciepraca na umowę zlecenie (153-176 godzin w miesiącu), praca w przedziale godzinowym 10:00-19:00oferta dostępna w sali G
MAGDALENA OLEJNIK - CEGLAREK PRZEDSIĘBIORSTWO BOR - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/ budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej;przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej,sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych,przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-08-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie zadań z zakresu pomocy społecznej i pracy socjalnej w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego (opieka nad podopiecznymi)
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Orneta - 2017-10-19 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
ścinka drzew, okrzesywanie i przerzynka obalonych drzew przy użyciu pilarki łańcuchowej
USŁUGI LEŚNE DAKA DARISZ ZAWADA - 2016-10-14 - Siedlęcin (dolnośląskie)
- przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych- kontrolowanie i wyjaśnianie niezgodności zamówień- rozliczanie zakończonych zamówień produkcyjnych- archiwizacja dokumentacji- sprawdzanie poprawności faktur
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-05-13 - Złotów (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej Rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Słupca (wielkopolskie)
Obsługa pacjentów,obsługa drukarki fiskalnej
IBERYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Łowicz (łódzkie)
Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
OTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Lublin (lubelskie)
Administrowanie salami szkoleniowymiTworzenie materiałów informacyjnych o realizowanych działaniach, procesach i projektachWsparcie w realizacji szkoleń zewnętrznychRealizacja i wsparcie w realizacji eventów HR-owychWsparcie w procesie rekrutacjiWsparcie w realizacji Procesów i Projektów HR-owych (Ankieta Pracownicza, Adaptacja, Ocena Pracownicza)
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mielec (podkarpackie)
doskonalenie procesu sprzedaży, tworzenie możliwości rynkowych dla istniejących usług, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie analizy danych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad procesem produkcji.
BEST PUR POLYMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-15 - Krążkowy (wielkopolskie)
wyszukiwanie informacji o konkursach w ramach funduszy europejskich, pomoc w sporządzaniu wniosków, biznesplanów, załączników do dokumentacji aplikacyjnej, rozmowa z klientem, pomoc przy realizacji projektów, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z urzędami, analiza przepisów prawa i dostosowanie do nich zapisów zawartych w dokumentacji konkursowej
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Stary Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych)
Ozen Sp.zo.o. - 2019-05-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Ocena surowca, ocena półproduktu, obena produktu końcowego.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-02-16 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Analiza specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, sporządzanie kosztorysów ofertowych i inwestorskich, tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny, przygotowanie obmiarów powykonawczych, przygotowanie zestawień do zamówień materiałowych, pozyskiwanie i ocena ofert podwykonawców
Grupa Budowlana COMPLEX Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Wieliczka (małopolskie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,- współpraca z dostawcami i klientami .
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rokocin (pomorskie)
zapoznanie ze stanowiskiem pracy, regulaminem pracy, przepisami BHP i ppoż; prowadzenie działań informacyjnych - udzielanie potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowania i składania wniosków; obsługa posiedzeń organów RLGD "Z Ikrą", sporządzanie protokołów z posiedzeń
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Parzęczew (łódzkie)