SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY W BRANŻY MEBLOWEJ Lublin oferta pracy OTEX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY W BRANŻY MEBLOWEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
Data publikacji: 2016-11-22
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: OTEX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŁĘCZYŃSKA 51, 20-309 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY W BRANŻY MEBLOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.11.2016
Data zakończenia pracy: 21.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu.
Nazwa pracodawcy: OTEX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ŁĘCZYŃSKA 51, 20-309 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: sekretariat (at) otexlublin.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ŁĘCZYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2016
Data dodania oferty pracy: 22.11.2016
Oferta pracy ważna do: 20.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe; 2 lata doświadczenia; biegła znajomość j. angielskiego; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; samodzielność; Zakres obowiązków: składanie zamówień u producentów i kontrola ich realizacji; organizowanie transportu międzynarodowego i krajowego; współpraca z agencjami celnymi; tłumaczenie dokumentów; ewidencja dostaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE BOR-POL MARIUSZ BORKOWSKI - 2016-07-12 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników,instalacje i konfiguracje oraz konserwacja sprzętu i oprogramowania,instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN,wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych,prowadzenie ewidencji i rozliczanie zakupów sprzętu,oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach ITraportowanie do przełożonego/ychnadzór / wykonywanie zadań wsparcia IT/ w spółce i podmiotach powiązanych
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-20 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Opole (opolskie)
KONTAKT Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM,ROZMOWY SERWISOWE,OPRACOWYWANIE OFERT SERWISOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-24 - Dębica (podkarpackie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
1.wyszukiwanie najkorzystniejszych warunków dostaw, 2.analiza potrzebmateriałowych, 3.dbanie o terminowe zabezpieczenie materiałowe,4.sporządzanie zamówień, 5.kompletowanie dokumentów magazynowych zfakturami zakupu. Praca w godzinach od 7-15
Trinites Polska sp. z o.o. - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z przepisami BHP w zakładach podziemnych górniczych, wykonywanie zaleceń dozoru
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH KUPRYT II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Asystent projektanta- projektowanie dróg
Zarządzanie, Doradztwo, Budownictwo Lądowe - 2018-03-07 - Mielec (podkarpackie)
Dbanie o zachowanie odpowiedniego poziomu zatrudnienia pozwalającego na reliazację przyjętych zleceń.Utrzymywanie dobrych relacji bizneswoych z klientami, pozyskiwanie nowych odbiorców.Współraca z koordynatorami z rynku wschodniego.Przygotowywanie dokumentów (umów,raportów).Praca związana z wyjazdam - wymagan dyspozycyjność.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z odbiorcami z pełną ich obsługą wraz z dostawami towaru
SZKÓŁKA PNĄCZY MAREK WĘDROWSKI - 2016-04-28 - Kolincz (pomorskie)
Nadzór nad pracownikami podczas wykonywania prac na stacji elektroenergetycznej powyżej 1 kV, prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Skawina (małopolskie)
wykonywanie połączeń wychodzących w celu umówienia klientów na spotkania o tematyce zdrowego przygotowywania posiłków
"COLTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-10 - Lublin (lubelskie)
I.Obowiązki ogólneWykonywanie zadań określonych w obowiązkach szczególnych, zgodnie z wymogami wiedzy fachowej i przepisami prawa.Znajomość przepisów niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań.Przedstawianie przełożonym sprawozdań i planów działań obiektywnie, zgodnie z posiadaną wiedzą.Rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji we właściwym porządku.Zachowywanie tajemnicy państwowej i służbowej.Sporządzanie list płac i przygotowywanie pakietów do wypłaty wynagrodzeń.Sporządzanie i składanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS ( obsługa programu Płatnik).Dokonywanie rejestracji w ZUS wszystkich osób podlegających ubezpieczeniom oraz wyrejestrowania w przypadku wygaśnięcia tytułu ubezpieczeń.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)
Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekretariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, współpraca z kontrahentami z Niemiec - biegła znajomość języka niemieckiego
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-01-27 - Piaski (wielkopolskie)
Przygotowywanie i realizacja kampanii on-line wspierających działania sprzedażowe Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań w obszarze SEO i SEM Rekomendowanie i realizowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych leadów za pomocą stron internetowych Rozwój serwisów internetowych i uzupełnianie ich treściami w celu zwiększenia ruchu i sprzedaży online Analiza i optymalizacja ruchu na stronach internetowych Wprowadzenie, utrzymanie i rozwój marketing automation w ramach stron internetowych Analiza oraz raportowanie efektów działań i przeprowadzonych kampanii marketingowych Monitorowanie i wykorzystywanie w praktyce trendów rynkowych w zakresie marketingu internetowego.
NOVOTEL ROBERT SZYLER - 2016-02-11 - Dobra (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
systematyczna kontrola jakości w czasie produkcji konstrukcji stalowych (kontrola materiałów oraz jakości gotowych wyrobów), nadzór nad prawidłową jakością produkowanych elementów, kontrola jakości wymiarów, nadzór procesu spawania i anty korozji, wykonywanie badań jakościowych w zakresie posiadanych uprawnień, kontrola spoin spawalniczych, przygotowania i wykonania powłoki antykorozyjnej, koordynacja w zakresie wyjaśnienia ewentualnych błędów, wad, niezgodności dokumentacja projektową a działem produkcji wytwórcy i działem projektowym zamawiającego, współpraca z działami kontroli jakości i produkcji wytwórcy, organizacja odbiorów z udziałem : Inwestora, Zamawiającego, Wytwórcy, systematyczne sporządzanie raportów, kompletowanie dokumentacji jakościowej, nadzór nad realizacją harmonogramów dostaw konstrukcji na teren budowy, kontakt z odbiorcami wyrobów
E003B7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Chojnice (pomorskie)
konserwacja oraz naprawy usterek w obiektach budowlanych
Nieruchomości SERVICE GROUP Anna Oczkowicz - 2017-02-09 - Czeladź (śląskie)
kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych w mediach interaktywnych, poszukiwanie nowych kanałów komunikacji
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana Praca: ul. Teatralna 4 lub ul. Mazurska 5
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
opieka nad dziećmi do lat 3
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Malbork (pomorskie)