SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej.
Data publikacji: 2019-07-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Data zakończenia pracy: 02.09.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe: min. 2 miesiące, wiedza teoretyczna w strefie rekrutacji pracowników.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 06.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c1db4ce8e1acb941a4b66efafe54c607
Podobne oferty pracy
- Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Księgowości będzie odpowiedzialna za:▪ Wystawianie dokumentów księgowych,▪ Ewidencję, dekretowanie i księgowanie dokumentów,▪ Kontrolę i uzgadnianie kont i rozrachunków,▪ Przygotowanie zestawień i raportów księgowych,▪ Sporządzanie deklaracji podatkowych,▪ Prowadzenie ewidencji środków trwałych,▪ Monitorowanie terminów płatności i kontrolę wykonania płatności,▪ Ustalanie wyniku finansowego, ▪ Sporządzanie listy płac.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: minimum średniego wykształcenia kierunkowego (rachunkowość, finanse). Minimum rocznego doświadczenia w dziale księgowości. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego (VAT, CIT, PIT). Znajomość zagadnień płacowych i ZUS. Dobra organizacja pracy. Dokładności, rzetelności, skrupulatności i sumienności, wysokiej odporności na stres. Dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym praktycznej znajomości programu Excel). Mile widziana znajomość oprogramowania Symfonia, Płatnik.
EP CARGO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
- obsługiwanie urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, telefon, komputer;- obsługiwanie poczty tradycyjnej i elektronicznej;- sporządzanie dokumentów firmowych;- porządkowanie dokumentów;- obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Zblewo (pomorskie)
Prowadzenie procesu uzyskiwania pozwoleń na budowę, warunków zagospodarowania i zabudowy. Wykonywanie innych prac administracyjnych, zestawień i raportów.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-07-13 - Krosno (podkarpackie)
Jednym z produktów Lufthansa Systems jest Lido / Flight - jedno z najskuteczniejszych rozwiązań do planowania lotów na świecie. Produkt jest rozwijany przez zespoły w Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i Indiach. Trzy lata temu zaczęliśmy transformację Agile. Stworzyliśmy zestaw zespołów programistycznych zorganizowanych wokół domen funkcjonalnych. Większość zespołów korzysta z ram postępowania Scrum. Ustaliliśmy Product Ownerów i Scrum Masterów. Mamy różnorodne Wspólnoty Praktyków.Potrzebujemy silnych i zmotywowanych Scrum Masterów do poprawy współpracy zespołowej, poprawy współpracy między zespołami, zmniejszenia ogólnej złożoności i umożliwienia szybszego wydawania naszego systemu. Potrzebujemy ambasadorów filozofii Agile i Lean, którzy stale angażują organizację poprzez komunikację i współpracę.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakt z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań:- inicjowanie, projektowanie i prowadzenie działań marketingowych,- planowanie i realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem tradycyjnych kanałów komunikacji: telewizja, radio, prasa, outdoor oraz ambientowych: internet, social media,- współtworzenie media planów pod długoterminowe działania marketingowo-promocyjne,- organizowanie eventów promocyjnych, konferencji itp.,- współpraca z grafikiem i fotografem w zakresie projektowania materiałów reklamowych UTP przy zachowaniu zasad wspólnej identyfikacji wizualnej,- planowanie i prezentacja oferty Uniwersytetu na targach edukacyjnych w Polsce i zagranicą,- analiza marketingowa oraz monitoring usług edukacyjnych,- współpraca z Działem Dydaktyki i Spraw Studenckich - Biurem Rekrutacji,- redagowanie tekstów marketingowych,- realizacja programów unijnych.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2019-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie ofert handlowych, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU - 2017-04-13 - Kalisz (wielkopolskie)
-zakup części, materiałów zgodnych z zamówieniem, specyfikacją lub wzorem -dostarczanie zamówionych materiałów do magazynu oraz odbieranie przesyłek-Wydaje materiały i części zamienne z magazynu.-Dba o porządek na magazynie oraz na swoim obszarze pracy.-Wykonuje częściową inwentaryzację na polecenie kierownika UR.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze zużytych materiałów na potrzeby rozliczenia z Klientem.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze i szczątkowe na potrzeby wewnętrznych spotkań organizacyjnych.
Maintpartner Asi Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Świdnik (lubelskie)
Praca 7 dni w tygodniu, również w nocy. Umowa na 33 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 6.00- 14.00
Wosana S.A. - 2018-03-02 - Damnica (pomorskie)
sprzedaż, obsługa sieci handlowej,eksportu,poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego, sprzedaż stolarki PCV i aluminium, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
BORAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-29 - Adamówka (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- koordynacja działań oświatowo - zdrowotnych- realizacja zadań prozdrowotnych- rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych- poradnictwo i instruktaż metodyczny- pobudzanie aktywności społęcznej do działań na rzecz własnego zdrowia
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie syntez chemicznych.Nadzór nad prawidłową realizacją procesów.Sporządzanie raportów z badań.Opracowywanie przeglądów literaturowych na podstawie artykułów naukowych oraz patentów.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-04-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-04-24 - Katowice (śląskie)
Wynagrodzenie do uzgodnieniaKontakt telefoniczny: 58 532-44-11 Kontakt e-mail: asifsymon09 (at) gmail.com
MD ASIF-UZ ZAMAN "KEBAB ROYAL TAWA" - 2016-11-21 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie działań marketingowych obiektu hotelowego, organizacja konferencji, szkoleń i imprez okolicznościowych, wykonywanie czynności związanych z administrowaniem obiektu hotelowego, prowadzenie postępowań regulowanych prawem zamówień publicznych, okazjonalnie obsługa kelnerska imprez organizowanych w obiekcie hotelowym.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw przed i po sprzedażowych, mile widziana znajomość j. niemieckiego lub angielskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-09-14 - Kaszczor (wielkopolskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowym, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprawowanie nadzoru sanitarnego nad Zakładami Produkcyjnymi, kontrola warunków produkcji, badanie sposobu żywienia ludności, ponieranie prób do badań laboratoryjnych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Augustowie - 2019-05-09 - Augustów (podlaskie)
Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; opracowywanie opisów produktów usług do sprzedaży internetowej; wstawianie opisanego produktu do ofertysklepu i wdrażanierozwiazań zwiększającychefektywność sprzedaży online; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego; doradzanie klientom w procesie zakupuprzez Internet; pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe; realizowanie zamówień iprzygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi; dokonywanie analiz sprzedażowych; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
zamawianie detali handlowych na potrzeby produkcji, utrzymywanie kontaktów z obecnymi kontrahentami, pozyskiwanie oraz budowanie długofalowych relacji z kontrahentami, wystawianie faktur
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu idocelowego rynku produktu; prowadzi działania marketingu internetowego igromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji. Praca od 8-12
DAV Danuta i Andrzej Vogel S.C - 2017-12-07 - Opole (opolskie)
Praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucji - instrumenty i części.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w biurze - agencji reklamowej, obieranie poczty, kontakt z klientem ze wschodu, możliwość wyjzadów w delgacji za granicę na wschód, tłumaczenie pism z języka obcego, doświadczenie zawodwe wymagane
Art. Studio DARIUSZ CHOLEWA - 2019-07-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- monitoring dostępności funduszy ,- pozyskiwanie danych niezbędnych do napisania projektu --tworzenie budżetu projektu i harmonogramu rzeczowego, -przygotowywanie wniosku aplikacyjnego w generatorze,-przygotowywanie dokumentacji formalnej i merytorycznej niezbędnej w toku składania wniosków o dofinansowanie ,-prowadzenie negocjacji z Instytucjami Ogłaszającymi Konkurs ( w toku oceny),- tworzenie dokumentacji , załaczników niezbędnych do otrzymania dofinansowania , -współpraca z kierownikiem działu oraz innymi członkami zespołu, - kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi , klientami i partnerami projektów .
EDU-IT AUGUSTYN, NIEDBAŁA, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-04 - Rzeszów (podkarpackie)