SPECJALISTA DS. HANDLU Z JĘZYKIEM HOLENDERSKIM Golina oferta pracy ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKII SP Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU Z JĘZYKIEM HOLENDERSKIM
Wynagrodzenie: 4 200 - 29 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja założonych celów sprzedażowych, utrzymanie długofalowych relacji z Kontrahentami, realizacja przyjętej strategii sprzedaży, udział w zagranicznych targach branżowych
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Golina (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKII SP Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja założonych celów sprzedażowych, utrzymanie długofalowych relacji z Kontrahentami, realizacja przyjętej strategii sprzedaży, udział w zagranicznych targach branżowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 200 - 29 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU Z JĘZYKIEM HOLENDERSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Golina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 200 - 29 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKII SP Z O.O.
danePracodawcy_nip: 6172148186
danePracodawcy_regon: 300459077
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: jarociński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3006
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Golina
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0199361
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 47 D
Profil działalności pracodawcy:
przetwarzanie i konserwowanie mięsa,z wyłączeniem mięsa z drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332203
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.09.2020
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 22.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?adb2e63ba34fa48773d6ac2e4a70e731
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa pracowników od zatrudnienia do zwolnienia, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS,GUS,PFRON.
"LOGI-PACK MALPAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Żabia Wola (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż wycieczek
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Żywiec (śląskie)
do uzgodnienia
"MAREK WŁOCH I S-KA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Boguchwała (podkarpackie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków:przedstawicielstwo regionalne, doradztwo, koordynator rynku - promotor; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
specjlaista ds. sprzedazy
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Wólka (łódzkie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; lub/i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub/oraz konstrukcyjno-budowlanej; 3 letni staż pracy w zakresie wykonawstwa, badzoru inwestorskiego; doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż detaliczna.
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Lubachowy (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
bieżące śledzenie na wszystkich komunikacyjnych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie i nadzór nad realizacją zamówień materiałów do produkcji,- dobór dostawców i negocjowanie warunków umów z dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych,- nadzór nad magazynem materiałów produkcji,- prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów do produkcji,- dbałość o terminowość dostaw materiałów na produkcję oraz optymalizacja kosztów frachtu,- obsługa reklamacji jakościowych na materiały produkcyjne,- praca w systemie ERP,- sporządzanie okresowych analiz dotyczących dostaw i gospodarki magazynowej,- udział w projektach usprawniających logistykę dostaw i optymalizację zapasów magazynowych zgodnie z Lean Manufacturing. Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt z pracodawcą: Dział Kadr pok. 211, e-mail: praca (at) elwat.com.pl, tel. 71 33 45 113 lub 114. Prosimy o dołączenie do przesłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. z poz. 1000)" na stanowisko jak w treści ogłoszenia ogłoszenia o pracę.Jednocześnie informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą: ul. Hubska 96/100, 50-502 Wrocław. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu - 2020-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, redagowanie pism, zakładanie i prowadzenie akt, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, wykonywanie zarządzeń o wyznaczaniu terminów rozpraw i posiedzeń, wykonywanie zarządzeń wydawanych na rozprawach i posiedzeniach, wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzedowania sądów powszechnych i przepisach szczegółowych
SĄD OKRĘGOWY TORUŃ - 2020-06-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Brzeg (opolskie)
1)Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,2)Księgowanie faktur sprzedaży i zakupów w rejestrach VAT, wyciągów bankowych, lisy płac, dokumentów magazynowych, różnic kursowych,3)Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych,4)Prowadzenie ewidencji środków trwałych,5)Rozliczanie delegacji służbowych i zaliczek pracowników,6)Windykacja należności,7)Rozliczanie produkcji, kalkulacja TKW,8)Rozliczanie sklepu internetowego,9)Sporządzanie raportów i analiz na arkuszu kalkulacyjnym MS Excel,10)Fakturowanie,11)Segregowanie i archiwizowanie dowodów księgowych,12)Prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami,13)Wykonywanie innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2019-05-10 - Biłgoraj (lubelskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
PROMOCJA ORAZ MARKETING PIŁKI SIATKOWEJ, UTWORZENIE DZIEŁA POLEGAJĄCE NA WYKREOWANIU WIZERUNKU SPORTOWCA
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie zagranicznymi kanałami sprzedaży internetowej, opracowywanie i tłumaczenie materiałów marketingowych, ofert; analiza rynku, obsługa klienta w języku niemieckim (email, telefon)
ZOLTA Maciej Żółty - 2018-11-19 - Mielec (podkarpackie)
Sporządzanie umów o prace oraz świadectw pracy, prowadzenie akt pracowniczych, analiza czasu pracy zatrudnionych osób.
BAZA TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kontakt z klientem , pomiary dachów, przygotowywanie wyceny
TRANS-FERBUD S.C.Krzysztof Ferenc,Tadeusz Balawender - 2017-01-02 - Malawa (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej w sieciach należących do You Can Be Interactive - budowanie długotrwałych relacji zpartnerami biznesowymi - przygotowywanie ofert handlowych - realizacjacelów sprzedażowych, praca w godz. 8-16
YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o - 2016-12-29 - Opole (opolskie)
prace związane z wznoszeniem budynków
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Golina (wielkopolskie)
Zarządzanie transportem.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa merytoryczna projektów dofinansowywanych z UE. Okres zatrudnienia 12 m-cy. Godz. pracy 8-16.
CENTRUM EDUKACYJNE TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Słupsk (pomorskie)
Tworzenie bazy klientów, przygotowanie ofert i negocjacje, zarządzanie działem promocyjnym.
Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna - 2018-07-09 - Świdwinek (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zabrze (śląskie)
wg. programów staży dostępnych w UMP u Pasni Anny Sarbinowskiej, która będzie przeprowadzxałą rozmowy kwalifikacyjne
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Poznań (wielkopolskie)