SPECJALISTA DS. HANDLU Z JĘZYKIEM DUŃSKIM Golina oferta pracy ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKII SP Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU Z JĘZYKIEM DUŃSKIM
Wynagrodzenie: 4 200 - 29 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja założonych celów sprzedażowych, utrzymanie długofalowych relacji z Kontrahentami, realizacja przyjętej strategii sprzedaży, udział w zagranicznych targach branżowych
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Golina (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKII SP Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja założonych celów sprzedażowych, utrzymanie długofalowych relacji z Kontrahentami, realizacja przyjętej strategii sprzedaży, udział w zagranicznych targach branżowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 200 - 29 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU Z JĘZYKIEM DUŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Golina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 200 - 29 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKII SP Z O.O.
danePracodawcy_nip: 6172148186
danePracodawcy_regon: 300459077
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: jarociński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3006
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Golina
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0199361
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 47 D
Profil działalności pracodawcy:
przetwarzanie i konserwowanie mięsa,z wyłączeniem mięsa z drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332203
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.09.2020
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 22.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?40249229227c3bc30d844833d0698ee7
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw kadr
"REMOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-10 - Recz (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-23 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klienta w barze, utrzymanie czystości
ORG-BUD Ryszard Paściak - 2016-02-12 - Cieszyn (śląskie)
Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy.Miejsce pracy: Galeria Sekunda Jędrzejów oraz Pl. T. Kościuszki Jędrzejów
QADRATS 2 PIOTR STARZYŃSKI - 2021-03-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Radomsko (łódzkie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników buduje bazę danych kandydatów do podjęcia pracy, korzysta z niej oraz nieustannie ją uaktualnia i poszerza. We współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi sporządza opis stanowiska pracy jako podstawę procesu na wakujące stanowisko, opracowuje profil pożądanego kandydata do pracy. Specjalista do spraw rekrutacji pracowników rozpowszechnia informacje o poszukiwaniu pracowników. Gromadzi nadesłane aplikacje, dokonuje selekcji kandydatów w oparciu o kryteria zawarte w profilu stanowiska stosując w tym celu powszechnie używane metody (wywiady, testy), dostosowując je do badanego obszaru. Ocenia kwalifikacje formalne i praktyczne predyspozycje kandydata na dane stanowisko.
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2019-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Doradztwo techniczne dla klientów, weryfikacja zgłoszeń reklamacyjych, naprawa u klienta, bieżąca współpraca z działem prawnym, przyjmowanie i wydawanie pojazdów reklamacyjnych. Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie. Możliwa praca w delegacjach. Praca w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie 2400,00 zł brutto + premie
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-12-21 - Andrychów (małopolskie)
praca trzt etapowa, podawanie pustych tub na taśmociąg, wkładanie knotów parafinowych
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Dzikowiec (dolnośląskie)
- Synergy Poland poszukuje pracownika na następujące stanowisko: Specjalista ds. Handlowych- Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych; Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych; Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych; Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT; Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów; Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: 3000 do 3300 zł /brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min.2 lata w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług (preferowane doświadczenie w branży zaawansowanych technologii informatycznych). Wymagana umiejętności budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientami. Wymagana silna motywacji do osiągania celów. Wymagane wysokie umiejętności komunikacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi, poprzez aktywne monitorowanie rynku z zakresu przyzakładowych
PETROCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy pracach przy kuchni
Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Hotelowe "Przy Miłej" Sp. z o.o. - 2019-11-19 - Złotoryja (dolnośląskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników, organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, udzielanie pracownikom informacji. Praca na jedną zmianę w godz. 8:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty, CV przesłać na adres e-mail: rekrutacjasubadom (at) gmail.com.
SUBADOM S.C. ARTUR BATKO , ŁUKASZ SUSKI - 2021-04-07 - Chocznia (małopolskie)
przewóz towarów na terenie całego kraju
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe - RADTRANS Piankowski Tomasz - 2016-02-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie KlientówBadanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedażyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-20 - Tajęcina (podkarpackie)
obsługa serwisu Allegro, wystawianie aukcji, zlecenie przesyłek kurierskich, dbanie o poprawną realizację zamówieńGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
"PREMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa biura, kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji biurowej i technicznej. Zamawianie części. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Wykształcenie: mile widziane kierunkowe, ekonomia, rachunkowość; mile widziane doświadczenie zawodowe; średniozaawansowana znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego; znajomość pakietu Office - szczególnie programu Excel; zakres obowiązków: prace administracyjne w dziale księgowości (po przeszkoleniu); wprowadzanie i księgowanie dokumentów; ewidencja poczty przychodzącej; wsparcie w zamknięciu miesiąca/roku itp; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
Marcotran Polska Sp. z o.o. - 2021-04-13 - Pyskowice (śląskie)
•Rozliczanie czasu pracy,•Samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac,•Rozliczanie z ZUS, US, GUS, PFRON, ZFŚS•rozliczanie zajęć komorniczych,•Kompletowanie dokumentów emerytalno-rentowych,•Rozliczanie umów cywilno-prawnych,•Przygotowywanie zestawień, analiz•Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy•Prowadzenie akt osobowych
Rado Sp.z.o.o. - 2018-09-19 - Ławnica (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kasy, magazynowych kartotek ilościowo-wartościowych, sporządzanie np. list płac, kart wynagrodzeń, sprawozdań dotyczących płac, rozliczeń z urzędem skarbowym, sporządzanie przelewów, sprawozdań GUS itp.
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Poznaniu - 2018-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i malowanie ścian, fasad, szpachlowanie, szlifowanie wewnętrzne i zewnętrzne, gruntowanie, tynkowanie, wykonywanie dociepleń
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektroenergetyka lub energetyka; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; obsługa komputera Ms Office, Excel; mile widziane uprawnienia energetyczne (G-20, gazowe (G-3), elektryczne do 1 kV (G-1); zakres obowiązków: opracowywanie analiz technicznych i kosztów za energię elektryczną i energetyczną; opracowywanie ocen bezpieczeństwa elektroenergetycznego kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-09 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- kontakt telefoniczny i mailowy i klientem z terenu Ukrainy- sprzedaż internetowa asortymentu firmy- przygotowanie strategii marketingowej materiałów reklamowych w oparciu o grafikę dla potrzeb firmy zatrudniajacej- umowa o pracę na czas określony na 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa i nadzór projektów marketingowych; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
PLAYPRINT POLSKA Spółka z o.o. - 2016-04-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracodawców.2. Dokumentowanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.3. Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do prowadzenia obsługi płacowej.4. Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.5. Prowadzenie rozrachunków z pracownikami, w tym imiennej ewidencji wynagrodzeń pracowników.6. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników.7. Sporządzanie i przekazanie dokumentów zgłoszonych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych.8. Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych.9. Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.10. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO.11. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia i wynagradzania.12. Sporządzanie informacji, analiz i zestawień w zakresie prowadzonej obsługi płacowej.13. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników.14. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw płacowych.15. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczących spraw płacowych.16.Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi zauwazonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.17. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-12-13 - Łódź (łódzkie)
- Sporządzanie faktur sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Mostki (lubuskie)
zakres obowiązków oraz wymagane dokumenty aplikacyjne na stronie BIP szpitala
KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie - 2021-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji i technicznych wykonywania i odbiory zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)