SPECJALISTA W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA Rzeszów oferta pracy KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: zakres obowiązków oraz wymagane dokumenty aplikacyjne na stronie BIP szpitala
Data publikacji: 2021-03-24
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LWOWSKA 60, 35-301 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zakres obowiązków oraz wymagane dokumenty aplikacyjne na stronie BIP szpitala
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia i wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 3 lata doświadczenia w pracy zwiazanej z zamówieniami publicznymi, znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, wiedza z zakresu sporządzania dokumentacji przetargowej
Nazwa pracodawcy:
KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
danePracodawcy_nip: 8131502114
danePracodawcy_regon: 690697529
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
LWOWSKA 60, 35-301 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: LWOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 60
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.03.2021
Oferta pracy ważna do: 08.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2967ef9ecf7be3d1d96809f78ed1464
Podobne oferty pracy
specjalista ds. jakościZadania:Planowanie i doskonalenie jakości wyrobówIdentyfikowanie przyczyn niezgodności i wdrażanie działań korygującychKontakt z Klientem w zakresie reklamacji i uzgodnień jakościowychObsługa niezgodności wewnętrznychKontrola jakości produkowanych wyrobówMonitorowanie wskaźników jakościowychPrzeprowadzanie auditów produktu i procesów produkcyjnychRealizacja procedur jakościowychPromowanie działań projakościowychNadzór nad działalnością środowiskową firmyAktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
Agmar S.A. - 2019-05-22 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa techniczna i opieka nad maszynami produkcyjnymi, utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnego, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń, udział w tworzeniu aktualizacji dokumentacji technicznej, analiza pracy urządzeń, wdrażanie modernizacji oraz usprawnień, współpraca z serwisami zewnętrznymi, udział w audytach, inspekcjach oraz odbiorach technicznych.Godziny pracy 7-15. Wynagrodzenie 3500 zł brutto+premia. Godz. pracy 7-15.
INLETTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-02 - Krzywań (pomorskie)
Obsługa klienta
IQ ZABEZPIECZENIA Pośrednictwo Finansowe P. Tober - 2018-07-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
prowadzenie oraz nadzór nad realizacją ustawowych obowiązków związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
STOMIL POZNAŃ SA - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adecco Consulting Sp. z o.o. - 2020-08-18 - Pleszew (wielkopolskie)
kontakt z klientem biznesowym (telefoniczny), sprzedaż usług internetowych, budowanie długotrwałych relacji z klientem
NCC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-21 - Rzeszów (podkarpackie)
wykształcenie min. średnie, staż pracy min. 1 rok na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiego, bardzo dobra obsługa komputera (word, excel), doskonała znajomość obsługi sprzedazowej międzynarodowych platform sprzedaży online, , ukończone kursy sprzedaży NLP lub SANDLER TRAINING, sprzedaż do klientów przez telefon z leadów i zapytań na platformach: alibaba, makePolo, Made-in-China, DHGata, Global Sources, poszukiwanie klientów, tworzenie ofert, zestawień,raportów, kontakt telefonicznt oraz follow up tel. lub emailowy z klientem i zpartnerami spoza Polski w celu doprowadzenia do sprzedaży produktów,
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-12-11 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
...
kontakt przez PUP - 2021-03-08 - Koło (wielkopolskie)
Wykonywanie manicure klasycznego, hybrydowego, żelowego oraz zdobień, dbanie o czystość na stanowisku pracy, obsługa klienta.
MALU MALU MAJA LANGE - 2017-07-25 - Rumia (pomorskie)
sprzedaż artykulów, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów - Białoruś, Rosja, Ukraina, załatwianie spraw reklamacji, opracowywanie ofert sprzedaży, reklamy na Białorusi, Rosji i Ukrainie(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Biała Podlaska (lubelskie)
- prowadzenie rekrutacji pracowników z Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Gruzji- prowadzenie dokumentacji w języku ukraińskim- kontakt z pracownikami z Ukrainy - praca w ramach umowy zlecenia na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2020-10-19 - Łódź (łódzkie)
rekrutacja pracowniów
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Wielochowo (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie kandydatów. Rozmowy rekrutacyjne. Administracja danymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
-przeprowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami-przygotowanie ofert handlowych skierowanych do kluczowych klientów (ukraińskojęzycznymi)-przygotowanie strategii pozyskiwania kluczowych klientów
Fundacja rozwoju przedsiębiorczości "TWÓJ STARTUP" - 2019-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
zawieranie umów, pozyskiwanie klientów, archiwizacja dokumentów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa biura, organizacja szkoleń,pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.Praca w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej.Umowa o pracę na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreślony.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej - 2019-04-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
Bieżące wsparcie działu księgowości, kontrola poprawności księgowanych transakcji, współpraca z biurem rachunkowym rozliczającym firmę, księgowanie dokumentów w systemie AX, organizacja dostaw, współpraca z firmami logistycznymi, współpraca z kontrahentami (obsługa telefoniczna oraz e-mailowa) oraz handlowcami, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w firmie, organizowanie pracy biura, bieżące wsparcie administracyjne, przygotowywanie raportów i zestawień.
DORFNER MINERALS Polska Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Legnica (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej.Obsługa procesów związanych z zarudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjalnych uprawnień, certyfikatów.
PW Krystian Sp. z o.o. - 2019-08-14 - Przysucha (mazowieckie)
Koordynowanie i rozliczanie spraw związanych z benefitami pracowniczymi, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.Jedna zmiana 8-16, umowa na czas określony, nastęnie na nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 71 390 21 31, biuro (at) carina.pl
CARINA Silicones Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Siechnice (dolnośląskie)
- planowanie dostaw materiałów budowlanych na plac budowy,- zamówienia i koordynacja dostaw materiałów budowanych na plac budowy,- przygotowywanie umów/zleceń z podwykonawcami/dostawcami,- rozwijanie bazy podwykonawców i dostawców,- poszukiwanie dostawców w oparciu o bieżące zapotrzebowanie,- przygotowywanie zestawień cenowych,- negocjowanie cen,- realizacja zamówień,- przygotowywanie wniosków materiałowych do zatwierdzenia
POWER CONSTRUCTION CORPORATION OF CHINA, LTD (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-09-21 - Szalejów Górny (dolnośląskie)
prace magazynowe (kompletowanie zamówień, pakowanie produktów)
kontakt przez OHP - 2016-05-17 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
nauka/pomoc:-obsluga klienta,wycena uslug kurierskich dla klienta indywidualnego i instytucjonalnego,-wysylanie ofert kurierskich.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
Redagowanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bełchatów (łódzkie)
działania marketingowe mające na celu promowanie produktów firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Karpacz (dolnośląskie)
zarządzanie logistyką na wszystkich etapach produkcji
AMIS ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-07 - Bilcza (świętokrzyskie)