SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU Rzeszów oferta pracy BS KLIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż, kontakt z klientem, promocja oferowanych produktów
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: BS KLIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-301 Rzeszów 15, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż, kontakt z klientem, promocja oferowanych produktów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH, PROGRAMÓW MAGAZYNOWYCH I FAKTUROWANIEM
Nazwa pracodawcy:
BS KLIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
35-301 Rzeszów 15, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 05.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4ff5231c99198d68adb1f050e38d0236
Podobne oferty pracy
Samodzielna fabrykacja konstrukcji aluminiowych na hali produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
-
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Andrzej Wziątek - 2018-12-10 - Wygoda (pomorskie)
Zakup materiałów i części zamiennych, zamawianie usług serwisowych i transportowych, sprzedaż używanych maszyn i urządzeń, Negocjacje cenowe i wyszukiwanie na rynku nowych dostawców materiałów i części zamiennych, nadzór nad terminowością dostaw, Obsługa programu do zamówień, rozliczanie faktur i niezgodności, miesięczne rozliczanie usług kurierskich
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-07-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Giemzów (łódzkie)
Obsługa giełd transportowych, kontakt i nadzór nad kierowcami zatrudnionymi u pracodawcy, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców za pomocą zakupionego oprogramowania po wcześniejszym przeszkoleniu przez producenta
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wrząca (wielkopolskie)
Kontrola rozdzielnic zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów, pomiary i symulacyje działania rozdzielnic
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-01 - Bierawa (opolskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji cudzoziemców z Ukrainy na zlecenie pracodawcy, pomoc w komunikacji obywateli Ukrainy z przełożonym/kierownikiem.
Vipro spółka cywilna Przemysław Marchwiński, Bogdan Puckowski - 2018-10-03 - Gdańsk (pomorskie)
budowanie pozytywnego wizerunku HCM SA, opracowywanie i realizacja akcji marketingowych oraz eventów
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
- Koordynowanie personelu sprzątającego. Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług. Rekrutacja pracowników. Przygotowywanie raportów i zestawień. Realizacja zamówień środków chemicznych i innych. Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa do 24 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 11:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-748-33-33, 606-283-852) lub e-mail: kadry (at) invictussystem.pl
INVICTUS SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Katowice (śląskie)
Sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
roznoszenie ulotek, plakatowanie
kontakt przez OHP - 2019-03-18 - Gdynia (pomorskie)
nauka i pomoc: wykonywanie czynności zootechnika, prowadzenia dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Dobrzyniewo (wielkopolskie)
Prowadzenie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Administrowanie procesami HR (oceny okresowe, badanie satysfakcji pracowników i inne)Współpraca z menedżerami średniego i niższego szczebla w zakresie spraw personalnych. Aktywna rekrutacja pracowników na wszystkie szczeble w organizacji. Headhunting Współudział w tworzeniu i realizacji planów szkoleń oraz pozostałych działań rozwojowych dla pracownikówWdrażanie nowych narzędzi HR, prowadzenie i wsparcie projektów biznesowych, w tym działań z zakresu Employer brandingu Współudział w rozliczaniu i nadzorowaniu czasu pracyPrzygotowywanie raportów i zestawień, raportowanie kluczowych wskaźników HR
"ILPEA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-19 - Chełstówek (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ważniejsze zadania: pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych; ochrona systemów i sieci informatycznych; zarządzanie serwerem FTP, kontami pocztowymi, siecią LAN; administrowanie stroną internetowa Ośrodka; prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej; prowadzenie ewidencji systemów i programów; wykonywanie i zabezpieczanie kopii bezpieczeństw baz danych; edycja i skład tekstu publikacji związanych z bieżącą działalnością Ośrodka; udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Ośrodka; diagnostyka oraz naprawa uszkodzonego sprzętu komputerowego; realizacja polityki bezpieczeństwa; zarządzanie serwerem domeny. Umowa na 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - 2018-11-09 - Słupsk (pomorskie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie nadzór i obsługa procesu produkcji preparatów higieniczno pielęgnacyjnych, prowadzenie prób oraz badań na produktach. Nadzór nad dokumentacją, sprawdzanie zgodności z obowiązującymi normami prawnymi i wytycznymi UE
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
Praca przy komputerze, obsługa, kodowanie i wystawianie faktur vat, paragonów
MAJSTER - Chorążakowie Sp. J. - 2018-01-26 - Leszno (wielkopolskie)
- Montaż mebli, montaż szafek dziennych. - Wynagrodzenie 2100 zł brutto. Praca na umowe o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunek bez znaczenia. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane - istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane umiejętności manualne. Kontakt osobisty (ul. Jana Nikodema Jaronia 26b, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (519-691-948) w godz. 8:00-18:00 lub e-mail: adostudiomeblowe (at) gmail.com
Ado Studio Meblowe Adam Czech - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
pełna obsługa kadrowo-płacowa firm
AKE-C Doradztwo Podatkowe Usługi Księgowo-Biurowe Sp. z o.o. - 2019-02-19 - Tychy (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
•pomoc w przygotowaniu potraw i dań; •zapewnienie wysokiej jakości usług; •estetyczne prezentowanie potraw i dań;•dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności;•przestrzeganie zasad postępowania z żywnością;•utrzymywanie czystości w miejscu pracyUmowa zlecenie,120 h w m-cu, praca wg grafiku 12:00-00:00
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów w zakresie obrotu gotówkowego. Pozyskiwanie klientów (sprzedaż produktów bankowych). Doradztwo w zakresie obsługi produktów bankowych.Zatrudnienie od marca 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 3 miesiące, z możliwością przedłużenia zatrudnienia, praca na dwie zmiany od 8.45-16.45; 9.15-17.15.Miejsce pracy z zależności od preferencji: oddział banku w Pile lub Złotowie.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-01 - Piła (wielkopolskie)
PRACA W GODZ. 7.30 - 15.30, okres próbny 3 miesiąceDo zakresu czynności należy:1. Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, odcinków płacowych techniką komputerową w programie „PŁACE VULCAN”.2. Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z Ustawą obliczanie podatku od płac i umów zleceń, sporządzanie rocznej informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, składkach na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, emerytalne i przekazywanie ich w określonych terminach do Urzędu Skarbowego i ZUS.3. Wydawanie pracownikom zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń.4. Sporządzanie rocznych informacji na drukach PIT 11 i przekazywanie ich pracownikom i do Urzędu Skarbowego, sporządzanie rocznej informacji PIT 4 R, PIT 8AR i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego.5. Sporządzanie kalkulacji płac do preliminarza budżetowego.6. Odpowiedzi
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH - 2019-07-11 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów polskich i zagranicznych:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-26 - Zarzecze (podkarpackie)
sprzedaż produktów finansowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Lublin (lubelskie)
praca biurowa, wystawianie faktur, rozliczanie podwykonawców
POL-DRÓG GDAŃSK SP. Z O.O. - 2018-04-01 - Lębork (pomorskie)
WYSZUKIWANIE OFERT, SPORZĄDZANIE OFERT SPRZEDAŻOWYCH, PREZENTACJI, OBSŁUGA STRONY INTERNETOWEJ, MARKETING USŁUG
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nazdór nad pocztą mailową, nadzór nad pocztą tradycyjną, obsługa umów handlowych, prowadzenie sprawozdań oraz raportów.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Ciechanów (mazowieckie)
nadzór i kontrola nad efektywnościa funkcjonowania zakładu produkcyjnego w zakresie produkcji,logistyki wewnętrznej,zakupów ,zamowień,przygotowywanie raportów KPI,prognoz,zestawień dot.produktywności,wygajności na produkcji,sporządzanie kalkulacji kosztów produkcji ,analizie odchyleń
STORTEBOOM Hamrol Sp. zo.o. - 2016-11-02 - Kotowo (wielkopolskie)
Organizacja pracy pracowników fizycznych, obsługa telefoniczna i bezpośrednia mieszkańców, wprowadzenie danych do systemów komputerowych.
REMONDIS Spółka z O.O. - 2018-08-23 - Zduńska Wola (łódzkie)