SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Wygoda oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Andrzej Wziątek
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2018-12-10
Lokalizacja: Wygoda (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Andrzej Wziątek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 77-127 Wygoda 3, powiat: bytowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wygoda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Parchowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- osoba do 30 roku życia, zarejestrowana w tut. Urzędzie, dla której został ustalony II profil pomocy
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Andrzej Wziątek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy: 77-127 Wygoda 3, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Parchowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wygoda
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
robotnik budowlany, chęci do pracy, umowa na okres próbny, jedna zmiana 7:00 - 15:00, pełny etat, wynagrodzenie 2250 zł brutto, ze skierowaniem
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy mgr Jarczewska Zofia - 2019-06-24 - Mirsk (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-09-28 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-12-07 - Lębork (pomorskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie potencjalnych klientów, aktywna sprzedaż produktów na rynku zagranicznym i lokalnym, praca stacjonarna przed komputerem
DRAGON SUPPLIES INTERNATIONAL Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
pracownik ochrony
Zakład Usługowo Budowlany WIW- BUD Legnica - 2018-10-05 - Legnica (dolnośląskie)
Realizacja zadań przewidzianych dla specjalisty do spraw ochrony przyrody, krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych Krajeńskiego Parku Krajobrazowego w Statucie Parku, w ustawie o ochronie przyrody oraz w innych obowiązujących aktach prawa, w tym m.in.:-realizacja zadań związanych z ochroną przyrody w granicach parku,-informowanie o przepisach o ochronie przyrody osób przebywających na obszarach podlegających ochronie oraz w miejscach, w których znajdują się twory i składniki przyrody objęte formami ochrony przyrody,-prowadzenie edukacji przyrodniczej w szkołach i wśród miejscowego społeczeństwa, a także promowanie wartości przyrodniczych, historycznych, kulturowych i turystycznych parku krajobrazowego,-współpraca z samorządami, zarządcami obszarów parku krajobrazowego, organizacjami ekologicznymi i innymi podmiotami mającymi związek z ochroną parku krajobrazowego.Praca w siedzibie oraz na terenie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego.
Krajeński Park Krajobrazowy Więcbork - 2016-12-27 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym,merytorycznym i rachunkowym - dekretowanie i księgowanie wyciągówbankowych i innych dokumentów księgowych - kontrola rozrachunków zdostawcami i odbiorcami - kontakt z kontrahentami - przygotowywanierozliczeń podatkowych i deklaracji VAT - przygotowywanie zestawień iraportów, sporządzanie pism - wykonywanie podstawowych czynnościbiurowych (segregowanie dokumentów) - realizacja zadańwyznaczonych przez Prezesa firmy - uzgadnianie kont księgowych iweryfikacja sald - współpraca z pozostałymi działami
PROTEC Budowa Prototypów i technika wytłaczania Sp z o.o. - 2018-02-01 - Chróścice (opolskie)
Planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa biezących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy nar ynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa. Praca 15 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-12.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Nadarzyn (mazowieckie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Radomsko (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży- praca w hurtowni spożywczej. Zakres zadań:- rozliczanie kas- kontakt telefoniczny z klientami
"Solidus" Spółka z o.o. - 2019-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
zakres obowiązków: telfoniczna i mailowa obsluga klientów w sprawach reklamacji w branży Taxi;
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Uczenie i rozwiązywanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia. Wykształcenie wyższe , pedagog, logopeda, terapeuta zajęciowy, pracownik socjalny, pielęgniarka, opiekunka środowiskowa. Półroczny staż pracy z dziećmi z zaburzeniami. Kształtowanie nawyków celowej aktywności, prowadzenie treningu zachowań społecznych, kształtowanie motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań. Umiejętność skutecznego komunikowania się. 18 zł / h
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2017-11-20 - Harasiuki (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta, drobne prace magazynowe. Miejsce pracy: Nowy Tomyśl.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Planowanie i kordynowanie sprzedaży,zamawianie towaru,rozpatrywanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Lublin (lubelskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż wyrobów gotowych.
Color Graf Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie potraw
Fundacja Rozwoju Społeczno Gospodarczego Dom Seniora Pod Topolami - 2019-04-16 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Radom (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Piaseczno (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynek lokalny. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia umowy.
SKOK SPÓŁDZIELCZA KASA OSCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST" - 2017-06-18 - Pruszków (mazowieckie)
szkolenia BHP, obsługa zewnętrznych firm w zakresie BHP, tworzenie dokumentacji, nadzór nad kontrolą warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2019-10-09 - Ruda Śląska (śląskie)
wg stanowiska - obsługa klienta - kuchnia włoska. Praca w godz. 10:00-18:00
Caprese Cucina Italiana Zofia Kowalczyk - 2018-05-04 - Limanowa (małopolskie)
- obsługa Klientów krajowych i zagranicznych w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do samochodów (brak planów sprzedażowych),- informowanie Klientów o dostępnej ofercie Firmy, w tym o aktualnych promocjach,- obsługa dokumentów działu i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów,- współpraca z filiami,- prace administracyjno-biurowe.
HART sp. z o.o. - 2019-06-17 - Opole (opolskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników, tworzenie profili kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Opole (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2016-11-29 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych. Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń klientów. Optymalne planowanie transportów. Telefoniczna i mailowa obsługa klientów. Budowanie dobrych relacji z klientem i przewoźnikami. Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-10 - Legnica (dolnośląskie)
wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie Monitor, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie zapytań i analiza otrzymanych ofert, negocjacje nalepszych warunków zakupu materiałów, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, pozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymanie dobrych kontaktów z obecnymi dostawcami, ustalanie parametrów w systemie Monitor, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupów .
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami prawa, rejestracja operacji gospodarczo-finansowych, prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych, sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo-księgową Stowarzyszenia, przygotowanie wniosków o płatność w ramach środków unijnych pod względem finansowym wraz z załącznikami, wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu, udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o pozyskanie środków unijnych w ramach LSR
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)