SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR Słupsk oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR

Wynagrodzenie: od 3 100 PLN

Zakres obowiązków: PRACA W GODZ. 7.30 - 15.30, okres próbny 3 miesiąceDo zakresu czynności należy:1. Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, odcinków płacowych techniką komputerową w programie „PŁACE VULCAN”.2. Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z Ustawą obliczanie podatku od płac i umów zleceń, sporządzanie rocznej informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, składkach na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, emerytalne i przekazywanie ich w określonych terminach do Urzędu Skarbowego i ZUS.3. Wydawanie pracownikom zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń.4. Sporządzanie rocznych informacji na drukach PIT 11 i przekazywanie ich pracownikom i do Urzędu Skarbowego, sporządzanie rocznej informacji PIT 4 R, PIT 8AR i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego.5. Sporządzanie kalkulacji płac do preliminarza budżetowego.6. Odpowiedzi

Data publikacji: 2019-07-11

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szymanowskiego 5, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
PRACA W GODZ. 7.30 - 15.30, okres próbny 3 miesiąceDo zakresu czynności należy:1. Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, odcinków płacowych techniką komputerową w programie „PŁACE VULCAN”.2. Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z Ustawą obliczanie podatku od płac i umów zleceń, sporządzanie rocznej informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, składkach na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, emerytalne i przekazywanie ich w określonych terminach do Urzędu Skarbowego i ZUS.3. Wydawanie pracownikom zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń.4. Sporządzanie rocznych informacji na drukach PIT 11 i przekazywanie ich pracownikom i do Urzędu Skarbowego, sporządzanie rocznej informacji PIT 4 R, PIT 8AR i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego.5. Sporządzanie kalkulacji płac do preliminarza budżetowego.6. Odpowiedzi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Płatnik

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: podstawy księgowości, kadr i płac

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE -DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 3 LATA

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 5, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.30-14.30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Szymanowskiego

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.07.2019

Data dodania oferty pracy: 11.07.2019

Oferta pracy ważna do: 09.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c519aebb3a22c5882686134d8d0291c9

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. RYZYKA KREDYTOWEGO - od 3 000 PLN

Ocena propozycji nowych produktów, sporządzanie analiz i raportów z obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym Kasy. Monitorowanie portfela kredytowego pod kątem identyfikacji ryzyka kredytowego. Modelowanie i rekomendowanie przyszłych poziomów parametrów ryzyka kredytowego. Współudział w aktualizacji polityk kredytowych, opracowywaniu metodologii oceny ilościowej i jakościowej poszczególnych kategorii ryzyka, szacowaniu rezerw na ryzyko kredytowe oraz opracowywaniu projektów z obszaru rozwoju polityki kadrowej wraz z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 500 PLN

kartonowanie, pasowanie, wyklejanie gąbką szkieletów tapicerskich
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "FILEX" KAZIMIERZ FILEK - 2018-04-27 - Palczowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 4 210 - 7 500 PLN

Miejsce pracy: Elektrownia Brzezie, Prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich iszkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochronyindywidualnej. - Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. -Opracowywanie ryzyka zawodowego. - Opracowywanie dokumentów zzakresu BHP wymaganych przez zleceniodawcę/klienta. -Monitorowanie Projektu pod względem BHP. Monitorowanieprzestrzegania zapisów ZSZ dotyczących BHP. - Przygotowywanieinstrukcji BHP maszyn, urządzeń, procesów, stanowiskowych. -Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP. - Realizacja innychzadań określonych w rozporządzeniu o służbie BHP oraz zleconychprzez kierownik,praca od godz.6-14,14-22
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-02-08 - Brzezie (opolskie)

KASJER - od 6,8 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ ORAZ TERMINALA PŁATNOŚCI, DBANIE O CZYSTOŚĆ NA STANOWISKU PRACY.
INTERKADRA SP.Z O.O. - 2016-01-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU RYNKU - do 3 062 PLN

- prowadzenie kontaktów z meksykańskim producentem oraz klientami na rynku polskim i europejskim, - obsługa importu i sprzedaży produktów. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - 71 338 06 80.
IBC Polska F& P S.A. - 2019-01-24 - Mirków (dolnośląskie)

SPECJALISTA IT, AUTOR ZAWARTOŚCI - od 5 500 PLN

tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Codzienna obsługa klientów w szczególności rosyjskojęzycznych, pozysykiwanie nowych klientów z Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 800 PLN

zamawianie towarów, kompletacja dostaw, dostawa do klienta, fakturowanie, prowadzenie rejestru księgowego Symfonia
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 800 PLN

•Zamawianie i sprowadzanie materiałów,•Sporządzanie ofert z uwzględnieniem długiego cyklu, zapasów magazynowych oraz zapasów nadmiernych,•Szczegółowa analiza ofert na materiały oraz negocjacja ich cen z uwzględnieniem jakości,•Utrzymywanie ciągłych kontaktów z dostawcami oraz zdobywanie nowych dostawców,•Kontrolowanie terminowości dostaw i ocena dostawców,•Prowadzenie rejestru zamówień, reklamacji, otrzymywanych atestów,•Prowadzenie analizy cen w celu obniżenia kosztów materiałowych,•Dysponowanie materiałów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 500 PLN

Sporządzanie dokumentów logistycznych oraz zawieranie umów sprzedaży usług logistycznych, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Leżajsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW IMPORTU - 3 000 - 4 500 PLN

Przygotowywanie zapytań handlowych, wyszukiwanie dostawców, koordynacja realizacji zamówień i dostaw, organizacja i nadzór nad dokumentacją celną oraz jakościową, kontrolowanie i analiza bieżących stanów magazynowych, import z Azji
ZOLTA Maciej Żółty - 2018-04-04 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY ARTYKUŁÓW MOTORYZACYJNYCH - od 2 200 PLN

Sprzedaż artykułów motoryzacyjnych. Praca od pon do pt w godz. 7-15, 12-20, możliwość pracy również w weekendy. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Autodistribution Polska Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 1 750 PLN

rozliczanie dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji firm współpracujących
INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - 997,4 PLN

Specjalista ds. sekrutacji zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA W WYDZIALE KONTROLI EFS - od 3 000 PLN

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało wykonywanie zadań realizowanych przez Biuro ds. Kontroli EFS w Wydziale Kontroli EFS w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu (w siedzibie beneficjenta / wizyt monitoringowych) projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, min. 4 letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu: funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), zasad funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych,biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych,umiejętność precyzyjnego redagowania pism, kreatywność, zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania pisemnych wniosków, samodzielność, dokładność i skrupulatność w działaniu, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wymagania zgodne z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe:kierunkowe studia podyplomowe (ekonomiczne, prawnicze np. kontrola i audyt, zamówienia publiczne), minimum 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej, min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów / kontrolowaniem prawidłowości realizacji umów o dofinansowanie projektów, znajomość co najmniej jednego spośród trzech języków roboczych UE (angielski, francuski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolność planowania i sprawnego organizowania pracy własnej, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, wysoka kultura osobista.Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o złożenie CV i listu motywacyjnego z następującymi dokumentami:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty należy składać w kancelarii (pokój 006) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41 w terminie 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej z dopiskiem na kopercie ,,Oferta: 18/2018.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SĄ W OFERCIE: 18/2018 DOSTĘPNEJ NA STRONIE wup.pl,dalej BIP "Praca w WUP"Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Urząd zastrzega sobie prawo do nie odsyłania przedłożonych dokumentów, które po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ CZĘSCI SAMOCHODOWYCH - od 2 500 PLN

telefoniczna i e-mailowa obsługa zamówień, aktualizacja bazy produktów, obsługa aukcji,przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa klientów w punkcie sprzedaży części samochodowych.Współpraca z klientami niemieckojęzycznymi.System czasu pracy:9-17;10-14
M System Paweł Wojnarowski - 2016-09-29 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 280,44 PLN

telefoniczna obsługa klientów, pozyskiwanie nowych i kontaktowanie aktualnych kontrahentów firmy, rozpoznawanie potrzeb klientów, tworzenie sieci sprzedaży poprzez kontakty z architektami , generalnymi wykonawcami i inwestorami, prezentacja oferty firmy, aktywna sprzedaż produktów firmy, stosowanie standardów jakościowych obsługi klienta, wspieranie działań sprzedażowych, monitorowanie procesu sprzedazy, negocjowanie warunków współpracy
HOMAK Krzysztof Homa - 2016-01-25 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Raciszyn (łódzkie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU I IMPORTU - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 100 PLN

wystawianie faktur, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz inne bieżące z zakresu księgowości
MEBLE MATKOWSKI Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Drawiny (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 312 PLN

bezpośrednia obsługa klienta, udzielanie informacji o przesyłkach i usługach, przyjmowanie i wyjaśnianie interwencji, praca z przesyłkami kurierskimi, praca przy komputerze, współpraca z kurierami. Praca na pełen etat w godzinach 6-14; 13-21
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-11-06 - Moszna-Wieś (mazowieckie)

SPECJALISTA W WYDZIALE MATERIAŁOWYM - od 1 850 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-06-01 - Wędrzyn (lubuskie)